PDA

Bekijk de volledige versie : Lord of the Rings 2: Nieuwe Trailer



Martin Zuidervliet
06-10-2002, 09:41
Heeft iedereen al de nieuwe trailer van "The Two Towers" gezien?

Moet je zeker doen. Hier is de link:

http://www.apple.com/trailers/newline/the_two_towers/

R. Schaap
06-10-2002, 09:42
thanks! Ik ga hem nu bekijken.....

Dave
06-10-2002, 10:00
Dank voor de tip, ik ga hem nu ook bekijken, ben bennieuwd! :D

mark t
06-10-2002, 12:01
Kijk hier eens: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9142&perpage=25&pagenumber=25
De trailer word hier al sinds het moment dat hij op het net stond besproken.

Waarmee deze thread op slot kan.;)

Martin Zuidervliet
06-10-2002, 19:38
Ik wist wel dat hij in die andere thread ter sprake was gekomen, maar daar kwam ik pas later achter, omdat het niet echt overzichtelijk is als je meer dan 25 pagina's moet doorscrollen.

Daarvoor vond ik het, voor diegene die daar geen zin an hebben, nuttig om een nieuwe thread te openen. En gezien de reakties is dat dus niet voor niks geweest. :o

Lex v/d Moolen
06-10-2002, 22:03
Ik wist wel dat hij in die andere thread ter sprake was gekomen, maar daar kwam ik pas later achter, omdat het niet echt overzichtelijk is als je meer dan 25 pagina's moet doorscrollen.
Op zich heb je daar wel gelijk in. Maar er was ook nog een speciale trailer thread, daar had je hem makkelijk in kunnen zetten.

Martin Zuidervliet
07-10-2002, 11:14
Op zich heb je daar wel gelijk in. Maar er was ook nog een speciale trailer thread, daar had je hem makkelijk in kunnen zetten.

Nou, dat heb ik toch gedaan. Dit is die speciale trailer thread. :D

Dane
07-10-2002, 14:48
Nou, dat heb ik toch gedaan. Dit is die speciale trailer thread. :D

Lex bedoelde waarschijnlijk mijn niet echt succesvolle Trailer Thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=8458&pagenumber=3) waar ik de link naar de TTT trailer 30 september al had gegeven...:)

Elwood.

Martin Zuidervliet
07-10-2002, 14:59
Lex bedoelde waarschijnlijk mijn niet echt succesvolle Trailer Thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=8458&pagenumber=3) waar ik de link naar de TTT trailer 30 september al had gegeven...:)

Elwood.

Echt waar? ;) Nou, rot voor je. Mijn bedoeling was alleen maar om de aandacht te vestigen op deze super-trailer en niks anders. :o

Dane
07-10-2002, 15:01
Echt waar? ;) Nou, rot voor je. Mijn bedoeling was alleen maar om de aandacht te vestigen op deze super-trailer en niks anders. :o

Ik heb er ook geen problemen mee hoor, iedereen moet de trailer idd wel gezien hebben.

Elwood.

Luther Hartog
07-10-2002, 15:27
Toch vind ik het weer jammer dat terwijl er een goeie LOTR-thread is, er weeer eentje bijkomt waardoor iemand anders gaat denken dat hij/zij het ook wel mag en dan zie je straks door de bomen het bos niet meer

Jeroen Driessen
07-10-2002, 16:07
Toch vind ik het weer jammer dat terwijl er een goeie LOTR-thread is, er weeer eentje bijkomt waardoor iemand anders gaat denken dat hij/zij het ook wel mag en dan zie je straks door de bomen het bos niet meer Ach, de aandacht is er nu op gevestigd en Martin is vrij nieuw. Sluiten deze thread en doordiscussieren in de enige echte LOTR thread.

Dane
07-10-2002, 17:03
Ik heb het wel eens eerder gezegd, er worden soms gewoon threads gemaakt alleen om te vertellen dat er een trailer is van een nieuwe film, nogal overbodig leek/lijkt me, maar op die manier zien wel de meeste mensen het. Ik heb dus ooit een poging gedaan met mn Trailer Thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=8458&pagenumber=3) en ik moet zeggen, ik heb sindsdien niet veel aparte threads meer gezien voor trailers....

Elwood.

Jeroen Driessen
07-10-2002, 17:55
Ik heb het wel eens eerder gezegd, er worden soms gewoon threads gemaakt alleen om te vertellen dat er een trailer is van een nieuwe film, nogal overbodig leek/lijkt me, maar op die manier zien wel de meeste mensen het. Ik heb dus ooit een poging gedaan met mn Trailer Thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=8458&pagenumber=3) en ik moet zeggen, ik heb sindsdien niet veel aparte threads meer gezien voor trailers....

Elwood. Ik vind de trailerthread ook perfect hiervoor of de thread over de film zelf. Ik had eigenlijk wel een nieuwsupdate van de crew verwacht hiervan...maar dat terzijde...

Sluit deze nu maar.

Martin Zuidervliet
07-10-2002, 18:42
Ach, de aandacht is er nu op gevestigd en Martin is vrij nieuw. Sluiten deze thread en doordiscussieren in de enige echte LOTR thread.

Nieuw? Ik ben helemaal niet zo nieuw. Ik sta net zoals jij sinds oktober 2001 hier geregistreerd. Het totaal aantal posts wil nog niet zeggen dat ik geen ervaring heb in forums, want er zijn zat andere forums waar ik ook kom. Alles over één onderwerp in één thread storten mag dan wel lekker opgeruimd lijken, maar één thread met 10+ pagina's is naar mijn mening net zo onoverzichtelijk.

rkrijger
19-12-2004, 20:02
Mensen, mensen. Houd het vriendelijk! :-)

Hankster
19-12-2004, 20:05
zullen ze na 2 jaar vast ook wel weer zijn

chaos
20-12-2004, 09:33
Mensen, mensen. Houd het vriendelijk! :-)

:shock: :roll: mafkees ;)

rkrijger
27-12-2004, 16:30
:shock: :roll: mafkees ;)

Dank je!

Werner
27-12-2004, 23:55
Wat worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald...

Patrick van den Hul
28-12-2004, 10:44
Wat worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald...

Het begint met een r en het eidigt op krijger :wink:

verry
28-12-2004, 10:52
Wat worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald...

Het begint met een r en het eidigt op krijger :wink:

euhh... pas

Hankster
28-12-2004, 11:06
Wat worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald...

Het begint met een r en het eidigt op krijger :wink:
inderdaad :roll:

rkrijger
28-12-2004, 12:37
Precies!

Daan de G.
28-12-2004, 12:38
Ban die kerel gewoon :)

Patrick van den Hul
28-12-2004, 12:40
Ban die kerel gewoon :)

idd, 1 keer is leuk maar je kunt het ook overdrijven.

p.s Al we hier blijven posten zakt die nooit naar onderen :wink:

rkrijger
28-12-2004, 12:42
Ban die kerel gewoon :)

Inderdaad!!! Het zou verboden moeten worden om berichtjes te posten op een forum!!!

Crew!!! Actie!!!

Patrick van den Hul
28-12-2004, 12:47
Ban die kerel gewoon :)

Inderdaad!!! Het zou verboden moeten worden om berichtjes te posten op een forum!!!

Crew!!! Actie!!!

Nu even serieus dan:
Je begrijp toch wel dat het niet relevant is om op een topic over de eerste trailer van The Two Towers weer te reageren. Dat is allang oude koek. Het is een ander verhaal als het onderwerp nog steeds relevant is (bijv. Beste en slechtste film ooit, welke dvd heb je laatst gekeken).
Lijkt me toch vrij logisch of niet? :?

rkrijger
28-12-2004, 12:53
Lijkt me toch vrij logisch of niet? :?

Je hebt natuurlijk gelijk. Ik heb nog even teruggekeken waarom ik deze thread omhoog geschopt hebt, en dat is louter meligheid geweest. Er staat ook een smiley achter.

Maar, aan de andere kant, soms is het best interessant om een ouwe koe uit de sloot te halen. Bv die van die onder/overgewaardeerde acteurs/actrices...

Toch?!?

Patrick van den Hul
28-12-2004, 12:56
Lijkt me toch vrij logisch of niet? :?

Je hebt natuurlijk gelijk. Ik heb nog even teruggekeken waarom ik deze thread omhoog geschopt hebt, en dat is louter meligheid geweest. Er staat ook een smiley achter.

Maar, aan de andere kant, soms is het best interessant om een ouwe koe uit de sloot te halen. Bv die van die onder/overgewaardeerde acteurs/actrices...

Toch?!?

Precies zoals ik zei:

Voordat je iets naar boven schopt moet je eerst goed kijken of het wel redelijk is. Natuurlijk mag iedereen hier posten maar er bestaat ook zoiets als forumvervuiling. Die thread van over en ondergewaardeerd in idd best interessant om weer naar boven te schoppen.

ps. De meligheid van het omhoogschoppen van een topic over de trailer van The Two towers zie ik niet helemaal in :wink:

rkrijger
28-12-2004, 12:59
De meligheid van het omhoogschoppen van een topic over de trailer van The Two towers zie ik niet helemaal in :wink:

Ach ja, er zijn zo wel meer threads die meligheid als bestaansrecht hebben...

Patrick van den Hul
28-12-2004, 13:28
De meligheid van het omhoogschoppen van een topic over de trailer van The Two towers zie ik niet helemaal in :wink:

Ach ja, er zijn zo wel meer threads die meligheid als bestaansrecht hebben...

Begrijp je het nu echt niet of doe je alleen maar alsof je het niet begrijpt? :roll:

rkrijger
28-12-2004, 13:30
Luister, de meligheid is niet het omhoog schoppen van een oude thread. Maar een ruzie van 2 jaar oud proberen te sussen... Snappu?!?

Herjan
28-12-2004, 13:32
Luister, de meligheid is niet het omhoog schoppen van een oude thread. Maar een ruzie van 2 jaar oud proberen te sussen... Snappu?!?
Grote onzin! Je bent al weken hiermee bezig. Graag hiermee ophouden!