PDA

Bekijk de volledige versie : BR-speler met weinig geluidsproductie?



ToastedQB
11-11-2012, 11:29
Ik ben op zoek naar een BR-speler die tijdens het afspelen van een film zo min mogelijk geluid maakt... iemand tips?

Ik had eerst een PS3 (Slim), maar als die een BR-disc afspeelt lijkt het net of er in de kamer iemand staat te stofzuigen. Daarna een Sony BDP S 185 gekocht, die maakte al iets minder geluid, maar ook nog niet echt waar ik naar op zoek ben.

Ik had vroeger een simpele en goedkope dvd-speler van Sony en die speelde alle dvd's altijd geruisloos af. Zoiets moet er toch ook wel zijn voor BR? Een zo laag mogelijke geluidsproductie is zo ongeveer de enige eis die ik stel aan een BR-speler 8-)

geoffreyvanvugt
11-11-2012, 13:32
Ikzelf heb een Panasonic DMP-BDT100.
Is niet duur en is heel stil..

Michael Hamers
11-11-2012, 15:44
Ik heb een Sony BDP-S390. Ook erg stil. Niet duur en snel.

ToastedQB
11-11-2012, 17:30
Dank voor de tips.

Ik kijk in het weekend nog regelmatig snachts een BR en dan heb ik liever niet dat het gebrom van de speler boven het zachte geluid van mijn tv uitkomt... dus suggesties voor wat stillere spelers blijven welkom.

Claudio Santulli
11-11-2012, 22:26
Niet goedkoop, maar muisstil! De oppo BDP93EU.

StefaanD
12-11-2012, 12:01
Dat kan je alleen weten als je ook effectief last hebt van muizen in huis :grin:

Alle gekheid op een stokje, de Oppo is inderdaad een stille jongen dat in tegenstelling tot zijn grote broer de 95 welke een fan bevat. Volgens sommige maakt die fan in de 95 toch iets teveel lawaai.

Claudio Santulli
12-11-2012, 12:15
Ha, precies mijn gedachte, maar die is helemaal duur, dus vermoedde dat ik die niet hoefte te vermelden, maar wel een essentieel punt.

Maareuh, lees je pm. je hebt werk te doen. :mrgreen: