PDA

Bekijk de volledige versie : Z.K.H. Prins Claus Overleden



Eric van Ballegoie
06-10-2002, 20:48
Z.K.H. Prins Claus Overleden



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=564)

rveldhuizen
06-10-2002, 20:56
Met het risico dat het ongepast is een reactie te plaatsen...

Zeer triest dat het leukste lid van de koninklijke familie er niet meer is. Wat je ook van het koninklijk huis mag denken, ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die Claus geen warm hart toedraagt.

Heel spijtig...

Hilde
06-10-2002, 21:01
Zoals ik ook op de General Caht zei
Gecondoleerd. ook voor zijn familie en kennissen
Ik vond hem een hele symphatieke man en ik vind het jammer dat de goeie mensen eerst gaan. Wel ben ik blij dat hij niet meer gebukt hoeft te gaan onder alle kwalen die hij heeft gehad

Wijnand Baelde
06-10-2002, 21:05
Ik zal toch niet de enige zijn die zich afvraagt wat dit bericht in Godsnaam op deze site moet?
Compleet verdwaald lijkt me zo! Als ik iets over het binnenlandse nieuws wil lezen ga ik echt wel naar een andere site toe.
heel raar...

Paul IJsendijk
06-10-2002, 21:19
:(
Beste Wijnand Baelde dit heeft inderdaad niets met de site te maken. Maar het gaat om RESPECT.

Dat moet je toch begrijpen?????



P. IJsendijk

xxxMaverick
06-10-2002, 21:25
Ik zal toch niet de enige zijn die zich afvraagt wat dit bericht in Godsnaam op deze site moet?
Compleet verdwaald lijkt me zo! Als ik iets over het binnenlandse nieuws wil lezen ga ik echt wel naar een andere site toe.
heel raar...


je bent niet de enige, ook ik zie vol verbazing deze link staan. We draven nu allemaal wel een beetje door hoor! de moord op pim fortijn stond hier toch ook niet? en terecht overigens. Aub wel bij dvd nieuws houden. Ik surf hierheen omdat ik het even zat ben. Ned 1, 2 3 enz enz en nu zelfs hier? niet gepast jongens

Rob P.
06-10-2002, 21:31
Wanneer je hier niks over te zeggen hebt zeg je lekker niks, wil je je respect tonen dan kan dat hier (punt!)

Een mooie persoonlijkheid is overleden ,bij deze dus

Sjef
06-10-2002, 21:38
Wel ben ik blij dat hij niet meer gebukt hoeft te gaan onder alle kwalen die hij heeft gehad

Daar sluit ik me volledig bij aan. zo wilde Prins Claus zelf ook niet leven. Ik ben gewoon blij dat hij geen pijn meer heeft
Gecondoleerd. namens Sjef Bramans, de kinderen en mijn kollega´s van MappaMondo, het huis voor terminaal zieke kinderen.

Stitch
06-10-2002, 22:00
Wanneer je hier niks over te zeggen hebt zeg je lekker niks, wil je je respect tonen dan kan dat hier (punt!)

Een mooie persoonlijkheid is overleden ,bij deze dus


Helemaal mee eens!
Het is te triest voor woorden dat mensen zelfs hierover in dit forum moeilijk durven te doen.

Normen en waarden, daar gaat het om.

En verder stilte aub...gepaste stilte.

Bartjess
06-10-2002, 22:23
Triest.

Net zoals bij Pim Fortuyn, die ik erg mocht, vind ik het jammer dat al deze ontroerende beelden op televisie nu pas worden getoond. Zou het niet mooier zijn geweest als Claus nog voor zijn dood zo geprezen werd?
Tuurlijk werd hij dat al, maar toch.

Claus was echt wel een strakke man, humor, lijdend onder zijn ziekte.

Respect

RIP.

Het ga je goed in de hemel, Claus.

Bart

colani
06-10-2002, 22:48
Mijn oprechte medeleven voor de nabestaanden van Prins Claus, en ja dit hoort met een paar regeltjes wel op dit forum net als de dood op Pim Foruyn. Dit is nieuws (misschien dan wel niet over DVD's) maar dit hoort zeker in Nieuws.

Dit is zo belangrijk en treft het gehele land (ook DVD-liefhebbers) dat dit gewoon even gemeld moeten worden.

Mark-S
06-10-2002, 23:15
Rob schreef :
Een mooie persoonlijkheid is overleden ,bij deze dus

Dat was mijn grootvader ook ! Stond ook voor iedereen klaar, was altijd bereid om te helpen waar hij kon, en kon heel boeiend vertellen. Helaas is hij vorig jaar overleden.

Als er iemand verdient vermeld te worden, dan was hij het wel.

Alex van den Berg
06-10-2002, 23:46
Rob schreef :
Een mooie persoonlijkheid is overleden ,bij deze dus

Dat was mijn grootvader ook ! Stond ook voor iedereen klaar, was altijd bereid om te helpen waar hij kon, en kon heel boeiend vertellen. Helaas is hij vorig jaar overleden.

Als er iemand verdient vermeld te worden, dan was hij het wel. Ik begrijp precies wat je bedoelt... Op 14 oktober, om half elf 's ochtends, is het 26 jaar geleden dat mijn Opa is overleden... Een wijs man die voor mij een vaderrol heeft vervuld... Ik denk nog meerdere keren per week aan hem... Ook op een moment als nu weer... net als jij... :)

Maar ja... niemand op dit forum kent onze Opa's... laten we het in deze thread dus verder weer gewoon over de evenzo eerlijke, oprechte en gewaardeerde Claus hebben... ;)

Nathan Strik
07-10-2002, 00:03
Maar ja... niemand op dit forum kent onze Opa's... Dat misschien wel niet, maar de meesten van ons kunnen zich denk ik wel identificeren met jullie gevoel. Ik in ieder geval wel. Lijkt me dus zeker toepasselijk.

En net als ik in de General Chat al zei: mijn medeleven aan iedereen die dichtbij Prins Claus stond en dat zijn er veel. Claus, het ga je goed!

Martin van Tuijl
07-10-2002, 00:53
je bent niet de enige, ook ik zie vol verbazing deze link staan. We draven nu allemaal wel een beetje door hoor! de moord op pim fortijn stond hier toch ook niet? en terecht overigens. Aub wel bij dvd nieuws houden. Ik surf hierheen omdat ik het even zat ben. Ned 1, 2 3 enz enz en nu zelfs hier? niet gepast jongens Fortijn? Nee die is niet besproken hier. De moord op Fortuyn wel, en hoe... Het feit dat je hier heen surft omdat alle Nederlandse zenders de programmering hebben aangepast zegt toch wel iets over wat er gebeurt is. Blijkbaar wil Nederland weten van hoe en wat...
Ik huil niet om Claus, ik huil wel over mijn oma die onlangs is overleden. Daar ga ik in mee. Maar dit maakt toch iets los, en gezien de problemen van de laatste 2 weken op het forum, alle hulde voor de redactie van dvd.nl om dit nieuws te melden.
Er is soms meer dan DVD's....

Sjef
07-10-2002, 05:03
:(

Hilde
07-10-2002, 05:10
ik huil wel over mijn oma die onlangs is overleden. Daar ga ik in mee.
Ik ook. Afgelopen weekend is mijn opa (van moeders kant en tevens laatste grootouder) in zijn slaap overleden. Hij was een echte levens genieter tot op zijn laatste dag. Net als ik, kon hij mooi tekenen en bovendien schilderde hij veel. Hij heeft niet geleden.
Een jaar geleden overleed mijn opa van vaders kant maar die was heel lang ziek.
En ik mis mijn ouders die toen ik 14 was omkwamen in het verkeer

smooth_e
07-10-2002, 05:49
Ik was gisteren bij een trouwerij van een nicht, maar pas vanmorgen in mijn auto naar mijn werk hoorde ik het trieste bericht (een zeer andere tegenstelling).

Hoewel het overlijden aan zat te komen, blijft het toch even slikken...

Ik vind het zeer positief dat dvd.nl ook dit bericht plaatst. Het betreft immers iemand van ons koninklijk huis (een zeer uniek mens). Mocht je het hier niet mee met de plaatsing van het bericht van dvd.nl eens zijn dan sla je dit bericht over (heel simpel).

Olivier Laemont
07-10-2002, 08:07
Oprechte deelneming uit België.

Het leven is inderdaad meer dan DVD alleen, daarom ook een welgemeende proficiat aan Eric voor het plaatsen van dit bericht.

starbuck
07-10-2002, 08:22
Respect voor de man die een beetje humor bracht in het Koningshuis, respect voor de man die terecht bedacht dat ontwikkelingsSAMENWERKING een verkeerde term was, respect voor de man die de stropdas de oorlog verklaarde.

respect voor dvd.nl, de site die niet meedoet met een hype, maar gewoon respect toont voor een geliefd lid van het Koningshuis.

Job Rijskamp
07-10-2002, 09:11
:(

Jeroen Titulaer
07-10-2002, 10:04
Z.K.H. Prins Claus: Rust zacht.

Cenobite
07-10-2002, 14:35
Prins Claus rocked ! Af en toe ging hij zijn eigen weg , tegen het protocol in. Ik zal het das incident nooit vergeten . Deze man had humor. rest in peace en mijn medeleven aan de familie.

Die mensen die zo lopen zeuren ( je weet zelf wel wie ) hebben blijkbaar geen opvoeding gehad , en weten niet wat respect is.

Marcel den Haan
07-10-2002, 15:57
Het word weer allemaal een beetje overdreven vind ik hoor, kon geeneens meer normaal tv kijken gister, waarom alle zenders iets over deze man uitzenden en dan nog allemaal hetzelfde ook zo'n beetje, de samenwerkende omroepen dan.
Zend gewoon op 1 kanaal iets uit en dan kan je daar naar kijken maar waarom gelijk alles plat gooien, er zijn namelijk ook mensen die nix met het koningshuis hebben (ben ik 1 van) en die gewoon normaal verder willen leven. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel erg voor de familie enzo maar er zijn meerdere mensen overleden gister en daar hoor je nix over, zijn die mensen soms minder dan Claus? Dacht het niet maar dat is ook het hele probleem met het koningshuis, ze worden meer gemaakt dan ze zijn maar goed ieder zijn mening(ik dus ook heeft nix met gebrek aan respect te maken)

Ronald Dassen
07-10-2002, 17:06
Ook mijn condoleance gaat uit naar Prins Claus.
Persoonlijk heb ik niet veel met het koninklijk huis, maar toch.

Ook voor mij is het een triest jaar geweest:

Oktober 2001 is mijn moeder overleden, veel te jong.
Januari 2002 is mijn oma overleden
Mei 2002 Pim Fortuyn, die ik ook graag mocht.
Juni 2002 heb ik mijn vader verloren.

Ook ik weet hoe moeilijk het is om dierbare personen te missen, en kan dan ook niet geloven dat sommige mensen hier op het forum moeilijk zitten te doen over dit bericht over Prins Claus.

Er zijn wel meer onderwerpen op dit forum wat totaal niets met dvd's heeft te maken. :nono: :nono: :nono:

Wijnand Baelde
07-10-2002, 20:46
Er is soms meer dan DVD's....

Natuurlijk, volkomen met je eens! Maar als ik dus iets anders wil lezen dan over DVD's (bv. Binnenlands nieuws) dan ga ik wel naar een andere site toe!
Ik ga toch ook niet naar nos.nl om iets te lezen over de laatste DVD die is uitgekomen?
Schoenmaker hou je bij je leest.
Trouwens gisteren zijn we op vrijwel alle zenders tot diep in de nacht op de hoogte gehouden, dan hoef ik hier niet nog eens hetzelfde te zien!
En dit is mijn mening, dank je wel!

van der velden
08-10-2002, 11:48
moge hij rusten in vrede:( :( :( :( :( :(

Eric van Ballegoie
08-10-2002, 14:44
Trouwens gisteren zijn we op vrijwel alle zenders tot diep in de nacht op de hoogte gehouden, dan hoef ik hier niet nog eens hetzelfde te zien!

Het mooie aan een internetsite is dat je zelf bepaald waar je op klikt. Met andere woorden: Als je niets over dit onderwerp had willen lezen had je het nieuwsbericht gewoon niet aan moeten klikken.

music_maniac1965
08-10-2002, 17:20
Het mooie aan een internetsite is dat je zelf bepaald waar je op klikt. Met andere woorden: Als je niets over dit onderwerp had willen lezen had je het nieuwsbericht gewoon niet aan moeten klikken.

100% mee eens.

zonde dat hij niet ouder heeft mogen worden, maar het was wel een leidensweg. de famillie nog gecondoleerd :(

Bart de Graaf
11-10-2002, 12:13
Inderdaad zeer jammer want het was toch 1 van de leukste leden van het koningshuis. Wel jammer dat hij toch op dinsdag word begraven want hierdoor is bij ons de Zuidlaardermarkt afgelast en een dag verplaatst. wat vervelend is met werkroosters en alles maar goed ik kan er wel respect voor opbrengen.