PDA

Bekijk de volledige versie : Mediamarkt 3 = 2



roninpacino
17-11-2012, 11:27
Hoi,

Mediamarkt zal weer een 3 = 2 (3 halen = 2 betalen) entertainment actie houden. Geldt volgens mij voor blu-ray's, dvd's, cd's en games.

Is er misschien interesse om duurdere box-sets gezamenlijk te kopen en zo te besparen? Bijvoorbeeld:

3 users willen ieder een James Bond box-set
Koop je er 3 voor de prijs van 2. Bespaar je toch wel minstens 33%.

Dan koopt 1 iemand de 3 box-sets, de andere 2 betalen hem/haar vooraf + de verzendkosten.

De James Bond box-set is maar een voorbeeld.

Zou hier interesse voor zijn? :)

Powerray
17-11-2012, 11:45
Van wanneer tot wanneer is die actie ? Mediamarkt nl ? is er een flyer van te vinden ???

chesterkesvp
17-11-2012, 11:45
Wanneer zal die actie er zijn? Is het enkel voor Nederland?

roninpacino
17-11-2012, 11:50
Is een landelijke actie en begint a.s maandag :).

Marcel Hoeve
17-11-2012, 12:05
Mag dit verder in het Media Markt-topic bij Internetwinkels?

roninpacino
17-11-2012, 12:09
Mag dit verder in het Media Markt-topic bij Internetwinkels?

Die zijn toch enkel bedoeld om prijzen te vermelden? :D

Richard B.
17-11-2012, 12:20
Die zijn toch enkel bedoeld om prijzen te vermelden? :D
Dit heeft toch betrekking op prijzen?

e-shole
17-11-2012, 12:55
is goedkoopste titel grtis, of 33,34% korting op totaalprijs?

Frank
17-11-2012, 12:58
In het algemene aanbiedingentopic van Media Markt is reeds melding gemaakt van de 3=2-actie en dat topic lijkt me de meest geschikte plek om verder te discussiëren.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=64621

Topicstarter was hier trouwens al van op de hoogte gezien zijn reactie in genoemd topic.

roninpacino
17-11-2012, 13:34
Ja heb dat topic gezien, maar ik dacht dat hier een apart topic beter was, want dit is een centraler forum. Daarnaast is het makkelijker om de aankopen e.d. bij te houden, i.p.v. in dat topic steeds te vermelden wie al wel en wie niet wat heeft ontvangen / gekocht en waar er interesse in is.

Dus hier kun je ook bespreken waar wel en niet interesse in is. Dit topic beperkt zich dan tot de 3=2 actie en het combineren van aankopen. In het Mediamarkt topic kan het over van alles gaan wat met de Mediamarkt te maken heeft.

Dan G.
17-11-2012, 13:42
Ik vind het wel goed dat dit topic daar even voor gebruikt wordt. Maar hou het dan wel even bij deze actie alleen. Kunnen jullie even brainstormen over gunstige aankopen ;)

Lu81NL
18-11-2012, 06:04
Hmm bedankt voor de info

Marcel Hoeve
18-11-2012, 08:44
is goedkoopste titel grtis, of 33,34% korting op totaalprijs?

Nee, de goedkoopste krijg je 'gratis', dus kies bij voorkeur drie met dezelfde (hoge) prijs en je hebt het meeste voordeel. 33% korting is veel voordeliger in de meeste gevallen, maar dat geldt hier dus niet.

Hombre
18-11-2012, 08:50
jammer dat 50km benzine + parkeergeld, de MM het voor mij niet goedkoper maakt :-(

Marcel Hoeve
18-11-2012, 09:45
jammer dat 50km benzine + parkeergeld, de MM het voor mij niet goedkoper maakt :-(

Klopt, en dat vergeten een hoop mensen. Dan kun je beter iets bij een webwinkel bestellen en voor slechts € 1,95 laten bezorgen. Scheelt een hoop tijd en geld, en je komt niet thuis met spullen die je niet van plan was te kopen.

WitteGijt?
18-11-2012, 10:09
Hoi,

Mediamarkt zal weer een 3 = 2 (3 halen = 2 betalen) entertainment actie houden. Geldt volgens mij voor blu-ray's, dvd's, cd's en games.


Deze actie geldt alleen voor blu-rays.

roninpacino
18-11-2012, 13:51
Klopt, en dat vergeten een hoop mensen. Dan kun je beter iets bij een webwinkel bestellen en voor slechts € 1,95 laten bezorgen. Scheelt een hoop tijd en geld, en je komt niet thuis met spullen die je niet van plan was te kopen.

Want als je online bestelt is de verleiding minder groot om extra spullen te kopen? Lol. Volgens mij is het juist andersom. Als je online bestelt zul je veel meer kopen dan wanneer je naar een winkel toe gaat. Dat heb ik i.i.g. wel, want het aanbod online is 1 miljard keer groter & veel goedkoper.

roninpacino
18-11-2012, 21:57
Ik heb iig interesse voor de Bond box als de standaard prijs €100,- is (dus 3 voor 200).

Op Amazon.com is de box bond namelijk weer afgeprijsd (130 dollar nu). En ik las ergens dat er tijdens de Black Friday deals week een lightening deal komt voor de blu-ray Bond Box :).

Drikus
19-11-2012, 16:10
Ik heb iig interesse voor de Bond box als de standaard prijs €100,- is (dus 3 voor 200).

Op Amazon.com is de box bond namelijk weer afgeprijsd (130 dollar nu). En ik las ergens dat er tijdens de Black Friday deals week een lightening deal komt voor de blu-ray Bond Box :).

Mocht iemand dit doen, dan heb ik ook wel interesse;)

peptalk
19-11-2012, 16:19
Bij 3 voor 200 wil ik waarschijnlijk ook wel meedoen.

nico_nld
19-11-2012, 16:46
Ik heb iig interesse voor de Bond box als de standaard prijs €100,- is (dus 3 voor 200).


Ik was vandaag bij Mediamarkt Arena in Amsterdam, daar lag de Bond50 bluraybox voor een mooie prijs van hele € 155,00 !!

crocs
19-11-2012, 16:50
En ik las ergens dat er tijdens de Black Friday deals week een lightening deal komt voor de blu-ray Bond Box :).
Bedoel je:


Saturday, Nov. 24
Gold Box Deal of the Day (All Day): Prefer your martinis shaken, not stirred? Make sure you check back to see Saturday's Gold Box Deal of the Day for a great offer on Bond 50: The Complete 22 Film Collection [Blu-ray].

jan_tran
19-11-2012, 16:52
Erg leuk allemaal maar waarom zou MM juist in de week van de 3 = 2 aanbieding de Bond Collectie verlagen van €150,- naar €100,-? Als er één moment is waarbij ze juist niet de prijzen moeten verlagen is 't tijdens dit soort aanbiedingen, wel.

Da's anders €66,66 p/Collectie, waar zelfs MM geen winst mee maakt, waarschijnlijk.

smooth Ron
19-11-2012, 17:33
Weet er iemand of bij MM Bergen op zoom of MM Rotterdam er nog een planet of the apes box beschikbaar is en zo ja tegen welke prijs.
Deze staat al lang op mijn verlanglijst en dit zou het ideale moment zijn.

Richard B.
19-11-2012, 18:36
De mediaflyer die momenteel op de website van MM te zien is heeft alleen betrekking op de vestiging Roermond (zie de tekst onderaan). En in de vestiging Zwolle heb ik nog geen spoor gezien van deze actie. Is het wel zeker dat deze actie landelijk is?

Johan1967
19-11-2012, 18:50
De mediaflyer die momenteel op de website van MM te zien is heeft alleen betrekking op de vestiging Roermond (zie de tekst onderaan). En in de vestiging Zwolle heb ik nog geen spoor gezien van deze actie. Is het wel zeker dat deze actie landelijk is?

Viel mij vandaag ook op in de winkel in Zwolle, echter vanmiddag viel wel de folder in de bus.

nico_nld
19-11-2012, 18:52
De mediaflyer die momenteel op de website van MM te zien is heeft alleen betrekking op de vestiging Roermond (zie de tekst onderaan). En in de vestiging Zwolle heb ik nog geen spoor gezien van deze actie. Is het wel zeker dat deze actie landelijk is?

Mediamarkt Arena Amsterdam in ieder geval wel, vandaag nog € 150 achtergelaten....

Richard B.
19-11-2012, 18:54
Viel mij vandaag ook op in de winkel in Zwolle, echter vanmiddag viel wel de folder in de bus.
Dan ga ik zo toch nog maar eens even langs. Ik heb nog wel het e.a. op het oog. (y)

Aldo Raine
19-11-2012, 19:40
Mediamarkt Arena Amsterdam in ieder geval wel, vandaag nog € 150 achtergelaten....

Krijg je de goedkoopste van de 3 gratis of 33,3% korting op alle 3 je items?

Frank
19-11-2012, 20:02
Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Zo staat het ook in de flyer.

Aldo Raine
19-11-2012, 20:09
Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Zo staat het ook in de flyer.

Nee klopt, maar ik meende me te herinneren dat hun kassa systeem het niet op een dergelijke manier kan afrekenen. Misschien zou iemand die vandaag wat gekocht heeft hun bon er op kunnen naslaan?

peptalk
19-11-2012, 20:09
Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Zo staat het ook in de flyer.
Dan moeten ze wel hun kassasysteem aangepast hebben, of je moet een bon laten maken op de afdeling, maar dan wens ik die medewerkers daar suc7;-)

Johan1967
19-11-2012, 20:13
In Zwolle is het kassasysteem inmiddels aangepast, en hoef je geen factuur meer te laten maken.

peptalk
19-11-2012, 20:17
In Zwolle is het kassasysteem inmiddels aangepast, en hoef je geen factuur meer te laten maken.
Dan zal dat landelijk ook wel zo zijn, wel verstandig van ze want dan werken deze acties ook voor ze...

nico_nld
19-11-2012, 20:17
Krijg je de goedkoopste van de 3 gratis of 33,3% korting op alle 3 je items?

Ik moest in ieder geval een aparte bon laten maken waarbij de goedkoopste "gratis" was.

peptalk
19-11-2012, 20:19
Ik moest in ieder geval een aparte bon laten maken waarbij de goedkoopste "gratis" was.
Staat dat dan ook aangegeven?

nico_nld
19-11-2012, 20:22
Staat dat dan ook aangegeven?

Yep, prijs van de 3e (goedkoopste) bluray op de bon is € 0,00, de andere twee volle prijs.

Het kan trouwens zijn dat in Amsterdam ook het kassasysteem inmiddels aangepast is hoor, ik was er vanmorgen al om half 11, toen ze net open waren.

Aldo Raine
19-11-2012, 20:35
Dat zou jammer zijn. Ik ben de vorige keer bij de entertainment special van 3/4 maanden geleden (ook in A'dam) direct naar de kassa gelopen en kreeg daar nog 33,3% korting per product. Als ze het systeem nu toch hebben aangepast is het inderdaad wel interessant om te kijken of we een group buy op poten kunnen zetten voor de grotere titels (Bond 50, Indy enz.)

peptalk
19-11-2012, 20:41
Yep, prijs van de 3e (goedkoopste) bluray op de bon is € 0,00, de andere twee volle prijs.

Het kan trouwens zijn dat in Amsterdam ook het kassasysteem inmiddels aangepast is hoor, ik was er vanmorgen al om half 11, toen ze net open waren.
Ik bedoelde eigenlijk of het aangegeven staat dat je een bon moet laten maken, maar mijn vraag was idd op 2 manieren te beantwoorden;-)
Zal overigens niet zo zijn schat ik zo in, je was gewoon te vroeg:grin:

Richard B.
19-11-2012, 20:50
Na een (onsuccesvol) retourtje naar de MM moet ik toch tot de conclusie komen dat ze, zelfs met dit soort acties, eigenlijk niet echt meer goedkoop te noemen zijn. De weinige dingen die ik op het oog heb kan ik beter online bestellen. :-(

roninpacino
19-11-2012, 20:53
Amazon moet echt naar Nederland komen, het lijkt wel of er geen competitie is in Nederland!!
De webshops zijn enorm duur, de enige grote winkel met blu-ray's is enorm duur.

Alleen Blokker heeft een leuke actie met de 2 voor €5,- en de FRS kan soms ook wel goedkoop zijn, maar dan houd het echt op!

Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!

peptalk
19-11-2012, 20:57
Alleen Blokker heeft een leuke actie met de 2 voor €5,- en de FRS kan soms ook wel goedkoop zijn, maar dan houd het echt op!


2 voor 10 euro;-)



Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!
Mits je geen douane bemoeienis krijgt natuurlijk en QoS is iig bij amazon.com regio A. Is wel goedkoper dan de standaardprijs in UK, die is ongeveer 90 pond.

Richard B.
19-11-2012, 21:03
Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!
Het leuke van dit soort acties vind ik wel dat het je rekenkundige kennis vergroot. ;)

Maar goed: zelfs met de beste berekening kon ook ik geen 3-tal bedenken die een leuke deal zou vormen. :-(

Powerray
19-11-2012, 21:09
wat is het nu ? 33% korting aan de kassa, al koop je er geen 3 of bon laten opmaken en goedkoopste gratis ?

Aldo Raine
19-11-2012, 21:09
Indiana Jones: the complete collection voor €33,33 p.s. vind ik toch wel een leuke deal. Als er nog 2 mensen zijn met interesse?

Driekus
19-11-2012, 22:12
Indiana Jones: the complete collection voor €33,33 p.s. vind ik toch wel een leuke deal. Als er nog 2 mensen zijn met interesse?


heb zeker ook interesse in die box voor 33.33 euro

groetjes

Aldo Raine
19-11-2012, 22:21
Top! Dan hebben we nog 1 iemand nodig. Het enige lastige is nog hoe we het doen met verzenden/ophalen. De box past niet door de brievenbus en met pakketpost á €6,75 is de aanbieding toch minder.

Johnn-y
19-11-2012, 22:38
Ik zoek nog iemand, liefst omgeving Roosendaal / Breda in een straal van 20 km, die mee wilt doen met James Bond Boxset of de Indiana Jones boxset.

Ik heb al een vriend die ook interesse heeft in beiden. Dus ik zoek nog 1 persoon die mee wilt doen voor deze boxsets.

Door mijn werk maak ik veel kilometers, dus wellicht kan ik ze zelfs aan huis zonder vooruitbetaling afgeven, mocht je in de buurt wonen.

Zelfs als je op de route Breda naar Arnhem woont kan ik hem nog afgeven in een straal van 20km. Deze rit maak ik wel pas weer eind november.

Nisei
19-11-2012, 22:57
Top! Dan hebben we nog 1 iemand nodig. Het enige lastige is nog hoe we het doen met verzenden/ophalen. De box past niet door de brievenbus en met pakketpost á €6,75 is de aanbieding toch minder.
Verzenden met dhlforyou.nl van servicepoint naar servicepoint dan zit je op €4 verzendkosten.

kristofke
19-11-2012, 23:18
Amazon moet echt naar Nederland komen, het lijkt wel of er geen competitie is in Nederland!!
De webshops zijn enorm duur, de enige grote winkel met blu-ray's is enorm duur.

Alleen Blokker heeft een leuke actie met de 2 voor €5,- en de FRS kan soms ook wel goedkoop zijn, maar dan houd het echt op!

Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!

Vergelijkingen met het UK zijn eigenlijk niet op zijn plaats. De DVD/blu-ray markt is in het UK anders dan in de Benelux.

Amazon in Frankrijk en Duitsland is standaard ook duur. Pre-orders durven in Duitsland wel eens goedkoop zijn, maar voor de rest bestel ik zelden iets uit Duitsland of Frankrijk (daar zijn af en toe leuke acties als -50 euro bij aankoop van 100 euro).

Het is onredelijk te denken dat Amazon in Nederland plots UK prijzen zal hanteren en de markt kapot concurreren. Dat zullen ze niet doen. Het zou ook dom zijn voor hun. Ze hoeven gewoon een euro'tje onder de concurrentie te zitten en men bestelt gewoon bij Amazon, waarom zouden ze vijf euro onder de prijs moeten zitten?

Entertainment in de Benelux en meer algemeen West-Europa exclusief UK is altijd al duur geweest, en men is er altijd mee weggekomen.

Landen in het zuiden zoals bijvoorbeeld Italië zijn ook landen waar entertainment minder waard is, daar komen boxen als Indiana Jones BD standaard uit voor 39 euro, omdat niemand het in zijn hoofd haalt om daar 60 euro voor te vragen, en dus past Amazon gewoon de lokale marktmentaliteit toe.

roninpacino
20-11-2012, 07:58
Ja klopt. Maar ik wacht Black Friday even af. Amazon.com komt met een James Bond Golden Box Lightning Deal, dus ik hoop dat Amazon UK hen na doet :).

Khonnor
20-11-2012, 09:19
Ik denk dat ik de Indiana Jones box ga halen in Rotterdam...
Nog twee mensen interesse in Rotterdam en/of Dordrecht? Ik kan de box dan langsbrengen, of hij kan opgehaald worden... :)

le-nnart
20-11-2012, 14:14
volgens de flyer is de 3=2 actie enkel in Roermond van toepassing.

Mocht iemand daar de box vinden tegen reguliere prijs van 100-120 dan ben ik wel geïnteresseerd.

Richard B.
20-11-2012, 16:57
volgens de flyer is de 3=2 actie enkel in Roermond van toepassing.
Je bedoeld de folder op de website. Maar in de folder die bij mij in de bus viel stond in de tekst geen plaatsnaam. Het lijkt dus een foutje te zijn geweest.

smooth Ron
20-11-2012, 20:58
Was ik maar een Nederlander.
De Blokker online actie krijgen wij niet want Blokker heeft geen online winkel in België.
Een actie zoals die van Mediamarkt NL krijgen wij nooit en vandaag dacht ik eindelijk ook een actie in ons land.
De Saturn entertainment folder lag in de bus met als actie 4 + 1 gratis op artikelen die voorzien zijn van de actiesticker.
Als ik de folder bekijk dan is duidelijk dat ze de voorkeur aan DVD geven want de bluray's moet je met een vergrootglas zoeken.
Kortom snel vergeten deze actie.

roninpacino
20-11-2012, 23:53
Was ik maar een Nederlander.
De Blokker online actie krijgen wij niet want Blokker heeft geen online winkel in België.
Een actie zoals die van Mediamarkt NL krijgen wij nooit en vandaag dacht ik eindelijk ook een actie in ons land.
De Saturn entertainment folder lag in de bus met als actie 4 + 1 gratis op artikelen die voorzien zijn van de actiesticker.
Als ik de folder bekijk dan is duidelijk dat ze de voorkeur aan DVD geven want de bluray's moet je met een vergrootglas zoeken.
Kortom snel vergeten deze actie.

Zulke leuke acties krijgen wij echt niet hoor.
Alleen Blokker. Mediamarkt is totaal niet interessant.
Ik koop ook bijna niets meer in NL, importeer vrijwel alles.

le-nnart
21-11-2012, 09:12
Je bedoeld de folder op de website. Maar in de folder die bij mij in de bus viel stond in de tekst geen plaatsnaam. Het lijkt dus een foutje te zijn geweest.

Kreeg gister de folder van Mediamarkt Almere, daar is de actie ook van toepassing.

Ik kan eventueel morgen avond kijken wat de standaard prijs is van deze box en er 3 meenemen.

Wie interesse heeft kan zich hieronder melden.

ik vermoed dat de reguliere prijs zo rond de 140 per stuk zal zijn is 93,333 per stuk.

pjblack
26-11-2012, 22:10
Ik hoorde vorige week dat de actie 2 + 1 gratis deze week ook nog is.

Marcel Hoeve
27-11-2012, 18:37
Was afgelopen week nog even bij de Media Markt en moest tot mijn ontzetting constateren dat het mij niet lukte om drie Blu-rays uit te zoeken die ik én graag wilde hebben én die dusdanig geprijsd waren dat ik er nog een leuk voordeel uit zou slepen... Verzadiging begint toe te slaan, vrees ik.

Driekus
27-11-2012, 19:21
Ik hoorde vorige week dat de actie 2 + 1 gratis deze week ook nog is.


Klopt de actie gaat door tot en met 4 December 2012

Peter van santbrink
27-11-2012, 20:08
Was afgelopen week nog even bij de Media Markt en moest tot mijn ontzetting constateren dat het mij niet lukte om drie Blu-rays uit te zoeken die ik én graag wilde hebben én die dusdanig geprijsd waren dat ik er nog een leuk voordeel uit zou slepen... Verzadiging begint toe te slaan, vrees ik.

had afgelopen weekend hetzelfde "probleem"

Joslyn
29-11-2012, 06:41
Nog Indy liefhebbers voor deze actie? Las dat deze bij Mm € 35 kost. Als dat klopt is dat 23 euri per indy. Das toch leuk. Ik ga vandaag voor TDKR, Brave en Coldplay. En wellicht nog wat Spielberg scifi

herbie53
29-11-2012, 15:20
vanmiddag even naar mediamarkt bergen-op-zoom

3 blu rays mee naar de kassa. aan de kassa vriendelijk verzoek om factuur te halen voor gratis blu ray.

"ach mijnheer, brave doet niet mee"
" hoezo ? in de folder staat duidelijk ALLE blu rays"
"mijnheer u moet zich niet opwinden wij weten toch wel wat wel en wat niet en brave is een actie blu ray waarbij je een dvd krijgt"
"wat moet ik met een pixar dvd ? kan ik er geen pixar shorts blu ray bijkrijgen ?
"neen!!"
"en mijnheer madagascar 3 doet ook niet mee, is ook een actietitel"
"hoezo ??"
"hij staat in de folder tegen verminderde prijs"
"en de dark knight rises doet ook niet mee "
"hoezo ??"
"die is pas vanaf 6 december beschikbaar en dan is de aktie 3 halen, 2 betalen afgelopen"
"maar hij ligt nu wel al met pakken in de winkel"
"ja maar het is ook een actietitel "
"en wat zijn actietitels ???
"alle titels die in de folder staan en al verminderd zijn"

tja versta zelf dus iets anders onder ALLE titels

even kijken of er dan toch nog iets mee te nemen is bij de actie.

titels die je bij blokker voor 5 euro vindt, hier 15 euro en meer
titels die je bij bol en frs vindt voor 10 euro, hier vanaf 15 tot zelfs 23 euro
boxen 'hitchcock, bond,indiana jones...."minstens 10 euro duurder dan elders

en dan wil ik nog niet vergelijken met met webshops als amazon ed..

waarschijnlijk geldt dit niet voor ander mediamarkten

maar conclusie; mediamarkt bergen-op-zoom. nooit meer.
ik ben niet gek.

Johan1967
29-11-2012, 15:31
In Zwolle vandaag gewoon The Dark Knight Rises en Brave meegekregen met de actie incl. een Pixar Shorts DVD. Die laatste ging niet vanzelf, moest eerst wel even nagevraagd worden.

Frank
29-11-2012, 15:35
In Utrecht kreeg ik afgelopen zaterdag ook Brave gewoon mee in de 3=2-actie en de DVD van Pixar Short Films Collection Volume 2 was gratis (nu ja € 0,01, want anders kregen ze het in het systeem niet verwerkt). De DVD is ook geen actie van Media Markt, maar van Disney.

ingrid89
29-11-2012, 15:43
Ik had geluk, kreeg bij de 3D versie van Brave de Short Movies 2 Bluray dr bij (liet factuur maken).
Had 3 films van 24.99 + short movies 14.99 voor 50 euro
Dus in dit geval eigenlijk 2+2 :grin:

roninpacino
29-11-2012, 15:45
Vandaag het e.a ingekocht bij Mediamarkt Breda.

De 'hoofdverkoper' van de afdeling vertelde mij nog dat alle blu-ray's mee deden. Hij gaf zelfs een tip om The Dark Knight Rises mee te nemen en wat andere nieuwe titels, dus ik begrijp niet waarom ze zo lomp doen in Bergen op Zoom...

Ik twijfelde vandaag om een tweede copy van The Dark Knight Rises mee te nemen... gisteren HELAAS gekocht bij de FRS voor 23 euro :(.

Ik wou deze combinatie maken: The Dark Knight Rises + Iron Sky + Magic Mike. Waren allemaal 17,99.
Maar ik twijfel over Magic Mike... Het lijkt mij echt een film voor vrouwen, maar veel YouTubers die ik zo nu en dan volg (Flickpick, Wetmovie1, Coolduder enz., jullie hebben ze misschien ook wel eens gezien), raden de film wel aan.

De actie duurt trouwens nog deze hele week.

Martijnst1990
29-11-2012, 23:03
vanmiddag even naar mediamarkt bergen-op-zoom

3 blu rays mee naar de kassa. aan de kassa vriendelijk verzoek om factuur te halen voor gratis blu ray.

"ach mijnheer, brave doet niet mee"
" hoezo ? in de folder staat duidelijk ALLE blu rays"
"mijnheer u moet zich niet opwinden wij weten toch wel wat wel en wat niet en brave is een actie blu ray waarbij je een dvd krijgt"
"wat moet ik met een pixar dvd ? kan ik er geen pixar shorts blu ray bijkrijgen ?
"neen!!"
"en mijnheer madagascar 3 doet ook niet mee, is ook een actietitel"
"hoezo ??"
"hij staat in de folder tegen verminderde prijs"
"en de dark knight rises doet ook niet mee "
"hoezo ??"
"die is pas vanaf 6 december beschikbaar en dan is de aktie 3 halen, 2 betalen afgelopen"
"maar hij ligt nu wel al met pakken in de winkel"
"ja maar het is ook een actietitel "
"en wat zijn actietitels ???
"alle titels die in de folder staan en al verminderd zijn"

tja versta zelf dus iets anders onder ALLE titels

even kijken of er dan toch nog iets mee te nemen is bij de actie.

titels die je bij blokker voor 5 euro vindt, hier 15 euro en meer
titels die je bij bol en frs vindt voor 10 euro, hier vanaf 15 tot zelfs 23 euro
boxen 'hitchcock, bond,indiana jones...."minstens 10 euro duurder dan elders

en dan wil ik nog niet vergelijken met met webshops als amazon ed..

waarschijnlijk geldt dit niet voor ander mediamarkten

maar conclusie; mediamarkt bergen-op-zoom. nooit meer.
ik ben niet gek.
Ongelooflijk, alle BD's is ook echt ALLE BD's.. Ben zelf ook in Utrecht MM geweest en daar was geen enkel probleem (2x TDKR en 1x Magadascar 3). Wel heel zuur dat ze bij jou zo moeilijk deden.

Esteban
29-11-2012, 23:56
Deze actie loopt ook in België, maar ik moet vaststellen dat je amper voordeel doet.

Powerray
30-11-2012, 06:27
Deze actie loopt ook in België, maar ik moet vaststellen dat je amper voordeel doet.

is het niet 4+1 in België ???

Frank
30-11-2012, 07:58
is het niet 4+1 in België ???
Ja, en ook nog eens op alle Blu-ray's, CD's, DVD, games en tv-series.

Bas Reuver
30-11-2012, 16:17
Die ****** bij MM Hengelo hebben alles omgestickerd. Al die titels van 6,99 zitten in de 3 voor 15. Maar doen dus verder niet meer mee met de 3=2 actie. Alle nieuwe titels (waaronder TDKR) doen ook niet mee met de 3=2 actie.
Blijft er één groot schap met titels over, die ineens allemaal 12,99 kosten. En alleen die titels doen mee voor de 3=2. En ze waren ook nog zo vriendelijk om die allemaal door elkaar te gooien, dus daar kon je ook niks tussen vinden.

Top actie (y)

roninpacino
30-11-2012, 18:04
Die ****** bij MM Hengelo hebben alles omgestickerd. Al die titels van 6,99 zitten in de 3 voor 15. Maar doen dus verder niet meer mee met de 3=2 actie. Alle nieuwe titels (waaronder TDKR) doen ook niet mee met de 3=2 actie.
Blijft er één groot schap met titels over, die ineens allemaal 12,99 kosten. En alleen die titels doen mee voor de 3=2. En ze waren ook nog zo vriendelijk om die allemaal door elkaar te gooien, dus daar kon je ook niks tussen vinden.

Top actie (y)

lol

Esteban
30-11-2012, 18:23
is het niet 4+1 in België ???

In de online-folder (niet meer te zien) stond duidelijk 2+1. Misschien een gecorrigeerde fout?

Martin Z.
02-12-2012, 20:45
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de actie t/m 4 december loopt? Kan iemand dat voor de zekerheid bevestigen? :-)

Richard B.
02-12-2012, 22:36
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de actie t/m 4 december loopt? Kan iemand dat voor de zekerheid bevestigen? :-)
Ik heb dat nergens gelezen. In de nieuwe folder lees ik er ook niets over.

Aldo Raine
02-12-2012, 22:39
Acties lopen in principe ook altijd van maandag tot zondag geloof ik, helaas..

joshua_marc
02-12-2012, 23:10
Ik heb dat nergens gelezen. In de nieuwe folder lees ik er ook niets over.

Op de a4 poster in de winkel (mm Groningen) stond idd t/m 2 december

Martin Z.
03-12-2012, 16:48
OK pech gehad, bedankt in ieder geval :)

pjblack
04-12-2012, 22:56
Deze actie heeft 2 weken gelopen. Had ik hier al eerder gezegd. Vorige week was dus de laatste week.

Drikus
13-12-2012, 07:51
Ik gebruik dit topic even, omdat deze al bestaat en het min of meer om hetzelfde gaat, maar dan van een andere winkel.

Iemand in regio Enschede interesse in de James Bond 50 years box. V&D heeft hem in de 3=2 actie zitten. 3x149, maakt 299.98. Dat is 100.- per box en er zijn geen verzendkosten van toepassing;)... (wel natuulijk als ik door moet verzenden). Iemand interesse? doe een PB

smooth Ron
14-11-2015, 16:22
Het wordt een jaarlijkse traditie, de tv series die uitkomen vanaf juni even niet kopen en wachten op de jaarlijkse 3 kopen 2 betalen actie van Media Markt die meestal in november voorbij komt om dan mijn slag te slaan.

Vandaag moest ik werken en ik stuurde mijn echtgenote op pad om de zaterdagavond film aan te kopen en wat wist ze me te vertellen. Wel in Media Markt Antwerpen was het vandaag de laatste dag van de 3 kopen 2 betalen actie. Een actie die blijkbaar liep van 4 november tot en met 14 november. Geen enkele reclame in de winkel te vinden. Enkel bij het betalen aan de kassa zei de kassierster 'het is vandaag de laatste dag van de actie 3 kopen 2 betalen.'

Is dit de nieuwe manier om de echte freaks uit hun winkels te houden en enkel te mikken op de doorsnee klant die af en toe eens een filmpje koopt.

Het was blijkbaar geen landelijke actie maar een actie van Antwerpen alleen.

Hopelijk doen Schoten en Wilrijk dit de komende weken ook eens een keer.

Ik was behoorlijk 'pissed' maar de gebeurtenissen in Frankrijk doet een mens direct terug relativeren.