PDA

Bekijk de volledige versie : [GIVE-AWAY] Spider-Man 3 steelbook



eendje
01-12-2012, 12:02
Hi mede filmfanaten,

Na mijn eerste succesvolle give-away (Sin City) doe ik nu de tweede give-away, namelijk twee exemplaren van Duitse Spider-Man 3 steelbook uitgave. Er worden dus twee winnaars uitgeloot. De enige wat je hoeft te doen is de prijsvraag te beantwoorden.

Prijsvraag
Welke personage van Spider-Man vond je beter: Tobey Maguire in Spider-Man 1-3 of Andrew Garfield in The Amazing Spider-Man? En waarom?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51qfa-1Ni5L._SL500_AA300_.jpg

Notes
- Helaas geen NL subs.
- Tweede exemplaar heeft helaas een deuk.
Maar who cares, gegeven paard kijk je niet in de bek (y).

Einde
8 december 2012

Deelnemers
01 Zappaaddict
02 R3puls3
03 zetmoon
04 MeneerGiel
05 videlleke
06 TylerDurden
07 Onkyo
08 vince curtin
09 Bettina

Zappaaddict
01-12-2012, 12:30
Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar Andrew Garfield. Allereerst vind ik het feit dat hij voor zijn transformatie wel een beetje een outcast is, maar geen totale loser, een interessanter en geloofwaardiger uitgangspunt. Daarnaast vind ik Garfield grappiger dan Maguire. Tenslotte heeft hij in mijn optiek veel meer chemistry met Emma Stone dan Maguire met Kirsten Dunst had.

Wederom een leuke actie trouwens!

R3puls3
01-12-2012, 13:34
Tobey Maguire. Hij komt om de een of andere reden geloofwaardiger over dan Garfield. Garfield was niet slecht, maar in een aantal scene's komt hij nogal overdreven over, daar stoorde ik me wel aan. De chemistry tussen beide Spiderman's en hun liefde komen in beide film's goed tot hun recht, maar daar wint de nieuwe Spiderman het toch wel. Al met al vind ik dat beide niet voor elkaar onderdoen, maar heb ik toch een lichte voorkeur voor Tobey, misschien omdat ik hem al 3 keer als Spiderman heb gezien en dat ik na 3 keer Garfield er anders over denk...

http://i48.tinypic.com/34ijrfb.jpg

zetmoon
01-12-2012, 19:43
Ik kies voor Tobey.

De nieuwe Spider-man film vind ik totaal overbodig na 3 zeer goede delen van Sam Raimi met Tobey in de hoofdrol.
Zijn scenes met Kirsten Dunst als zijn geliefde vind ik mooier dan die tussen Garfield en Stone.
En ook vooral de scenes met zijn oom en tante zijn in de Tobey trilogie veel mooier.

MeneerGiel
01-12-2012, 21:05
Tobey Maguire, vind ik een meer geloofwaardige spider-man ook vind ik zijn overgang van normale jongen naar spider-man beter dan die van Andrew Garfield.

Bij de Spider-Man trilogy had ik echt het idee dat ik naar Peter Parker keek, bij de nieuwe niet.

videlleke
02-12-2012, 14:03
ik ga ook voor Andrew Garfield , past gewoon beter bij het ''Peter Parker'' karakter vind ik.
En het feit dat ik the amazing spiderman gewoon een topfilm vond!
Dus vandaar mijn keuze(y)

eendje
06-12-2012, 17:13
Even onder aandacht brengen, vandaag en morgen zijn de laatste dagen!

Rogier Burghout
06-12-2012, 20:19
Garfield, zonder meer. Naast het feit dat ik hem een betere acteur vind an sich vind ik dat hij beter stoerheid en kwetsbaarheid kan mengen dan Tobey. En Tobey vind ik in het algemeen al een zacht ei dus de stoere Spiderman heeft hij nooit voor elkaar kunnen krijgen vind ik....
Maar deel 3 vind ik dan wel de beste van de eerste trilogie... ;)

Onkyo
06-12-2012, 20:47
Tobey Maguire. Zet de rol van geek naar chique beter neer dan Garfield.
En Sam Raimi rules!

vince curtin
07-12-2012, 07:09
Ik ga ook voor Tobey Maguire, Ik vond hem goed en geloofwaardig in alle drie films.Het was niet zijn schuld dat de derde film zo slecht was 8-)
Over Andrew Garfield kan ik allen zeggen `The judge is out 'na een goede begin

gr,Vince.

Bettina
07-12-2012, 16:16
Andrew Garfield voor mij. Uitstekende acteur. Hij is voor mijn gevoel niet zo'n watje als Toby.
En zijn krachten bv spinnenweb is een gatget en niet een power die hij heeft. Dat klopt beter met de comics.
Ook Martin Sheen als oom vond ik erg sterk.
Hoewel ik de oude spiderman films leuk vond vind ik de nieuwe beter.
Ook iets donkerder.
De scene met de hijskranen vond ik super!

Laat deel 2 maar komen

eendje
08-12-2012, 19:18
De winnaar van eerste exemplaar is nummer 2: R3puls3!
En tweede winnaar is nummer 1: Zappaaddict!

Uitgeloot met Random.org.
Jullie worden morgen gePMd.

Zappaaddict
10-12-2012, 13:45
Te gek! Leuke give-away! :grin: