weslyth
03-12-2012, 19:02
goede avond
ik heb problemen met aansluiten van me reciever via de tv
me tv is een samsung led smarttv ue46es5500
en de surround is een pioneer s-dv55sw-k
upc mediabox hdmi
ps3 slim hdmi
lg harddisck dvd speler scart aangeslote
ik krijg het niet voor elkaar om het geluid aan de gang te krijgen
op me oude tv een sony bravia lcd had ik vanaf de reciever twee tulp en twee tulp achter in de tv en het werkte maar ik moest me reciever op volume 30 zetten en via me upc box kon ik gewenst harder of zachter zette,terwijl dat ik de ps3 inschakelde of dvd ging kijken hoefde ik de reciever maar op vol 10 zetten en had super geluid, en ik hoefde niet over te schakelen op ander audio kanaal
nu wil ik het graag in orde hebben en heb het vermoede dat de reciever een analoog is is wat oudere model.maar hij doet het perfect.
hoe kan ik dit het beste gaan aansluiten
het zou toch megelijk moeten zijn om het geluid van de tv die dus via de mediabox loop ook op vol 10 kan zetten ipv bvan 30
wie o wie kan mij helpen!!!!!!!!
ik heb problemen met aansluiten van me reciever via de tv
me tv is een samsung led smarttv ue46es5500
en de surround is een pioneer s-dv55sw-k
upc mediabox hdmi
ps3 slim hdmi
lg harddisck dvd speler scart aangeslote
ik krijg het niet voor elkaar om het geluid aan de gang te krijgen
op me oude tv een sony bravia lcd had ik vanaf de reciever twee tulp en twee tulp achter in de tv en het werkte maar ik moest me reciever op volume 30 zetten en via me upc box kon ik gewenst harder of zachter zette,terwijl dat ik de ps3 inschakelde of dvd ging kijken hoefde ik de reciever maar op vol 10 zetten en had super geluid, en ik hoefde niet over te schakelen op ander audio kanaal
nu wil ik het graag in orde hebben en heb het vermoede dat de reciever een analoog is is wat oudere model.maar hij doet het perfect.
hoe kan ik dit het beste gaan aansluiten
het zou toch megelijk moeten zijn om het geluid van de tv die dus via de mediabox loop ook op vol 10 kan zetten ipv bvan 30
wie o wie kan mij helpen!!!!!!!!