PDA

Bekijk de volledige versie : After Earth (2013)



Brlggs
10-12-2012, 19:04
Zojuist de eerste trailer van After Earth (2013) gezien met Will en Jaden Smith in de hoofdrollen, geregisseerd door M. Night Shyamalan.

Trailer (http://www.traileraddict.com/trailer/after-earth/trailer)
IMDB (http://www.imdb.com/title/tt1815862/?ref_=fn_al_tt_1)

synopsis:
One thousand years after cataclysmic events forced humanity's escape from Earth, Nova Prime has become mankind's new home. Legendary General Cypher Raige returns from an extended tour of duty to his estranged family, ready to be a father to his 13-year-old son, Kitai. When an asteroid storm damages Cypher and Kitai's craft, they crash-land on a now unfamiliar and dangerous Earth. As his father lies dying in the cockpit, Kitai must trek across the hostile terrain to recover their rescue beacon. His whole life, Kitai has wanted nothing more than to be a soldier like his father. Today, he gets his chance.

rogue
10-12-2012, 19:55
In tegenstelling tot de gemiddelde mens, kijk ik altijd wel uit naar een nieuwe film van M. Night Shyamalan. The Last Airbender vergeef ik hem dan wel (met moeite).

jeroeni
10-12-2012, 20:05
Dit moet dus de zomer Blockbuster van Sony worden.Leuke trailer.

Jordy van Buel
11-12-2012, 07:59
Ziet er goed uit hoor, niet geheel mijn genre maar Will Smith heeft bij mij toch wel een streepje voor!

Rogier Burghout
11-12-2012, 09:36
ben wel benieuwd....Shyamalan heeft wel weer een hitje nodig....

jeroeni
11-12-2012, 10:12
ben wel benieuwd....Shyamalan heeft wel weer een hitje nodig....

Sony in de zomer ook.

Rogier Burghout
11-12-2012, 10:26
Sony in de zomer ook.

Ach, Sony zit er minder verlegen om dan Shyamalan. Zijn eerste 3; The Sixth Sense, Unbreakable en Signs vind ik nog steeds topklasse films en heb ik dan ook op BD. Met The Village daarna werd het wat minder, Lady in the Water was nog iets minder maar The Happening en The Last Airbender (de laatste heb ik zelfs uitgezet) waren echt draken van films. De laatste 2 heb ik niet eens op BD, The Village heb ik dan nog wel op dvd (is niet op HD beschikbaar maar zou ik wel aanschaffen) en Lady.. heb ik op HDDVD maar ga ik verder niet upgraden... (en volgens mij is de BD exact hetzelfde).

Esteban
11-12-2012, 17:49
M. Night Shyamalan mag dan wel door publiek en critici met de grond gelijk gemaakt zijn, ik geef hem zeker nog niet op. Waarom zou ik trouwens? De man gaf ons vier uitstekende titels op een rij. Films die zijn stempel dragen. Met succes, dat is nét de reden waarom ze werken. Er was ook weinig mis met "Lady in the Water", het is gewoon een minder voor de hand liggend en eigenzinnig geval. Telkens start ook de discussie over "dé twist", maar dat is nu al drie films geleden. De man heeft al bewezen dat hij wat in huis heeft, daar kunnen enkele matige titels weinig aan veranderen. Zo zie ik het. En ik blijf benieuwd naar z'n nieuwste projecten.

theregiment
11-12-2012, 18:09
mmm de eerste trailer overtuigd mij nog niet..
Maar hij staat wel op mijn watchlist :)

jdgirl
11-12-2012, 18:33
hij lijkt mij op zich wel aardig en waar met zijn eigen zoon in de film..
ik ga hem wel zien maar is geen must..

RobinB
16-12-2012, 19:48
Deze trailer kon mij niet echt boeien..wellicht een andere van deze film..

Esteban
25-12-2012, 13:38
http://www.ramascreen.com/wp-content/uploads/After-Earth5.jpg

jeroeni
25-12-2012, 13:48
mooie poster.Heb bij de Regisseur vaak veel ?????????????

Heb deze wel op mijn radar.;)

Pastichio Rocker
29-12-2012, 04:38
Dat deze regisseur uberhaupt nog de kans krijgt om films te maken na al die flops.

Esteban
29-12-2012, 08:00
4 toppers, 2 OK-titels en 2 middelmatige. Telkens met een duidelijke stempel, een regisseur met een visie. Ik kan heel wat andere namen bedenken bij wie de eindeloze kansen moeilijk te begrijpen zijn.

DJR
29-12-2012, 09:57
Dat deze regisseur uberhaupt nog de kans krijgt om films te maken na al die flops.

Wie weet krijgt ie het nog voor elkaar om een vervolg op Last Airbender te maken...

Esteban
07-03-2013, 18:59
Ik kan een ellenlange lijst geven van regisseurs die al 30 jaar middelmatigheid maken wanneer ze op hun best zijn ... Dat Shyamalan de kans ontnomen zou moeten worden, slaat naar mijn gevoel nergens op.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/599110_166406300176175_1077691175_n.jpg

rogue
08-03-2013, 10:58
Nieuwe trailer ;

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lUcNyzu4IdM

Ik wil de man best een kans geven maar dit ziet er weer zeer middelmatig/slecht uit.

Wat ik niet snap is dat je al 4x post in een topic over een film die je op voorhand al niets vindt ;).......zonde van je tijd, toch?

Ik ben wel zeer benieuwd naar de film, de trailer geeft alleen misschien wel iets teveel weg.

Esteban
31-05-2013, 09:35
Aan de andere kant van de oceaan werd "After Earth" afgeslacht. (RT 14%) De film zou tergend traag zijn, lachwekkend van begin tot eind en vader en zoon Smith spelen op automatisch piloot ... Dat wil ik dan toch eerst met mijn eigen ogen zien. Ook al ben ik geen fan van Jaden Smith.

homernt
17-06-2013, 06:51
Het eerste half uur ging nog wel maar daarna ging het snel berg afwaarts. Ik had Jaden Smith nog niet eerder aan het werk gezien maar ik hoop dat Will ook zorgt dat zijn zoon netjes zijn school afmaakt want dat zal hij nog wel eens nodig kunnen hebben ben ik bang.

Martin Z.
17-06-2013, 09:35
Het eerste half uur ging nog wel maar daarna ging het snel berg afwaarts. Ik had Jaden Smith nog niet eerder aan het werk gezien maar ik hoop dat Will ook zorgt dat zijn zoon netjes zijn school afmaakt want dat zal hij nog wel eens nodig kunnen hebben ben ik bang.

:lol:

Ik sla hem definitief over... Hoewel, heb nog een zooitje Pathé vouchers van de ING en binnenkort een ware Pathé Unlimited ING Rentepunten pas voor 4 maanden :-P

Jeroen D
17-06-2013, 12:13
Tja, Will Smith wilde geen Django spelen in Django Unchained omdat hij vond dat Django niet de hoofdrolspeler was in het script en was zelfs zo arrogant om Tarantino te vragen om dit te veranderen.

Erg verstandig dan om in een film te gaan te spelen van een vreselijk slechte regisseur, er zelf ook nog een boel geld in steken en je ongetalenteerde zoon er ook nog in betrekken.
Soms maak je slechte keuzes in het leven.

Xenomorph
18-06-2013, 20:38
Ik heb deze film nog niet gezien, maar ik vraag me af, waarom is deze film niet released in een 3D versie? Volgens mij is dit toch echt een film die zich wel leent voor 3D.
Ik vond het ook al zo jammer dat Totall Rekall met collin Ferral niet in 3D uitgebracht werd, in rekall vond ik echt talloze scenes die ik wel graag in een goeie 3D versie had gezien.

Wat ik van de beelden heb gezien zou after earth echt wel 3D materiaal zijn geweest, mits beter gedaan natuurlijk , dan the last airbender

John Sital
19-06-2013, 20:01
deze vorige week gezien, vond er niet veel aan. Verhaal was voorspelbaar, acteerwerk van jaden tenenkrommend, einde zag je mijlenver aankomen, en sorry:er zijn ruimteschepen, wormgaten etc en geen laserwapens maar alleen speren die gejat lijken uit predator??vermijd deze film.