PDA

Bekijk de volledige versie : [GIVE-AWAY] Superheroes



R3puls3
15-12-2012, 19:23
Geïnspireerd door de Give-Aways van eendje, die zijn leuk, dus doe ik er ook een!
Iedereen mag meedoen! Winnaars worden random gekozen.

Prijsvraag:
Welke superheld ,die op het witte doek is verschenen, is jou favoriet en waarom?


Prijzen:
1ste plek: Green Lantern Steelbook (Ultimate Edition, FR import, NL subs, G1)
2de plek: The Dark Knight Steelbook (2-Disc SE, NL)
3de plek: Iron Man Ultimate Edition (Ultimate 2-Disc Edition, UK, NL subs)

Einddatum: 20 December 14.00uur

http://i49.tinypic.com/2psemiq.jpg

http://i47.tinypic.com/2v7z3pf.jpg

http://i48.tinypic.com/6j29t0.jpg

Deelnemers:
1. Ash
2. Erwin de Koning
3. Mr. Durden
4. MeneerGiel
5. Zappaaddict
6. Madonnafreak Iron Man Ultimate Edition
7. Usman
8. TylerDurden
9. Bettina
10. Tom van den Hout
11. Vince Curtin
12. Hayko de Boer
13. GabrielZ
14. YAH87
15. Pieter Rijkers
16. deTuinman
17. Stephan Nobelen The Dark Knight Steelbook
18. Cyan
19. RobinB
20. Colint
21. Bas Reuver
22. eendje Green Lantern Steelbook
23. gompier
24. HBx2000
25. De Hollander

Ash
15-12-2012, 19:47
Leuke actie! (y)

Mijn favoriet is toch wel Batman.
Na het fiasco van een film genaamd Batman & Robin :???:, had ik de hoop verloren op een film die de naam Batman recht deed.

In 2003 kwam de uitstekende shortfilm, Batman Dead End uit en hoopte dolgraag dat iemand weer de hef in handen nam om Batman op het witte doek te brengen.

En daar was Christopher Nolan! Een regisseur met een op dat moment al uitstekende CV lijst met films zoals Following, Memento en Insomnia.

Hij bracht een ultieme sterrencast samen en bracht ons het uitstekende eerste deel van The Dark Knight Trilogy:
Batman Begins and the rest is history!

Hopelijk kan Zack Snyder in samenwerking met Christopher Nolan hetzelfde creëren met Superman als Nolan met Batman heeft gebracht.

Erwin de Koning
15-12-2012, 21:15
Mijn favoriete genre! Superheldenfilms! Ik vind ze allemaal tof, ik vond zelfs CATWOMAN leuk! M'n favoriet is Spider-man. Al vanaf m'n 5e of zo ben ik fan van 'm, en waarom? Wss omdat hij tegen muren kan opklimmen en een leuk gevoel voor humor heeft, al komt dat op het witte doek niet zo goed uit

Mr. Durden
15-12-2012, 23:43
X-Men Origins Wolverine, Niet te stoppen

MeneerGiel
16-12-2012, 00:11
Batman, The Dark Knight is naar mijn mening de beste film aller tijden.

Christopher Nolan heeft met zijn batman trilogy laten zien wat voor een intelligentie en geniale filmmaker hij is. Met zijn films heeft hij een realistische en brute batman neergezet, ook de manier waarop Christian Bale acteert is wreed.

Zappaaddict
16-12-2012, 03:52
Ook ik ga voor Batman. Ook al heeft hij eigenlijk geen echte superkrachten, met al zijn geweldige gadgets is hij toch wel de coolste superheld. Wat mij betreft heeft zijn karakter ook de beste films opgeleverd. De twee smaakvolle Burton-versies en de fantastische trilogie van Nolan. 'Batman Forever' en 'Batman & Robin' daarentegen vind ik afschuwelijk. Wanstaltelijke en bombastische films. Totaal over the top.. Yuk.

Driekus
16-12-2012, 04:26
Ik ben meer fan van Superman.
ik heb dus erg veel wat met superman te maken heeft posters dvd bluray beeldjes en zo verder....
Zelfs ontmoeting gehad ooit met Christopher Reeve....

Mijn laatste aanwinst is dan ook deze hot toy van hem..

http://dyn4.media.forbiddenplanet.com/products/1345017b.jpg

Usman
16-12-2012, 09:51
Ik vind de Batman character de beste. Batman Begins is daarom mijn favoriete Batman. Het is een hele goede verhaal en je ziet hoe die als een bang jongen van vleermuizen het overwint. En de Batman word. Hij heeft geen superkrachten maar is wel een held. Je zou kunnen zeggen dat iedereen Batman wel kan worden. Zoals ik :-) bijvoorbeeld.

Rogier Burghout
16-12-2012, 10:13
Nolan's Batman zonder meer. Vanwege het realistische ontstaansverhaal en vooral dat zijn alter ego meer een vloek is dan een zegen. Een vloek die eigenlijk alleen maar een metafoor is van zijn verdriet van het verliezen van zij ouders. Een vloek die hij uiteindelijk een plek kan geven zodat hij verder kan gaan met zijn leven.

Bettina
16-12-2012, 11:07
Iron man.

Een held maar met gebreken waar hij ook voor uitkomt. En de humor in de eerste twee films is goed.
Kijk erg uit naar de derde film.

De Green lantern steelbook ziet er mooi uit!

Tom van den Hout
16-12-2012, 11:13
Batman, helemaal na de laatste 3 films (y)

vince curtin
16-12-2012, 11:21
The Coon...niet te vertrouwen :grin:

http://img267.imageshack.us/img267/8887/032009coont.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/267/032009coont.jpg/)

gr,Vince.

Hayko de Boer
16-12-2012, 12:53
Daredevil.

Fantastisch verfilmd (al zijn veel mensen een andere mening toegedaan).
Maar het hele personage spreekt daarom zo aan omdat deze superhero door zijn krachten zelfs zijn blindheid compenseert.

Daarnaast spreken de meer tragische helden (zoals ook Spider-Man en Batman), die gedreven worden door hun verleden of hun fouten, meer aan als de 'geboren' superheroes.

GabrielZ
16-12-2012, 14:27
Voor mij op 1 Iron man, Tony Stark is echt een geweldig personage
Hoe hij op zijn eigen houtje ontsnapt in deel een en daarna zijn Iron Man suit gaat maken en er ook gewoon voor uitkomt dat hij Tony Stark Iron Man is

ik vond deel een erg goed en deel 2 beduidend minder, ben daarom erg benieuwd naar het 3e deel in deze geweldige reeks

YAH87
16-12-2012, 14:29
Ik zeg ook Batman. Spiderman is een goede tweede, maar The Caped Crusader vind ik toch iets meer fascinerend.

Opgroeiend in de jaren '90 raak je toch onvermijdelijk in aanraking met Batman. Een weergaloze animatieserie was op de buis en in de bios draaide de beruchte films van wisselende en dubieuze kwaliteit.


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVUm7R6p2W5Bey4sn2tkxlqJyQCYUgS gu8IpdW-RlPjhNmR-yMxP7CP0bV


De liefde voor the dark knight bloeide weer op nadat Nolan Batman in ere had hersteld en drie magistrale films afleverde.


Because he's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight.

Pieter R.
16-12-2012, 15:12
Toch wel de X-men. En wel met die reden dat er een hele wereld achter het verhaal schuilt. De thema's die worden aangesneden wat betreft discriminatie, het omgaan met anders-zijn etc.

Mr. Humphries
16-12-2012, 15:27
Bruce Wayne leert ons dat je door vallen en opstaan een held kunt zijn. Het gaat niet om de cape of masker die je draagt, het gaat om wie je lief moet hebben, waarover je waakt.

Duidelijk the Dark Knight dankzij Christian Bale en Christopher Nolan.

Nisei
16-12-2012, 17:39
Waarom gaat iets me altijd tegenstaan als het gigantisch aan populariteit wint?
Ik ben niet eens naar de laatste Batman film gegaan omdat al het gehype me zo de keel uit kwam dat ik hem niet eens meer wilde kijken.
Green Lantern heb ik ook nog niet gezien en die kreeg behoorlijk negatieve recenties. Dat klinkt meer als iets voor mij :)

Stephan Nobelen
17-12-2012, 11:23
Wow, wat een fantastische prijzen!

Het is onorigineel maar Batman is mijn favoriete superheld. Als kind vond ik de eerdere batman films (m.u.v. Batman & Robin) al geweldig samen met de cartoons. Na het zien van de laatste drie batman films is dit alleen maar versterkt. Batman laat symbolisch zien hoeveel je kunt bereiken met veel wilskracht (en veel geld :D).

Cyan
17-12-2012, 11:40
Voor mij Iron Man, vind dat Tony Stark erg goed is gespeeld door Robert D. Junior.

Mr. Humphries
17-12-2012, 11:43
Waarom gaat iets me altijd tegenstaan als het gigantisch aan populariteit wint?
Ik ben niet eens naar de laatste Batman film gegaan omdat al het gehype me zo de keel uit kwam dat ik hem niet eens meer wilde kijken.
Green Lantern heb ik ook nog niet gezien en die kreeg behoorlijk negatieve recenties. Dat klinkt meer als iets voor mij :)

Je moet gewoon de film kijken en dán pas maak je het voor jezelf uit of je het goed of slecht vind. Een beetje gezond verstand kan wel nagaan of the green lantern met die knakworst en the dark knight met de voorgaande twee succesfilms te vergelijken zijn.

RobinB
17-12-2012, 13:32
Het begon met Batman Begins..If you make yourself more than just a man, if you devote yourself to an ideal... you become something else entirely. A legend..Wat Bruce als visie zag is om een als symbol herkent te worden, om te laten zien dat er toch nog iets goeds is..(verder dan de voetstappen van zijn vader)..Met dit erbij, overwon hij zijn angst en dit te gebruiken tegen het kwaad..It's not who I am underneath, but what I do that defines me. Dit heeft hem gemaakt tot wie hij is en mij ook overtuigd dat er toch wel degelijk een Batman film gemaakt kan worden. Ik heb pas The Dark Knight gezien..geweldige film maar haalt het bij lange na niet bij Batman Begins...de gedachte hoe Bruce zich op laat sluiten als crimineel om zo ook als crimineel te gaan denken (waarom zijn zijn ouders gedood, wat dacht deze man) en om zo ook ik als kijker verder te gaan denken dan alleen de film zelf. The Dark Knight Rises is een film waarin een held overmoedig is ondanks dat hij een aantal jaar uit het veld is geweest, maar Batman is Batman met zijn vechtechieken en hightech gadgets..alsnog een outcast in Gotham City (just like the Joker said..in the interogation room) wordt hij verslagen door iemand die bruter en meer dan manikaal is, some people just want to watch the world burn..Het einde dat Batman als beeld wordt vertoont in de stad van Gotham City is dan ook symboliek dat Batman meer is..meer dan Gotham..maar hoopgevend. Ja een hele analyse waarin de meeste superhelden dit niveau niet behalen ..(alhoewel ik toch wel een grote diepgang hierin zag in de nieuwe Man of Steel trailer..als je krachten heb, je ze niet kan gebruiken maar hoe zal je dit moeten verbergen als je meer wilt zijn)..PS: Batman is mijn favoriete superheld en Superman op 2e plaats. Spiderman op de 3e:)

colint
17-12-2012, 20:38
IRON MAN. Vooral vanwege Robert Downey Jr., de humor is echt geweldig!

Bas Reuver
17-12-2012, 23:05
Leuke actie!

Batman is mijn favoriet. Zijn veel films over gemaakt van verschillende kwaliteit. Leuk om de diverse rollen te vergelijken!

eendje
18-12-2012, 14:42
Ah, goeie actie!
Voor mij is Iron Man mijn favoriet, met name door karakter die door Robert Downey Jr. echt fantastisch is gespeeld. Goeie actie films maar dan toch ook wel weer grappig. En ook verder totaal verliefd aan de technologie die Tony Stark in zijn huis heeft!

http://media2.firstshowing.net/firstshowing/img/iron-man-poster3-big.jpg

gompier
18-12-2012, 15:25
Batman - Een superheld zonder echte superkrachten. Het ontbreken van deze superkrachten en het met zich meedragen van een ontzettende tragedie, waarvan hij nooit helemaal is bijgekomen, maakt van hem de meest menselijke van alle comic book heroes. Die twee feiten maken het makkelijker om bij hem als karakter gevoel te krijgen.

HBx2000
19-12-2012, 12:12
Heb lang getwijfeld over The Hulk en Wolverine. Uiteindelijk gekozen voor Wolverine, maar dat heeft voornamelijk te maken met de acteerprestaties van Hugh Jackman. Voor mij is hij is Wolverine. Zijn karakter heeft nog wel wat emotionele lading meegekregen en door z'n onbegrip begrijp je ook wat van zijn (constante) woede.

The Hulk is het niet geworden omdat alleen Ang Lee hem een gevoelsmens wist te maken in 2003. Normaal gesproken is The Hulk gewoon kwaad op de juiste momenten en gaat dan los. Beetje eendimensionaal karakter, maar toch wel erg genietbaar om naar te kijken.

Maar ik hou persoonlijk van wat meer diepte en dus mijn keuze voor Wolverine als favoriete superheld op het witte doek.

RobinB
19-12-2012, 16:11
Heb je The Incredible Hulk gezien? In mijn ogen de perfecte Hulk film..zoniet is het een aanrader zeker ten opzichte van Hulk (de Ang Lee versie).

De_Hollander
19-12-2012, 16:26
Heb je The Incredible Hulk gezien? In mijn ogen de perfecte Hulk film..zoniet is het een aanrader zeker ten opzichte van Hulk (de Ang Lee versie).http://www.televisions.com/Images/Articles/2009/A1091/white/460/Der_unglaubliche_Hulk_Blu-ray_english.jpg
Helemaal mee eens The Incredible Hulk. Leuk verhaal, goede actie, en goede specialeffects.
De hoofdrol speler Edward Norton (http://www.imdb.com/name/nm0001570/) zet een goede rol voor Bruce Banner (http://www.imdb.com/character/ch0061214/) neer. De acteerprestaties zijn zeer goed.
De film verveeld je geen moment. Daarbij is het beeld kwaliteit, en het geluid van de blu-ray zeer goed.

De blu-ray Green Lantern heb ik trouwens nog niet. ;)

R3puls3
20-12-2012, 13:22
De Winnaars zijn:

Green Lantern Steelbook: eendje
The Dark Knight steelbook: Stephan Nobelen
Iron Man: madonnafreak

Jullie krijgen een pb van me!

Winnaars gekozen via Random.org

Stephan Nobelen
20-12-2012, 13:42
Heey wat een toffe actie! Leuk dat ik gewonnen heb!

Helaas is juist The Dark Knight degene die ik al heb. Misschien wil eendje of madonnafreak ruilen van prijs? Anders is er vast iemand heel blij mee te maken. Nogmaals dank!

eendje
20-12-2012, 13:54
Tja ik heb The Dark Knight ook al in mijn collectie staan...
Misschien kan je wel ruilen met Iron Man?

Stephan Nobelen
20-12-2012, 15:03
Geen probleem, ik heb al iemand die ik er heel erg blij mee maak ;)

Driekus
20-12-2012, 20:43
De Winnaars zijn:

Green Lantern Steelbook: eendje
The Dark Knight steelbook: Stephan Nobelen
Iron Man: madonnafreak

Jullie krijgen een pb van me!

Winnaars gekozen via Random.org


Wow thx a lot:)

zal er van gaan genieten.

R3puls3
21-12-2012, 16:35
Alle Blu-rays zijn vandaag op de post gegaan, veel plezier ermee! :-P

Stephan Nobelen
23-12-2012, 14:27
ontvangen, bedankt!

eendje
23-12-2012, 21:46
Ook ontvangen!
Bedankt voor deze leuke give-away!

Driekus
23-12-2012, 23:27
heb hem ook ontvangen dus thx...en nu blijk ik hem ook zelf te hebben nooit geweten ghehe...

ga ik ook eens een give away doen met een aantal dvd's en br die ik dubbel heb dus ga even goed mijn collectie nakijken...