PDA

Bekijk de volledige versie : Mega Chart DVD Top 30 nummer 6



Alexander de Mol
07-10-2002, 19:22
Mega Chart DVD Top 30 nummer 6



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=571)

Martin Zuidervliet
08-10-2002, 08:17
Hoe is het toch mogelijk dat bagger zoals de fullscreenversies van American History X en Austin Powers blijven verkopen? Zeker omdat ze voor € 4,99 in de bakken liggen. Prijs gaat hier voor kwaliteit in dit land van de zuinigheid (en dan bedoel ik niet zeeland). Nou is het natuurlijk vervelend dat beide films niet nederlands-ondertiteld in breedbeeld te koop zijn, maar de handel zal op die manier ook niet gestimuleerd worden. Dus mensen laat liggen die troep!

Marcel den Haan
08-10-2002, 10:08
Maken we zelf wel uit :D

rveldhuizen
08-10-2002, 11:46
American History X blijft een geweldige film. Heb zelf ook de 4:3 versie destijds aangeschaft, bij gebruik aan alternatief... Geen spijt van ;)

Ploeg
10-10-2002, 11:25
Wat ik niet snap is waarom Black Hawk Down zo hoog staat, die hele film kon mij niet boeien.... :o

Henk Heideveld
10-10-2002, 14:34
Deze lijst is dus absoluut misleidend.
Hell Freezes Over van de Eagles staat 6 weken in de top. Laat me niet lachen. Als ie even buiten de top valt en er weer in terug komt, begint men dus weer bij 1 te tellen????? lekker lijstje, zo!!!!
kan ik dus echt 3 x niks mee:( :(

Henk Heideveld
10-10-2002, 14:35
Wat ik niet snap is waarom Black Hawk Down zo hoog staat, die hele film kon mij niet boeien.... :o
Waarschijnlijk omdat ik hem wel fantastisch vind, er maanden op heb zitten wachten enne.....velen hem wel gekocht hebben:D :D

Alexander de Mol
10-10-2002, 15:37
Deze lijst is dus absoluut misleidend.
Hell Freezes Over van de Eagles staat 6 weken in de top. Laat me niet lachen. Als ie even buiten de top valt en er weer in terug komt, begint men dus weer bij 1 te tellen????? lekker lijstje, zo!!!!
kan ik dus echt 3 x niks mee:( :( Henk, ik moet je hier toch op een vreselijke manier afvallen! :rolleyes: :D
Als HFO bij wijze van spreken nu uit de lijst valt en er weer in terugkomt dan telt men gewoon door. Oftewel HFO krijgt dan 7 weken genoteerd in de lijst.
Kijk bijv. maar eens naar Donnie Brasco en Austin Powers. Beiden komen weer terug in deze lijst en staan totaal nu 2 weken in de Top 30 genoteerd....
Dus Henk, excuses zijn wel op zijn plaats richting de samenstellers... ;)

Henk Heideveld
14-10-2002, 09:18
Henk, ik moet je hier toch op een vreselijke manier afvallen! :rolleyes: :D
Als HFO bij wijze van spreken nu uit de lijst valt en er weer in terugkomt dan telt men gewoon door. Oftewel HFO krijgt dan 7 weken genoteerd in de lijst.
Kijk bijv. maar eens naar Donnie Brasco en Austin Powers. Beiden komen weer terug in deze lijst en staan totaal nu 2 weken in de Top 30 genoteerd....
Dus Henk, excuses zijn wel op zijn plaats richting de samenstellers... ;)
Eh????? Hell Freezes Over is al minstens 2 jaren de best lopende muziek DVD??? Hoe zit die chart dan in elkaar??? Als ik een te grote mond open trek, oké, zit ik fout dan zit ik fout en trek ik het boetekleed probleemloos aan.
Denk er aan, ik ben sceptisch t.o.v. chart-lijsten.
Joost den Draaier (ooit DJ nr.1. in Nederland) bewees al eens dat hij de verkoop probleemloos kon beinvloeden door een plaat op nr. 1 te plaatsen.

Henk Heideveld
14-10-2002, 09:21
Ah, ik geloof dat ik het begin te snappen. Deze mega-chart bestaat pas 6 weken???????? Ah, dan duurt het nog vele weken voordat de uitkomsten betriouwbaar worden. de gehele voorperiode ontbreekt dus??????
Ja, ik ben een echte statisticus, dit kan dus echt niet zo!!!!!

Alexander de Mol
14-10-2002, 10:32
Hierin moet ik je gelijk geven. De chart bestaat slechts 6 weken. De voorgeschiedenis is buiten beschouwing gebleven. Je moet het ook nu zien als een momentopname. Welke titels lopen momenteel het hardst. Het heeft dus niets met een eeuwige rangschikking (welke titel is het meest verkocht) te maken. En dat je kritisch bent weet ik natuurlijk en juich ik ook alleen maar toe! :)