PDA

Bekijk de volledige versie : [TKA] Diverse blu-rays



mm89
17-01-2013, 22:24
De volgende blu-rays bied ik te koop aan.

De verzendkosten? Dit bepaal jezelf. Alles is mogelijk: normale verzending, verzekerde verzending, aangetekend of als het niet door de brievenbus past pakketverzending. Uiteraard wil ik bij een goed bod hierin tegemoet komen.

Bedenk wel dat ik niet verantwoordelijk kan worden gesteld als een pakje niet zou aankomen. Ik heb namelijk geen invloed op wat personeel van TNT doet. Wil je dus echt zeker zijn dat iets aankomt dan adviseer ik je om gebruik te maken van verzekerde of aangetekende verzending.

Ophalen? Alleen mogelijk bij afname van meerdere blu-rays. De reden hiervoor is dat ik niet voor elke bluray apart iemand langs de deur wil krijgen. Dit kost mij namelijk ook tijd en echt prettig is dit natuurlijk niet. Laten we zeggen dat je minimaal voor 20 euro moet kopen hiervoor. Dit kan in de omgeving van Roermond.

Ruilen? Mogelijk. Vermeld dan even duidelijk welke blu-ray je wilt en tegen wat je dit wilt ruilen.

De aangeboden films zijn:

Saw 3, 5 euro
Poltergeist (UK + Dutch subs), 7,50 euro
New Kids Turbo (Director's *** + sleutelhanger met verkeersbord Maaskantje), 5 euro
Good Luck Chuck (unrated version), 7,50 euro
Hellraiser, 7,50 euro
Friday the 13th, 7,50 euro
Halloween 2 (unrated director's cut), 7,50 euro
50 First Dates, 7,50 euro
The Goonies, 7,50 euro
Evil Dead 2, 7,50 euro
Gnomeo & Juliet, 8,50 euro
Beetlejuice, 7,50 euro
City of Ember, 7,50 euro
Home Alone, 7,50 euro

Allen in prima of nieuwstaat staat!

Op aanvraag kan ik foto's verzenden.

LET OP: AKTIE BIJ AANKOOP VAN 3 films de 4de film gratis.

Jordy van Buel
17-01-2013, 22:32
Hallo en welkom op het forum! Ik verwijs je graag naar de regels (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57672) voor dit gedeelte van het forum, waarin vermeld wordt dat het vermelden van prijzen verplicht is :)