PDA

Bekijk de volledige versie : Geen geluid tussen home cinema en decoder digitale tv??!!



zeroonethree
23-01-2013, 13:05
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren een kastje van ziggo voor digitale tv. Ik heb een kastje met recorder genaamd CISCO 8485DVB HD PVR.

Deze zend het beeld via HDMI naar mijn samsung LED tv. (2x HDMI)

En het geluid moet naar mijn Philips 5.1 HTS3531/12.

Nou heb ik al mijn PS3 aangesloten op mijn tv met HDMI1, en het geluid via optische kabel naar mijn Philips 5.1 gestuurd. Werkt perfect!

Maar als ik dan vannuit de CISCO het geluid via rood wit tulpen naar de Philips 5.1 wil sturen krijgt deze geen signaal!?!?!?!?!

Op de Philips kun je kiezen uit OPT IN, AUX, MUSIC I LINK (mp3/Ipod)
Ik dacht gewoon AUX te moeten selecteren om geluid te vangen van de CISCO maar het blijft stil....

Wat nu? Kan iemand mij uit de brand helpen?

Claudio Santulli
23-01-2013, 18:54
Hoi,

Nu ken ik zelf die Cisco niet, maar kan je daar HDMI audio misschien uitzetten? Soms laat hij niet beide toe. Anders even het optische kabeltje van de ps3 naar de Cisco om te testen. Aux moet de juiste input zijn.

Marcellow
23-01-2013, 19:27
Waarom niet van je TV naar je home cinema?

Gerco Stuivenberg
24-01-2013, 10:36
Het kan zijn dat de audio uitgang van de Cisco een regelbaar niveau heeft. Als je deze helemaal open hebt staan, zou het moeten werken. Een andere mogelijkheid is om een optische switch te kopen en deze te gebruiken voor het schakelen tussen dat van de PS3 en de Cisco. Het is dan alleen de vraag of het dan wel synchroon is met het beeld. :|

DVDProfilersFilmgek
24-01-2013, 11:34
Instellingen gecontroleerd van het Ziggo Kastje? Ken dat kastje van Cisco ook niet, zat toch zeker wel een gebruiksaanwijzing bij? Wat de anderen ook al zeggen, aux is de correcte ingang van de Philips...