PDA

Bekijk de volledige versie : Game of Thrones - seizoen 2 is vanaf 6 maart verkrijgbaar op DVD en Blu-ray Disc



Ludo Keeris
23-01-2013, 20:50
Game of Thrones - seizoen 2 is vanaf 6 maart verkrijgbaar op DVD en Blu-ray Disc



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=4495)

KJ
23-01-2013, 21:07
Goed om te zien dat wij in Nederland ook deze bijzonder fraaie editie krijgen. Hoef ik in ieder geval niet weer te importeren.

Eerst het tweede boek lezen en dan het tweede seizoen kijken, kan niet wachten.

Jordy van Buel
23-01-2013, 21:35
Nog beter dan seizoen 1 wat mij betreft (y)

Nico Mos
24-01-2013, 07:00
Zit er met smart op te wachten. Grotendeels bekeken op de PC, maar wil graag vervolgen op BluRay (nu maar hopen dat de prijs meevalt:lol:)

WaymannDirector
24-01-2013, 09:46
Dus dit tweede seizoen zal letterlijk mooi kunnen staan naast seizoen 1? Zal deze uitgave dezelfde slipcover hebben rond een hard karton met daarin een blu-ray case zoals de eerste uitgave van seizoen 1?

Werner
24-01-2013, 10:34
Aankoop op dag 1!

Digi-gek
24-01-2013, 12:24
Die komt er zeker in. Heb seizoen 2 nog niet gezien want heb met opzet gewacht op de BD release. Heb het boek wel gelezen en ben dus erg benieuwd.

Marcel Hoeve
24-01-2013, 17:15
Is de NL-versie van seizoen 1 ook zo'n uitklapbare digipak met kaart en stamboom zoals de UK-uitgave? Of zitten de schijven in een dikke Blu-ray keepcase?

rogue
24-01-2013, 17:27
Is de NL-versie van seizoen 1 ook zo'n uitklapbare digipak met kaart en stamboom zoals de UK-uitgave? Of zitten de schijven in een dikke Blu-ray keepcase?
Asl je de link van Ludo opent, dan weet je het ;).

Marcel Hoeve
24-01-2013, 18:58
Asl je de link van Ludo opent, dan weet je het ;).

In het artikel van Ludo is sprake van twee verschillende uitgaven. Als ik op bol.com (http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/game+of+thrones+seizoen+2+blu+ray/N/0/search/true/searchType/qck/suggestedFor/game+of+thrones/sc/media_all/index.html?_requestid=311883) bijv. kijk zie ik echter maar 1 versie staan. Gezien de prijs moet dat wel de standaard-uitgave zijn.
[EDIT] Het is wat vreemd, maar uit het artikel van Ludo maak ik op dat de Blu-ray alleen in een ' exclusieve' uitvoering te verkrijgen is en de DVD alleen in een standaard uitvoering. Vreemd.

DJM
24-01-2013, 19:38
Aankoop op dag 1!

Same here!!!

langejan
24-01-2013, 19:38
Vreemd? Bij seizoen 1 Game of Thrones waren al veel klachten, omdat de US box een exclusieve box was met een zesde bonus disc en ook een stamboomkaart, etc.. Maar hier in NL niet, daarom denk ik dat zij Warner Bros NL het nu aangepast hebben.

theregiment
25-01-2013, 13:40
Season 2 van Game of Thrones krijgt in NL als eerste batch een speciale editie met extra's.
Deze oplage is beperkt en daarna wordt de nieuwe kale (alleen amaray evt. met slipcase) batch uitgeleverd aan winkels.

Bij bol.com zitten we al op de helft van de beloofde aantallen!

chesterkesvp
26-01-2013, 11:14
Season 2 van Game of Thrones krijgt in NL als eerste batch een speciale editie met extra's.
Deze oplage is beperkt en daarna wordt de nieuwe kale (alleen amaray evt. met slipcase) batch uitgeleverd aan winkels.

Bij bol.com zitten we al op de helft van de beloofde aantallen!

Blijven de extra's hetzelfde in die kale amaray verpakking?

theregiment
26-01-2013, 11:28
Blijven de extra's hetzelfde in die kale amaray verpakking?

Is nog geen informatie over op dit moment, maar ik denk het wel aangezien alleen de verpakking veranderd. Maar dit durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Franklin1975
13-02-2013, 16:34
Afgelopen weekend de blu-ray box besteld bij Wehkamp incl. 10 euro korting met Facebook-coupon. Incl. verzending dus nog geen 28 euro :)

langejan
13-02-2013, 17:05
Ook inmiddels besteld bij Wehkamp met afhalen bij een servicepunt kost mij deze blu ray boxset met Facebookcoupon 24,34 euro(y)

TheGodfather
22-02-2013, 23:53
Goed om te zien dat we ook in Nederland een mooie uitgave krijgen (y)
Heb inmiddels de US versie besteld, voor naast de seizoen 1 uitgave. Prachtige box trouwens (y)

SillentWolf
26-02-2013, 15:42
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in Engeland kopen. Daar heb je de uitgebreide versies in Digipack. ;)
Hoewel ik deel 1 ook nog niet heb (al wel alles gezien), koop ik die bij een van de Engelse online shops. Zo'n lelijke amray volgepropt met films, vind ik niet zo mooi.

Onkyo
26-02-2013, 15:55
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in Engeland kopen. Daar heb je de uitgebreide versies in Digipack. ;)


Met uitgebreide versies bedoel je dan een uitgebreide set of langere afleveringen van de serie?
Ik zou het vreemd vinden als mijn US uitgave (staat op inmiddels op "shipped") andere afleveringen zou bevatten als de UK uitgave.

rogue
26-02-2013, 18:57
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in Engeland kopen. Daar heb je de uitgebreide versies in Digipack. ;)
Hoewel ik deel 1 ook nog niet heb (al wel alles gezien), koop ik die bij een van de Engelse online shops. Zo'n lelijke amray volgepropt met films, vind ik niet zo mooi.

Je hebt volgens mij het eerste bericht niet goed gelezen ;).....

TheGodfather
27-02-2013, 21:57
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in Engeland kopen. Daar heb je de uitgebreide versies in Digipack. ;)

Is nog altijd een andere dan de UK versie ;)