PDA

Bekijk de volledige versie : aanbieding projectoren



jurgen
09-10-2002, 16:43
Hoi!

Wil jullie erop attent maken dat Beamerland in Duiven vanaf donderdag 10 oktober drie actiedagen heeft waarin er flink gestunt gaat worden met verschillende projectoren.

Ik kan me voorstellen dat dit lijkt op reclame van mijn kant, maar ik plaats dit bericht omdat ik uitstekende service heb ontvangen bij dit bedrijf en het feit dat je de beamers uitgebreid kan bekijken in dedicated showrooms is ook een groot pluspunt.

Kijk voor meer info op www.beamerland.nl of bel ze op het telefoonnummer wat op hun site vermeld staat.

Groetjes,
Jurgen

Johan van den D.
09-10-2002, 17:10
al een beetje bekend wat dit gaat schelen in de prijs??

Ad van Wijk_
09-10-2002, 17:52
Kan dit beamen, beamers (?), zijn daar heel goed met elkaar te vergelijken, ik heb daar vorige week de Toshiba mt7 gekocht,
prijstechnisch liggen daar zeker t.o.v. de concurrent mogelijkheden. Nergens ,ook niet op internet kon ik hem voordeliger vinden, de directeur hans alberts kwam overigens
voledig vrijblijvend deze en andere apparaten bij mij thuis
demonstreren zie (beamer bezoeken).

Beamerland ligt overigens zo,n 50 meter van Franklin beeld en geluid, daar wordt deze week zaterdag 12 okt. de DVD Home cinema dag gehouden, zie het blad dvdplus.

In principe ga ik daar ook heen, dus mischien tot ziens.
Greetings, Ad.

jurgen
11-10-2002, 09:53
Qua prijzen scheelt het behoorlijk met de adviesverkoopprijs. Voor de exacte prijzen kun je beter even met ze bellen op 026 3706449.

Groetjes,
Jurgen.