PDA

Bekijk de volledige versie : Kent iemand deze speakers?



Webster
11-10-2002, 21:15
Een tijd terug heb ik een spel speakers van iemand gekocht als front speakers voor m'n HT. Ik probeer daar nu wat informatie over te vinden, maar al googelend kom ik niks bruikbaars tegen.

Het betreft vrij grote zuilen van het merk MB Quart en het typenummer is QL 60 C.

De basis specificaties staan achterop (4 ohm, 100-180W, 35-32kHz), maar ik ben vooral op zoek naar testen om er achter te komen in welke klasse deze speakers vallen. Ook ben ik benieuwd hoe oud ze zijn en wat de prijs destijds was.

Ik vind ze heel goed klinken maar ben niet kenner genoeg om ze op het gehoor te kunnen plaatsen.

Jaak
11-10-2002, 21:50
Ik ken ze niet, en testen heb ik ook niet voor je, maar dit is de website, is misschien al een begin.

www.mbquart.com

Jaak

Webster
11-10-2002, 22:09
Daar had ik wel gekeken, maar ook niks kunnen vinden helaas...
Het dichts in de buurt komt de http://www.mbquart.com/Home_detail.asp?model=QL+C604 maar dat zijn ze niet...

Johan van den D.
12-10-2002, 07:57
MB Quart
het merk mb quart heb ikzelf ervaring mee in het car hifi wereldje
hierin leveren ze zeer goede kwaliteit en heb ik dus ook zeer goede ervaring met het merk
wat betref het home audio gebied weet ik er echter helemaal niks van
geen idee wat de kwaliteit is en dergelijke maar als het nivo hetzelfde is als de car hifi dan zit het wel goed
vreemd vind ik het wel dat je er voor het home gebeuren eigenlijk totaal niks over hoord
vrijwel niemand heefd dit merk en je ziet ook nooit een advertentie of een test of zoiets
toch een beetje vreemd lijk me:(

gismo
09-08-2003, 08:38
MB Quart [/quote]
het merk mb quart heb ikzelf ervaring mee in het car hifi wereldje
hierin leveren ze zeer goede kwaliteit en heb ik dus ook zeer goede ervaring met het merk
wat betref het home audio gebied weet ik er echter helemaal niks van
geen idee wat de kwaliteit is en dergelijke maar als het nivo hetzelfde is als de car hifi dan zit het wel goed
vreemd vind ik het wel dat je er voor het home gebeuren eigenlijk totaal niks over hoord
vrijwel niemand heefd dit merk en je ziet ook nooit een advertentie of een test of zoiets
toch een beetje vreemd lijk me:




jawel hoor ik heb de mb quart 404 cl bevalt zeer goed in hoog en laag . gaat zeker lager dan 32 hertz ,deze zijn aangesloten op de denon 1802 (die bevalt mij niet zo in de gewone stereo stand, suround boxen zijn van visonik david bevalt ook weer zeer goed (y)


beetje out of date maar beter laat dan nooit , groetjes