PDA

Bekijk de volledige versie : Die hard 4



Kasper P.
11-10-2002, 21:32
Ik las net op Moviefreaks.nl (klik hier om het artikel te lezen) (http://www.moviefreaks.nl/site/index.php?frame=nieuwsbericht&id=694) dat Die hard 4 eraan komt. Met toch Bruce Willis in de hoofdrol. Wat denken jullie over de kwalitateit van dit deel? Zal hij beter zijn dan 2 en 3 (1 is het beste dan 3 en dan 2 volgens mij) of zal hij toch minder worden?

Ghast
11-10-2002, 21:56
Ik dacht dat Bruce Willis geen aktie helden meer wou spelen sinds 11 september 2001

Deel 4 ga ik uiteraard wel zien als hij komt :)

Jaded
11-10-2002, 21:59
Net gelezen:

20th Century Fox is trying to convince Bruce Willis to star in his fourth episode of the popular "Die Hard" movie studio, despite the actor vowing that "Die Hard With a Vengeance" would be his last portrayal of New York cop John McClane.
However, Fox has Willis in a tough spot. His studio wanted to call his next film "Man of War," but Fox owns rights on the title. And Fox will only hand them over if he agrees to make Die Hard 4.
Fox is hoping that Die Hard 4 would be as popular as its predecessors, which have earned $137 million, $237.7 million, and $354 million respectively worldwide, and helped make Bruce Willis a household name.

www.shortnews.com

Jeroen Driessen
11-10-2002, 21:59
Ik las net op www.moviefreaks.nl (http://www.moviefreaks.nl) dat Die hard 4 eraan komt. Met toch Bruce Willis in de hoofdrol. Wat denken jullie over de kwalitateit van dit deel? Zal hij beter zijn dan 2 en 3 (1 is het beste dan 3 en dan 2 volgens mij) of zal hij toch minder worden? Het zal vooral meer actie, meer spectacel en meer humor worden, Bovenal zal hij in dit laatste deel sterven....hard to die, but not impossible... Eens moet het toch afgelopen zijn lijkt me.

Ik wil een vierde deel zeker zien, zal weer een lekkere popcornactiefilm worden :D

Rochan
11-10-2002, 22:00
Ik dacht dat Bruce Willis geen aktie helden meer wou spelen sinds 11 september 2001

Edit :)

Dat dacht ik ook. Maar zal wel veel geld eraan verdienen om het toch wel te doen:D
Heb de eerste 3 delen ook gezien en vond ze alledrie wel leuk, Dus een deel 4 lijkt me wel interessant en zal ik zker gaan zien:D

Kasper P.
11-10-2002, 22:04
Ik vindt deel 1 en 3 steen goed en deel 2 ook leuk dus ik verheug me op deel 4. De dood van John McClane lijkt me wel niet zo'n goed idee. :(

Dave
12-10-2002, 08:14
Als die komt moet die met Bruce anders is het geen Die Hard ;)

En ik hoop wel dat die komt, ben toch Die hard/Bruce fan :D

Roy Bijvank
12-10-2002, 18:15
Het zou zeker niet verkerd zijn als er een deel 4 van Die Hard komt. Gewoon lekkere actie. Kunnen de speakers zichzelf ook weer een keer uitleven. Net als wat Dave zegt wel met Bruce Anders is wordt et nix :D ;)

Camille
12-10-2002, 19:05
Mij lijkt het ook super als er nog een deel uitkomt. Ik heb alle 3 de delen op DVD en ik heb me bij geen enkel deel verveeld.

Maar als hij uitkomt ben ik wel benieuwd wanneer, zal wel in 2004 ofzo zijn. Ik heb op IMDB.com nog niks kunnen vinden in ieder geval.

Dane
12-10-2002, 19:51
Laten we hopen dat er een deeltje 4 komt! De Die Hard films zijn toch zeker een paar van de beste actiefilms ooit, en mij lijkt nog een deel een heel goed idee.

Elwood.

Niels Simons
12-10-2002, 20:05
hij zal er vast wel komen,de vervolgfilms zijn toch al een hele tijd in de meerderheid he~!

originelen zijn op een hand te tellen.

RaymonE
15-10-2002, 12:14
zie: http://filmforce.ign.com/articles/374/374142p1.html

Bruce Willis agrees to a fourth film in the Die Hard series.

October 11, 2002 - According to today's Hollywood Reporter, Bruce Willis has agreed to reprise his role as John McClane in Die Hard 4! The deal was reportedly hatched when Willis and Arnold Rifkin's production company, Cheyenne Enterprises, approached 20th Century Fox in an attempt to acquire the rights to a film title currently associated with a developing Fox property, Man of War. The pair wanted to use the title as a new moniker for their latest Revolution Studios-based project, most recently titled Tears of the Sun. Fox agreed to hand over the title if Willis would commit to another installment of the Die Hard series.

Tears of the Sun, now Man of War, is directed by Antoine Fuqua and follows a Special-Ops commander (Willis) who leads his team deep into the African jungle to rescue a doctor, played by Monica Belluci, who will only allow herself to be rescued if the team can get seventy refugees out with her.

There are no details as yet on Die Hard 4, and no writer has been hired for the Fox-based project. The film's development is being overseen by Fox exec Hutch Parker.

Dus de collectie kan weer uitgebreid worden,....

Hermez
15-10-2002, 12:48
kon me herinneren dat Willis na 11 september nog iets zei van, dat ie nooit meer in zo'n actiefilm wou spelen....

Maar ja, sterren zijn grillig :), blijft wel leuk nieuws, altijd wel kijkvermaak geweest de die-hard serie

Ronald Dassen
15-10-2002, 12:50
Natuurlijk kan ik dit toejuichen, dat er een Die Hard 4 komt, ik had gisteren hierover ook al wat gehoord.....maarre.......Hoe zit dat met Bruce Willis? Hij was toch zo begaan met die duizenden mensen van 11-9 dat hij nooit meer een actie film wilde gaan doen?

rveldhuizen
15-10-2002, 12:55
Kan me niet voorstellen dat het heel veel op de andere 3 gaat lijken. Ze zullen toch echt ver weg moeten blijven van alles wat naar 9-11 riekt, zeker na eerdere uitspraken van Willis zelf. Goeie ouwe drugs of zo?? ;)

Kasper P.
15-10-2002, 14:09
DEZE THREAD BESTAAT AL! SLOTJUH CREW?

Dave
15-10-2002, 18:35
DEZE THREAD BESTAAT AL! SLOTJUH CREW?

Of samenvoegen wat mij beter lijkt :rolleyes:

M Balje
15-10-2002, 18:40
Deze post kan verwijderd worden,de threads zijn immers samen gevoegd.

Kasper P.
15-10-2002, 19:43
Of samenvoegen wat mij beter lijkt :rolleyes: Ja vondt ik ook al ik heb Nathan al gepmd!

Nathan Strik
15-10-2002, 20:01
Ja vondt ik ook al ik heb Nathan al gepmd! En bij deze zijn de threads samengevoegd. Bedankt voor de melding.

Jeroen Groot
22-10-2002, 23:51
Omdat de Die Hard-films op zich allemaal op zichzelf staan (behalve de hoofdrolspeler John McClane en het gegeven dat deze hoofdrolspeler in zijn eentje (een beetje geholpen door een zwarte medespeler) een compleet stelletje bad-guys te slim af is) geldt de wet van de vervolgen niet zo. Vergelijkbaar met James Bond, denk ik. Zolang ze dus trouw blijven aan de twee bovenstaande gegevens kan het volgens mij weer een superleuke film worden :D Ik heb er alvast zin in :D

Frieda
24-10-2002, 00:42
zowiezo vormen Bruce Willis en Samuel L Jackson een goeie combinatie! vraag me af wie er in deze film de aangever van Bruce Willis wordt!

Ro1671
24-10-2002, 13:08
Cant wait!

Die hard is echt een van de beste trilogys tot nu toe vind ik!
En Bruce vind ik ook een van de beste acteurs!

Lex v/d Moolen
19-01-2003, 18:34
Kwam deze tegen op IMDB:
Zag het nog niet in deze thread:

De titel van Die Hard 4 zal worden: Die Hardest

Overigens staat de naam van Willis er nog niet bij, wel de regisseur McTierman en dat is goed nieuws :)

Gabriel B.
19-01-2003, 18:49
Ik zou als titel geopteerd hebben voor Die Hard 4 : Die Harderer ;)
Lex' "voorstel" is zeer goed maar kan best gebruikt worden als laatste in de reeks, en niets zegt dat nr 4 de laatste is.

Lex v/d Moolen
19-01-2003, 18:52
Ik zou als titel geopteerd hebben voor Die Hard 4 : Die Harderer ;)
Lex' "voorstel" is zeer goed maar kan best gebruikt worden als laatste in de reeks, en niets zegt dat nr 4 de laatste is. Ik denk toch dat dit echt de laatste zal zijn:D

Milan
19-01-2003, 22:33
Als hij nu al zo moeilijk over te halen is en er eerst chantage vanuit Fox over de rechten van zijn volgende film aan te pas moet komen, lijkt het mij zeeeer onwaarschijnlijk dat er nog een 5e deel komt.

Gr. Milan

Jaded
19-01-2003, 22:36
Die Hardest vind ik persoonlijk de slechtste van de 4 ... als deze het ook wordt.

Die Hard, Live Strong/Long?

Die Hard And Then Some?

Lex v/d Moolen
19-01-2003, 22:45
Die Hardest vind ik persoonlijk de slechtste van de 4 ... als deze het ook wordt.

Die Hard, Live Strong/Long?

Die Hard And Then Some? Op IMDB staat Die Hardest... Ik neem aan dat het de officiele titel zal worden.

mradem
20-01-2003, 09:51
Vind de titel wel toepasselijk.

Overigens deel 3 vind ik echt super. 1 van de beste intro's trouwens ook. Ben sinds pas ook eindelijk in het bezit van deze trilogy.

HiddeV
20-01-2003, 21:55
Ook word de naam Ben Affleck in verband gebracht met deze film.

Kasper P.
20-01-2003, 22:00
Ook word de naam Ben Affleck in verband gebracht met deze film. Hij zou mess de bad guy gaan spelen.....

Kasper P.
20-01-2003, 22:01
Er gingen zelfs de geruchten dat Ozzy Osbourne de badguy ging spelen (6)

Wijnand Baelde
20-01-2003, 22:12
en ik hoorde vandaag op rtl4 dat Britney Spears de dochter van Bruce Willis gaat spelen HA HA HA Serieus hoor....THINK ABOUT THAT !
ps : Je moet dit heeeel rustig in je opnemen!Sterkte

Lex v/d Moolen
20-01-2003, 22:15
en ik hoorde vandaag op rtl4 dat Britney Spears de dochter van Bruce Willis gaat spelenDus Bruce is in de film een oude ***:D

immz0r
21-01-2003, 10:09
Hmpf, vind et idee dat McClane hierin doodgaat ook niet al te geweldig. Maarja, ga em toch wel kijken als ie uitkomt, zoiets mag je waarschijnlijk niet missen, zeker niet als je de 3 vorige delen gezien heb ;)

HiddeV
21-01-2003, 18:25
Dus Bruce is in de film een oude ***:D

ja hij is ook de ***, want als je met britney shit moet gaan spelen word je volgens mij gek

RVX
21-01-2003, 18:37
Ik hoorde ergens dat Britney Spears een rol zou gaan krijgen in deze film... Kan iemand dit bevestigen?

RVX
21-01-2003, 18:40
never mind...

Lex v/d Moolen
21-01-2003, 20:38
want als je met britney moet gaan spelen word je volgens mij gek Ik zou het geen probleem vinden hoor:D

Jaap22
21-01-2003, 20:43
Ik zou het geen probleem vinden hoor:D

Ik wel!! Leuk meisje om te zien hoor, maar niet in een Die Hard film!!!!!!! Tenzij zij als voetganger voorbij loopt en door Bruce wordt neergeknald. Wat zal hij zeggen? I did everyone a favour?

:D :D :D

Lex v/d Moolen
21-01-2003, 20:47
Ik wel!! Leuk meisje om te zien hoor, maar niet in een Die Hard film!!!!!!! Je begrijpt me verkeerd :D

Jaap22
21-01-2003, 20:48
Verdomd je hebt gelijk!

Dat zeggen de vrouwen ook altijd tegen mij trouwens....

Jaded
21-01-2003, 21:14
Op IMDB staat Die Hardest... Ik neem aan dat het de officiele titel zal worden.
En toch vind ik mijn titel beter. :)

Die Hard And Then Some.

Wat Britney betreft ... laat die er maar uit.
Het oog wil ook wat, maar als de schoonheid niet gesteund wordt door goede acteerprestaties ... dan zinkt het schip daar denk ik. (al heeft dat in het verleden wel genoeg geld opgebracht)

Jaap22
21-01-2003, 21:16
En toch vind ik mijn titel beter. :)

Die Hard And Then Some.

Of Die Hard And Then Fart :D

Lex v/d Moolen
21-01-2003, 21:17
En toch vind ik mijn titel beter. :)

Die Hard And Then Some. Dat is een andere kwestie. Vind ik ook een leuke:)

Steve Muller
17-01-2005, 11:06
Gepensioneerde Bruce in Die Hard 4
Uitgegeven op 16 januari 2005 om 15:53 uur

Bruce Willis speelt een gepensioneerde politieagent in het vierde deel van de 'Die Hard'-filmreeks. Dit meldt de website freezedriedmovies.com zondag. De actiester zei dat er hard gewerkt wordt aan het script voor 'Die Hard 4.0', zoals het project heet.


"Doug Richardson, die ook het verhaal schreef voor mijn nieuwe film 'Hostage', is momenteel als een gek aan het typen", aldus de 49-jarige Willis. "Hij heeft een heel interessant idee voor deel vier. Iets waar ze bij filmstudio Fox voor het eerst echt over te spreken zijn."

Over het script kan hij verder nog niet uitweiden, maar hij wil nog wel zeggen dat zijn personage van John McLane inmiddels gepensioneerd is. De nieuwe thriller 'Hostage', waarin Willis betrokken raakt bij een gijzeling, gaat in maart in première. De acteur heeft daarna een van de hoofdrollen in de verfilming van het stripdrieluik 'Sin City', van Robert Rodriguez en Frank Miller.

http://www.nieuws.nl/news/NEWS/images/apfoto.01-16-2005.1027.jpg

Volgend jaar is Willis te horen als de stem van een bijdehante wasbeer in de computeranimatiefilm 'Over the Hedge'. 'Die Hard 4.0' draait niet eerder dan in de zomer van 2006 in de bioscopen.

HiddeV
17-01-2005, 12:35
Goed om hier weer wat van te horen, gaat dus ook werkelijk door, want je weet het maar nooit :?

Erwin_W
08-03-2007, 20:56
Trailer online! 29 juni in de bios! Was nog niet gezegd hier of wel?

https://a248.e.akamai.net/f/248/25855/14d/ig.rsys1.net/responsysimages/fxus/DomTh_DieHard/DieHard_Reg/registration_header.gif

An attack on the vulnerable United States computer infrastructure begins to shut down the entire nation. The mysterious figure behind the shattering scheme has figured out every digital angle - but he never figured on an old-fashioned, "analog" fly-in-the-ointment: John McClane.

http://www.livefreeordiehard.com/

Bjorn S.
08-03-2007, 21:46
F*CK YEAH! Dit gaat vet worden, laat die zomer maar komen...! 8) (y)

Patrick van den Hul
08-03-2007, 22:22
Deze trailer is al weken oud en is trouwens een teaser, ik zat me al te verheugen op nieuwe beelden :cry:

Kan trouwens ook niet wachten op deze film :)

intexor
08-03-2007, 22:25
er is ook deze topic: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12443

Patrick van den Hul
10-03-2007, 19:59
er is ook deze topic: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12443

De laatste reactie daaruit is van 2005, dus denk dat we beter hier verder kunnen gaan.

Sneaker
10-03-2007, 21:00
Laatste reactie is van twee dagen terug. Topic is vijf pagina's lang :wink:.

intexor
10-03-2007, 21:01
moet je toch even beter kijken patrick, de laatste reactie is van gisteren en die thread is dubbel zo lang en is de enige die hard 4 thread die ik hier de laatste weken op de eerste pagina van DVD algemeen heb zien staan :)

laat de mods maar beslissen welke open blijft, mij maakt het niet zoveel uit, ik wil er maar op wijzen dat er ook een meer uitgebreid topic bestaat.

Patrick van den Hul
11-03-2007, 19:58
moet je toch even beter kijken patrick, de laatste reactie is van gisteren en die thread is dubbel zo lang en is de enige die hard 4 thread die ik hier de laatste weken op de eerste pagina van DVD algemeen heb zien staan :)

laat de mods maar beslissen welke open blijft, mij maakt het niet zoveel uit, ik wil er maar op wijzen dat er ook een meer uitgebreid topic bestaat.

Mijn fout :oops:

De MODS kunnen trouwens 2 topics samenvoegen als ik me niet vergis en deze laatste paar reacties verwijderen.