PDA

Bekijk de volledige versie : Wanneer Free Shipping bij Devoted? (R4)



Werner
11-10-2002, 22:07
Op www.devoteddvd.com.au staat dat er nog eens "soon" een Free Shipping-actie gehouden wordt. Heeft er iemand een idee how soon "soon" eigenlijk is? M.a.w. heeft er iemand al een concrete datum?

Jeroen Driessen
11-10-2002, 22:26
Op www.devoteddvd.com.au staat dat er nog eens "soon" een Free Shipping-actie gehouden wordt. Heeft er iemand een idee how soon "soon" eigenlijk is? M.a.w. heeft er iemand al een concrete datum? Dat kun je ze het beste zelf vragen. Zeker als het op de site staat....

Niels Simons
11-10-2002, 22:50
zie ik dit nu verkeerd,of is devotedd echt supergoedkoop?

dit ziet er nog goedkoper uit als bv ezydvd.com,en die site is voor mij al een reden om een creditcard aan te schaffen....

kan iemand mij omtrent deze site wijzer maken?

groeten,niels

Mike Philippens
11-10-2002, 23:02
kan iemand mij omtrent deze site wijzer maken?
Tsjaaa...wat kan ik zeggen. Prima tent. Ik heb er al eens wat besteld en ze zijn inderdaad vaak nét even goedkoper als Ezy. Als je echt wilt weten waar het allemaal het goedkoopst is, moet je bij de Multiregion DVD Price Check (http://www.dvdpricecheck.co.uk/). Heel handig.

Ennehhh...neem die Credit Card nou maar. Als je de prijsverschillen ziet zo links en rechts...

ToolkiT
13-10-2002, 04:31
Tsjaaa...wat kan ik zeggen. Prima tent. Ik heb er al eens wat besteld en ze zijn inderdaad vaak nét even goedkoper als Ezy. Als je echt wilt weten waar het allemaal het goedkoopst is, moet je bij de Multiregion DVD Price Check (http://www.dvdpricecheck.co.uk/). Heel handig.

Ennehhh...neem die Credit Card nou maar. Als je de prijsverschillen ziet zo links en rechts...

Handige link Mike!
voor R4 gebruik ik zelf altijd de volgende link om prijzen te vergelijken:
http://www.dvdplaza.com.au/pricecrawler/index.php?s=

Donovan
18-10-2002, 14:55
Op www.devoteddvd.com.au staat dat er nog eens "soon" een Free Shipping-actie gehouden wordt. Heeft er iemand een idee how soon "soon" eigenlijk is? M.a.w. heeft er iemand al een concrete datum?

"From Saturday 19th October to the 27th October we are having a free shipping promotion on DVD titles at DeVoteD DVD, including pre-orders and existing specials*. " (meer details hier (http://www.devoteddvd.com.au/cgi-bin/store/store.cgi?&shop=devoted&cart=77174745x24709&session=3db01219608597d9&L=eng&P=FREE))

Gaat ook weer vergezeld van een clearance sale list (http://www.devoteddvd.com.au/cgi-bin/store/store.cgi?&shop=devoted&cart=77174745x24709&session=3db01219608597d9&L=eng&M=1091&Step=50) (y)

Charley Baak
21-10-2002, 15:02
Je moet dus wel een titel uit de clearance list bestellen wil je in aanmerking komen. En zeker niet vergeten om in het opmerkingenveld CLEARANCEFREESHIPOCT te zetten, anders is het bye, bye, zwaai, zwaai naar je gratis verzendkosten.
Ik heb zelf Atlantis SE, Snow white and the seven dwarfs SE en Beauty and the Beast SE besteld, voor "slechts" 87 Aus$. = ongeveer € 49 ( bij de frs respectievelijk €42,99, € 42,99 en € 38,99= totaal 124,97 :eek: ) Ik heb dan alleen geen nederlandse taal en ondertitels, maar dat maakt me toch niet uit. Dit is me in ieder geval geen €75 waard :D

Charley Baak
28-10-2002, 16:56
Okdan, atlantis binnen afgelopen zaterdag (dat is snel... lijkt ... wel :D) Wat een topper (y) De verpakking is trouwens ook iets anders, maar dat boeit me ook niet zo, zo past hij tenminste makkelijk in mij DVD-kastje :D

Britte
28-10-2002, 17:27
Ik heb die Atlantis CE ook besteld... maar moet blijkbaar nog wachten:(
Verder ook ET en Ice Age ... en dat allemaal voor zo'n 50 euro!!

EDIT: en ook bij mij is Atlantis CE gearriveerd samen met een pakketje Ice Age. Morgen vliegen de DVD-speler in!!:D

Charley Baak
07-11-2002, 09:52
Inmiddels nog steeds geen Sneeuwwitje en de 7 dwergjes of Beauty and the Beast :( Heb maar even een mailtje gestuurd om te vragen naar de status....

Britte
07-11-2002, 15:12
Ook nog steeds geen ET :(

BonzoDuck
07-11-2002, 17:37
Mijn ET is op 24/10 verzonden en nog steeds niet binnen. Snowwhite heb ik op 22/10 besteld en staat nog als backorder.
Aangezien het om mijn eerste 2 bestellingen bij devoted gaat, ben ik nog niet erg enthousiast. Ik ben dan ook benieuwd naar het antwoord wat jij op je mailtje krijgt Charley, anders moet ik er ook maar een sturen.

Sierd

Charley Baak
08-11-2002, 08:32
Mijn ET is op 24/10 verzonden en nog steeds niet binnen. Snowwhite heb ik op 22/10 besteld en staat nog als backorder.
Aangezien het om mijn eerste 2 bestellingen bij devoted gaat, ben ik nog niet erg enthousiast. Ik ben dan ook benieuwd naar het antwoord wat jij op je mailtje krijgt Charley, anders moet ik er ook maar een sturen.
Sierd Ik heb al veel vaker wat besteld bij devoted, en voor de rest helemaal geen problemen. Nog geen bericht terug ontvangen trouwens.

Topgunn
08-11-2002, 08:57
Dit antwoord kreeg ik van Devoted:

Most of the titles below have been shipped this week though stil waiting on panic room and ET to arrive back in stock.

Jeroen Driessen
08-11-2002, 08:57
Ik heb al veel vaker wat besteld bij devoted, en voor de rest helemaal geen problemen. Nog geen bericht terug ontvangen trouwens. Als een verzending niet aankomt is dat ook nooit de winkel aan te rekenen. Die houden er alleen rekening mee en zullen als je niks ontvangt de bestelling opnieuw sturen. Je zit dus nooit mis.
Devoted is goed te vertrouwen, dus geen problemen daar. Soms moet je ff wachten op reactie, maar ik geloof dat het een eenmanszaak is, dus soms heeft ie het druk.

TIP: soms helpt het om een leesbevestiging te vragen, bij Play heb ik dit eens gedaan bij mijn 2de mail en toen kreeg ik wel meteen reactie...dan moeten ze nl. wel :)

Tossie
08-11-2002, 09:04
TIP: soms helpt het om een leesbevestiging te vragen, bij Play heb ik dit eens gedaan bij mijn 2de mail en toen kreeg ik wel meteen reactie...dan moeten ze nl. wel :)

Even vour jouw informatie, je kunt het versturen van een leesbevestiging uitschakelen in je emailprogramma.

Jeroen Driessen
08-11-2002, 09:33
Even vour jouw informatie, je kunt het versturen van een leesbevestiging uitschakelen in je emailprogramma. Ligt misschien aan je programma, maar je hebt gelijk. Blijkbaar werkte het wel bij Play :) Ik had toen namelijk al een week ofzo niks gehoord, wat wel erg lang is...

Charley Baak
15-11-2002, 15:11
Aangezien ik nog steeds geen berichtje terug ontvangen heb van devoted, heb ik er nog maar een mailtje tegenaan gegooid. Hopelijk wordt hier wel op gereageerd.

Britte
15-11-2002, 15:29
Ik heb er ook maar eentje verstuurd naar aanleiding van mijn ET... er staat nl. ook niets op hun site ofzo. Dat zou wel handig zijn... dat ze op die manier mensen ook op hoogte houden van eventuele problemen bij de bestelling ofzo...

Jeroen Driessen
15-11-2002, 16:08
Aangezien ik nog steeds geen berichtje terug ontvangen heb van devoted, heb ik er nog maar een mailtje tegenaan gegooid. Hopelijk wordt hier wel op gereageerd. Is ie nou nog niet verwerkt daar, of al lang verstuurd en nog niet binnen? Voor verzendingen doen ze pas na 6 weken controleren wat er mee gebeurd is en dan waarschijnlijk opnieuw sturen.
Ik zelf wacht ook nog steeds op 2 pakketjes die al 3 weken onderweg zijn ofzo. Nog nooit zo lang moeten wachten, maar zal wel de drukte zijn...

Pepijn Wildbret
15-11-2002, 16:15
Hoe zit het met de douane?

Iemand al last gehad met bestellingen uit Australie? De dvd's zijn inderdaad nog al goedkoop. Als je alleen een douane aanslag er overheen krijgt word het ineens een stuk minder prettig :D

BonzoDuck
15-11-2002, 23:27
Ik wacht nog steeds op mijn ET, verzonden op 24/10. Aangezien dit mijn tweede bestelling is bij devoted en de eerste bestelling van Snowwhite op 22/10 nog steeds als backorder staat, kan ik dus niet zeggen dat ik tevreden ben. Vervelend en slecht voor mijn vertrouwen.
Mailtjes gestuurd en als antwoord ontvangen dat wat betreft Snowwhite ze hun leverancier achter de broek zullen zitten en ze wat betreft ET het zullen bekijken, kan ik dus niet veel mee.

Tossie
15-11-2002, 23:31
Hoe zit het met de douane?

Iemand al last gehad met bestellingen uit Australie? De dvd's zijn inderdaad nog al goedkoop. Als je alleen een douane aanslag er overheen krijgt word het ineens een stuk minder prettig :D

Nog nooooooit last van gehad en ik heb er een redelijk aantal vandaan gehaald.

Charley Baak
16-11-2002, 10:23
Is ie nou nog niet verwerkt daar, of al lang verstuurd en nog niet binnen? Voor verzendingen doen ze pas na 6 weken controleren wat er mee gebeurd is en dan waarschijnlijk opnieuw sturen.
Ik zelf wacht ook nog steeds op 2 pakketjes die al 3 weken onderweg zijn ofzo. Nog nooit zo lang moeten wachten, maar zal wel de drukte zijn...

Geen idee, vandaar dat ik een mailtje heb gestuurd. Het ging om een bestelling van 3 dvd's, waarvan 1 binnen is. De andere 2 snow white en Beauty and the Beast dus nog niet. De laatste was een pre-order, die vanaf 23 oct beschikbaar zou zijn.

Charley Baak
18-11-2002, 08:23
Net een mailtje gehad, waarin staat dat de titels die ik nog moet krijgen als het goed is aan het einde van deze week verzonden worden. Ik wacht dus geduldig af.

Britte
19-11-2002, 13:58
Net een mailtje gehad, ...

Ik heb spijtig genoeg nog steeds geen nieuws gekregen over mijn E.T. Iemand anders wel?

BonzoDuck
20-11-2002, 05:48
Zoals reeds eerder gemeld komt mijn op 24/10 verzonden ET maar niet binnen.
Ik ben dan ook erg benieuwd of mensen deze titel wel hebben binnen gekregen van devoted en ook hoe lang levering van andere titels de laatste tijd daar duurt.

Robert Slegers
20-11-2002, 07:20
hier het zelfde
collateral damage verzonden op 17/10 maar nog steeds niet ontvangen:(

Charley Baak
20-11-2002, 07:32
Er zijn vorige week maandag 11-11 6 dvd's tegelijkertijd naar me opgestuurd, Con Air, Starship Troopers, Face / Off, Gone in 60 seconds, The Rock en From Dusk till Dawn. Ik heb ze allemaal afgelopen maandag de 18e binnen gekregen. Mijn vertrouwen is dus weer een beetje hersteld.

Charley Baak
20-11-2002, 07:38
Hebben jullie trouwens jullie ervaringen al in deze thread toegevoegd? http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=11602

Jeroen Driessen
20-11-2002, 09:39
Er zijn vorige week maandag 11-11 6 dvd's tegelijkertijd naar me opgestuurd, Con Air, Starship Troopers, Face / Off, Gone in 60 seconds, The Rock en From Dusk till Dawn. Ik heb ze allemaal afgelopen maandag de 18e binnen gekregen. Mijn vertrouwen is dus weer een beetje hersteld. Ik kreeg ook Face/Off binnen. Wacht nu nog op Gone in 60 seconds en The Others. De Spider-Man box kreeg ik gisteren binnen, zonder douaneshit.

wceend
20-11-2002, 09:45
Ik wacht sinds 22 oktober op Panic Room en Die Hard 2 :( . Spider-Man heb ik gelukkig wel 2 weken geleden ontvangen.

Topgunn
20-11-2002, 10:26
Quote uit een mailtje van devoted:

" Panic Room shipped out this week.

I am waiting on a big delivery from Universal as soon as that arrives
the ET will ship out.

Glenn
"

Britte
20-11-2002, 13:40
Mailtje gehad ivm ET:
----------
Thanks we are still waiting on stock to arrive from the supplier.

Regards

Glenn
-----------

Wel een beetje dom dus want dat wil zeggen dat hij zelfs nog niet verstuurd is!!

Edwin vd Zwaard
20-11-2002, 14:12
Glenn van Devoteddvd is echt ontzettend vaak online te bereiken via ICQ... ik zou zeggen benader hem daar eens als je een probleem hebt...

ik heb zelf al meerdere items daar besteld, en nog nooit problemen gehad, heb er dan ook alle vertrouwen in dat het goed afgehandeld wordt..

Oakey
20-11-2002, 14:13
Ik wacht op The Others, besteld 26-10...

Jeroen Driessen
20-11-2002, 14:33
ik heb zelf al meerdere items daar besteld, en nog nooit problemen gehad, heb er dan ook alle vertrouwen in dat het goed afgehandeld wordt.. Ik ook vaak zat, alleen duurt het normaal niet zo lang. Als je op orders moet wachten die daar nog binnen moeten komen zal het aan de lverancier liggen. Dat al verzonden items 3 weken later pas binnen komen heb ik nog nooit meegemaakt, zal iets met de post te maken hebben. Ik wacht wel, is leuk als je ineens een DVD'tje binnen krijgt :)

Door al deze bestellingen online/in het buitenland zal de post toch ook wel zat verdienen, of niet? Las in de krant dat ze aan het klagen waren dat ze de postzegels niet duurder mochten maken (hogere tarieven dus) en dat ze zoveel concurrentie hadden van e-mail. Wat ze aan de andere kant erbij krijgen vergeten ze dan maar ff....

Charley Baak
21-11-2002, 15:58
Bij mij is het puur een kwestie van 2 dvd's die niet op tijd leverbaar zijn. Wanneer ze gepost zijn heb ik tot nu toe niet langer hoeven wachten dan 10 dagen.

Britte
21-11-2002, 16:01
... en mijn ET is vandaag dan toch in de bus gevallen:D

Charley Baak
21-11-2002, 16:04
Beter!! Het wachten wordt dus toch beloond!!

BonzoDuck
25-11-2002, 19:48
Mailtje gestuurd omdat de op 24/10 verzonden ET nog steeds niet binnen is. Mailtje terug gehad dat een nieuw exemplaar wordt verzonden, keurig dus, nu maar even afwachten hoe lang het duurt,

Sierd

Kermit
26-11-2002, 15:57
Ik had op 20-10 Spiderman, ET en Legally blonde besteld, maar tot nu toch nog steeds niks ontvangen. Na 3 weken had ik ook een mailtje gestuurd, en had na 2 dagen een reply dat Glenn ze opnieuw zou opsturen.

Ik denk dat er behoorlijk wat is mis gegaan met die free shipping actie en dat of bijna alle nederlandse zendingen gejat zijn of hij ze gewoon nog niet verstuurd had.

Ik heb al een keer of 6 besteld en altijd binnen drie weken binnen gehad..dus nu maar weer afwachten...

Jeroen Driessen
26-11-2002, 16:03
Ik heb 2 van de 3 titels binnen van Free Shipping. Wacht nu alleen nog op The Others....en da's net de belangrijkste film. Misschien issie vandaag binnen, ben nog niet thuis :)

Charley Baak
26-11-2002, 16:27
Bij mij was alleen de sale-titel binnengekomen. Ik wacht nog op de 2 "normale" Ik wacht nog tot vrijdag en dan gaat er weer een mailtje richting Glenn. Voor de rest ook nog geen problemen gehad. (Behalve een bestelling die al 2 maanden op back-order staat)

Oakey
26-11-2002, 18:45
Ik heb 2 van de 3 titels binnen van Free Shipping. Wacht nu alleen nog op The Others....en da's net de belangrijkste film. Misschien issie vandaag binnen, ben nog niet thuis :)

Daar wacht ik ook nog steeds op, helaas reageert Devoted ook niet meer op mijn mails (volgens mij is hij nl. niet verstuurd)....

Hans Bergshoeff
27-11-2002, 17:59
Op 26-10-2002 is door Devoted een 4 tal DVD's opgestuurd.
De eerste ontving ik na een dag of 8 de tweede kwam een
week later de derde heb ik vandaag ontvangen. De wacht
is nu op nummer 4.

Van Ezydvd kreeg ik op 30-10-2002 bericht dat mijn
Superman SE die dag was verzonden, Ook deze heb
ik tot op heden niet ontvangen. Deze kan echter nog bij de douane liggen. Ik wacht het maar af.

grtz

Hans

Robert Slegers
28-11-2002, 13:01
op 20/10 was collateral damage verzonden,en die lag vandaag op mijn mat.dus niet wanhopen het duurt wel lang maar ze komen uiteindelijk wel binnen:D

Jeroen Driessen
28-11-2002, 13:23
op 20/10 was collateral damage verzonden,en die lag vandaag op mijn mat.dus niet wanhopen het duurt wel lang maar ze komen uiteindelijk wel binnen:D Ik heb ook nog wel ff geduld, heeft geen haast. Als het écht te lang gaat duren mail ik wel. Ben het alleen niet gewend...

Charley Baak
01-12-2002, 12:38
Gisteren eindelijk Beauty and the Beast binnen gekregen! Nu Snow White SE nog en dan ben ik weer blij :D

Oakey
01-12-2002, 17:18
Ik heb ook nog wel ff geduld, heeft geen haast. Als het écht te lang gaat duren mail ik wel. Ben het alleen niet gewend...

Laat ff weten als je The Others binnen hebt hier, ik wacht daar nl. ook op... Ik post wel hier als ik hem binnen heb.

Jeroen Driessen
01-12-2002, 17:27
Laat ff weten als je The Others binnen hebt hier, ik wacht daar nl. ook op... Ik post wel hier als ik hem binnen heb. Doe ik! Tot nu toe in ieder geval nog niks :(

BonzoDuck
03-12-2002, 18:51
Vandaag Shrek 2 disc binnen gekregen, verzonden op 27/11.
Eindelijk mijn eerste dvd binnen van devoted. Maar ik wacht nog steeds op ET, verzonden 24/10, terwijl die opnieuw zou worden verzonden op 25/11. Maar weer een mailtje gestuurd, want dit duurt wel lang.

Oakey
05-12-2002, 09:58
Eindelijk na meer dan een maand is de dubbeldisc van The Others gisteren binnengekomen. Wel is de 2-disc-Amaray helemaal naar de kl*** :( Balen, want het is een transparante die je ook nog nergens kunt krijgen.

Ik bestel denk ik niet zo snel meer bij Devoted; heb vorige week nl. 2 titels bij EzyDVD besteld en die waren er ook gisteren (duurde precies een week), keurig ingepakt en onbeschadigd.... En de prijs scheelt wel een beetje, maar niet heel erg (zeker niet wanneer je een padded envelope kiest als shipping method en daarna alsnog een nieuw doosje moet kopen!).

Charley Baak
05-12-2002, 10:30
Gisteren eindelijk Snow white binnen gekregen... Voor de rest niets mee aan de hand. Keurig netjes. Ben dus alleen niet tevreden over het ontbreken van communicatie van Devoted. Maar ik heb hierna weer eens wat besteld bij devoted en toen kreeg ik het binnen een week in de brievenbus. Ik zal dus denk ik wel blijven bestellen.

Kermit
05-12-2002, 10:37
Ik had 3 dvd's besteld en nog steeds niks binnen tijdens de actie...
Overigens staat die complete order nog steeds op pre-order...

In het verleden nooit problemen gehad, maar dit is niet erg prettig dat je al 1.5 maand moet wachten op je order...

Jeroen Driessen
05-12-2002, 11:06
Gisteren ook The Other binnen gehad. Perfecte staat!

Oakey
05-12-2002, 11:12
Gisteren ook The Other binnen gehad. Perfecte staat!

Dan heb ik blijkbaar gewoon pech gehad.

BonzoDuck
05-12-2002, 17:41
Net een mailtje gehad dat mijn Snow white eindelijk is verstuurd en dat ET vorige week ook opnieuw verstuurd zou zijn.
Ik blijf het rommelig vinden, alhoewel ik Shrek binnen een week in huis had. Maar weer afwachten.

Charley Baak
06-12-2002, 11:13
Ik had 3 dvd's besteld en nog steeds niks binnen tijdens de actie...
Overigens staat die complete order nog steeds op pre-order...

In het verleden nooit problemen gehad, maar dit is niet erg prettig dat je al 1.5 maand moet wachten op je order... Ik zou zeggen: stuur een mailtje. Ik heb begrepen dat het een eenmanszaakje is, dus dan kan het wel eens langer duren. Bij mij is het uiteindelijk helemaal goed gekomen.

BonzoDuck
06-12-2002, 13:05
Hiep hoi, ET is eindelijk binnen. Alles zal dus nog wel goed komen.

Sander Dubbeldam
11-12-2002, 15:44
krijg je van devoted ook een e-mail als je dvd "shipped" dus onderweg is?

Jeroen Driessen
11-12-2002, 15:46
krijg je van devoted ook een e-mail als je dvd "shipped" dus onderweg is? Yep, zo'n "we think you would like to know" mailtje...

Heb zelf pas nog een film vrij vlot binnen gehad, dus denk dat de Free Shipping actie gewoon problemen heeft gegeven ergens. Misschien zittie in een gehucht en kon het locale postkantoortje het nie aan... ;)

BonzoDuck
13-12-2002, 18:41
Ook Snow white is vandaag eindelijk binnen. Evenals Bob zonder douaneproblemen.
Intussen heb ik alle vertrouwen in devoted, alhoewel ik eerst argwanend was. Wat wil je ook als je eerste order niet aankomt en de tweede 6 weken als back order staat.

Topgunn
13-12-2002, 22:42
Het heeft maar liefst 7 weken geduurd, maar ik heb vandaag eindelijk de laatste film binnnen die ik op de eerste dag van de freeshipping besteld had.
Heb meteen maar weer een nieuwe film besteld.

jokey
13-12-2002, 23:57
krijg je van devoted ook een e-mail als je dvd "shipped" dus onderweg is? Ja, krijg je idd, maar of dat klopt....???

Ik kreeg nl. een mailtje op 28-11 dat BoB die dag geshipped was; vandaag kreeg ik 'm binnen, zit er in het doosje een soort van pakbon waar oa. de datum 04-12 met pen op geschreven is...
Het lijkt er dus op dat ze 'm 04-12 pas echt verstuurd hebben...:confused:

Oakey
14-12-2002, 19:22
Dat is natuurlijk omdat ze zo eerder je creditcard kunnen afboeken, want dat "mag" pas als de dvd's geshipt worden. Op zich vind ik dat niet zo erg, maar je hebt wel het idee dat de dvd al onderweg is, waardoor je na 2 weken nogal ongerust wordt...

Kermit
16-12-2002, 15:53
nou mijn 3 dvd-tjes zijn eindelijk vandaag geshiped na 8 weken wachten...beetje jammer, waarschijnlijk del aatste keer geweest bij devoted...

Nu maar hopen dat die freeshipping er correct is afgetrokken...

BonzoDuck
18-12-2002, 08:53
MiB 2 was na 8 dagen binnen en is inderdaad alleen R4.
Ik begin steeds tevredener te worden over devoted.