PDA

Bekijk de volledige versie : RE-designed dvd's



Jordé den Tenter
12-10-2002, 11:34
Deze thread is bedoeld aan mensen (zoals ik) die sommige hoesjes in hun dvd collectie afgrijselijk vinden en daar graag andere hoesjes voor in de plaats willen.
Nu heb ik bijvoorbeeld bij Luther Hartog dit al een keer gezien voor onderandere Heat en eXistenZ dit vond ik heel handig en heb ik ook gebruikt voor eXistenZ (Ik hoop dat dit mocht Luther).
Nu wou ik deze Thread dus maken om voor mensen die het zelf niet kunnen maken of het niet leuk vinden om te doen hiermee kunnen vragen of iemand anders hem misschien heeft of het wil maken.
En ieder die er al een paar heeft meteen kan posten, zodat iedereen die een aantal dvd's in zijn collectie mooiere hoesjes kan geven.
Ik hoop dat jullie dvd-leden het een leuk idee maar vooral handig iedee vinden ik vind het in ieder geval wel handig als er verschillende hoesjes in de omloop zijn zodat je de mooiste zelf kan kiezen.
k heb hier vast een paar verzoekjes als iemand deze misschien heeft:
Blade
Escape From NY
Raw Deal

JDT

Luther Hartog
12-10-2002, 12:24
Ik heb het op het moment best druk, maar ik denk dat ik van Blade wel iets kan maken.

Jordé den Tenter
12-10-2002, 12:29
Ik hoop dat je er wat van kan maken alvast bedankt.
Maar wat vind je van het idee?

Jordé den Tenter
12-10-2002, 14:40
Welk programma gebruik jij ervoor?
En welk programma gebruik jij om te printen want ik krijg die van Printshop en Photoshop niet scherp hoor.

Nathan Strik
12-10-2002, 14:56
Aangezien er al een thread bestaat over het redesignen, verzoek ik vriendelijk daarin verder te posten.

De thread vind je hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=10756)

Deze gaat op slot.