PDA

Bekijk de volledige versie : DAV-S800 vermogen ?



noXS21
26-09-2001, 19:31
Ik een vraag over het vermogen van de DAV-S800 het leek me wel een mooi ding voor in de woonkamer want wat ziet dat setje er strak uit!! Ik heb de DAV-S300 wel eens horen spelen maar bij deze set viel het vermogen tegen heeft de DAV-S800 wel een schep meer vermogen?? En je hoeft niet te zeggen dat hij 5x50+1x100 Watt heeft want dat weet ik wel.

Alvast bedankt.:p

Tristan
26-09-2001, 21:56
noXS21,

De DAV-S800 geeft een pittig geluidje. Had een demonstratie-tje gekregen bij de BCC dealer in Amstelveen. Best indrukwekkend geluid. Zeer mooi laag en helder hoog uit de 'kleine' zuilspeakertjes. Maarja dat prijsje he.... voor die prijs heb je ook een flinke versterker en flinkere speakers.

Zelf geilde ik ook op dat setje, maar leek me toch beter om door te sparen voor iets 'beters'..

Wat wel mooiis, is dat die 800 meteen super audio cd heeft, en tis cdrw enz compatibel....wel vrij compleet en futureproof setje dus...!

Groeten, Tristan!

noXS21
27-09-2001, 22:04
Bedankt voor je bericht. Ik wist al dat de set SACD ondersteund ik weet dat je voor dat geld ook losse componenten kunt kopen heb ik ook gedaan, maar mijn vader wil graag ook iets dat er mooi uitziet vandaar de DAV-S800. Ik ben blij dat je het geluid de moeite waard vond daar ging het mij vooral om. Nu moet ik zelf maar eens gaan luisteren!!

En nog suc6 met je zoektocht naar je aankomende luidspreker aankoop!!;)