PDA

Bekijk de volledige versie : Child's Play 5 ...



BLACKENED
12-10-2002, 20:48
Hey, zijn er nog meer mensen die hopen op deze sequel ?
Ik iig wel...
Hij is al eene tijdje 'in production'.... :(

(oja, ik had gehoord dat de working title 'Son of Chucky' was... (kan kloppen.... denk maar aan het vorige deel...)

Heeft iemand misschien meer info ? (releasedatum, acteurs, regisseur ?)


Alvast Bedankt ! :)

Johan van den D.
13-10-2002, 08:18
ook bij deze film hadden ze niet verder moeten gaan dan deel 1:o

Dennis Veldhuizen
13-10-2002, 11:50
Hey, zijn er nog meer mensen die hopen op deze sequel ?
Ik iig wel...
Hij is al eene tijdje 'in production'.... :(

(oja, ik had gehoord dat de working title 'Son of Chucky' was... (kan kloppen.... denk maar aan het vorige deel...)

Heeft iemand misschien meer info ? (releasedatum, acteurs, regisseur ?)


Alvast Bedankt ! :)

de titel is in ieder geval al veranderd in "Seed of Chucky", dit hebben ze gedaan om de mogelijkheid open te houden dat het 'kind' een jongen of meisje is....

BLACKENED
13-10-2002, 12:15
COOL!

En is Ronnie-Yu de regisseur weer ? Bride of Chucky was tenslotte geniaal.... ;) (Chíld's Play 1 is natuurlijk de beste, maar daarna is Bride of Chucky een goede nr. 2.....(Vind ik)

Als deel 5 komt hoop ik toch op een zoon.... (lijkt me echt supervet !!) :D

Dennis Veldhuizen
13-10-2002, 12:43
hierbij wat meer info:

Cast: None announced yet, but it seems likely Brad Dourif (voice of Chucky) and Jennifer Tilly (voice of Tiffany) will be returning for this new sequel.

Director: If this film is ever made, series creator and writer Don Mancini might make his directorial debut with it.

Screenwriter: Don Mancini (Bride of Chucky, Child's Play, Child's Play 2, Child's Play 3)

Previous Premise: Before the "cannibal Chucky" spoof idea, this project was to have been about Chucky and Tiffany raising their child. One plot point that hasn't been confirmed is that the child may be "gender confused", which may explain the title being Seed of Chucky and not Son of Chucky. The phrase "spoof of Rosemary's Baby" has come up a few times. Regardless, it's fairly likely this family of dolls will probably kill people.

Status: In Development

XyCkO
13-10-2002, 12:57
Am I the only one who's taking stupid pills around here!!!
-Mugatu (zoolander)

Dennis Veldhuizen
13-10-2002, 13:37
Am I the only one who's taking stupid pills around here!!!
-Mugatu (zoolander)

En dat sloeg waarop??:confused:

BLACKENED
13-10-2002, 20:44
Dennis, Hartelijk bedankt voor de info ! (y)

...en nu maar hopen dat ie gauw klaar is.... ;)

Harry B.
03-11-2002, 15:48
Iemand enig idee of er al een (voorlopige) release datum is gepland of loop ik te ver vooruit?

SmashingSteve
07-11-2002, 22:16
Uhum, het is al vreselijk lang bekend that Universal pulled the plug on the project! :o Dus ik vrees voor Seed Of Chucky...

Harry B.
09-11-2002, 21:04
Uhum, het is al vreselijk lang bekend that Universal pulled the plug on the project!

Je bedoelt 'pulled the plug out of the project' neem ik aan...?

Joey Lindeman
09-11-2002, 22:11
Ik kan niet wachten tot de hierop volgende delen van "chucky" uitkomen. Werkelijk waar!!! "Chucky goes New York" word een meesterwerk. "Chucky Kills Las Vegas" ook. En niet te vergeten de "dog of Chucky" , dat wordt echt een bom van een film!
Jaja "I know what Chucky did last summer" die gaat waarschijnlijk een Oscar ontvangen.





P.S. ChildsPlay... wat een *** film

BLACKENED
10-11-2002, 09:05
Ik kan niet wachten tot de hierop volgende delen van "chucky" uitkomen. Werkelijk waar!!! "Chucky goes New York" word een meesterwerk. "Chucky Kills Las Vegas" ook. En niet te vergeten de "dog of Chucky" , dat wordt echt een bom van een film!
Jaja "I know what Chucky did last summer" die gaat waarschijnlijk een Oscar ontvangen.





P.S. ChildsPlay... wat een *** film

Reageer dan niet joh !

Alvast bedankt....:o

Harry B.
10-11-2002, 14:25
Inderdaad, lever liever een nuttige bijdrage i.p.v. alleen maar lariekoek uit te kramen

SmashingSteve
10-11-2002, 16:49
Je bedoelt 'pulled the plug out of the project' neem ik aan...?

Allemaal hetzelfde :o

Harry B.
10-11-2002, 17:01
Allemaal hetzelfde :o

Integendeel, het zijn tegenstellingen van elkaar :cool:

SmashingSteve
10-11-2002, 17:09
Integendeel, het zijn tegenstellingen van elkaar :cool:

Tja, ik heb hier gewoon Diabolical Dominion gequote :o

Philippe
10-11-2002, 17:47
Wat mij betreft mag er zeker een vijfde deel komen. Bride Of Chucky vond ik erg goed en heb regelmatig erg moeten lachen met die heerlijke oneliners van Chucky.:D