PDA

Bekijk de volledige versie : Herbouw van zolder bioscoopje



Lemon223
14-05-2013, 20:02
Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ruben en 19 jaar. Mijn hobby's zijn vooral uitgaan, auto rijden, gamen en veel chillen met vrienden waarvan ook vaak in mijn bioscoopje films kijken. Ik wou graag mijn bioscoopje wat opknappen, aangezien het er wat slordig en koud is. Ook is de apparatuur wat verouderd. Ik ben nog student en heb dus niet werelds grootste budget en daarom ga ik dus zoveel mogelijk zelf proberen te doen zonder enige ervaring. Ik dacht dat jullie misschien nog leuke ideen en/of tips hadden dus leek me wel leuk om het hier is te plaatsen, aangezien ik al tijdje rond zat te kijken wat anderen maakten was ik benieuwd wat jullie er van vonden. :)

Ik maak alvast vooraf mijn excuses voor de leestekens. Ik weet dat jullie dat heel erg op prijs stellen maar ben hier ontzettend slecht in. :oops: Zal me best doen en hoop dat het te lezen valt.

Oude configuratie :


Beamer : BENQ MP610



Audio : Logitech Z-5450
Console : PS3
PC :

Videokaart : Radeon HD 7770
Moederboord : ASUS M5A97 EVO
Processor : AMD FX-4100 Quad Core
Geheugen : 8GB
Harddisk : 1x 2TB, 2x 300GB


Remote : iPhone/iPad met remote desktop app (Splashtop)


Scherm : Witte muur


Foto oude configuratie :
http://www.rubenhietbrink.com/Bioscoop/oude_configuratie.jpg

Huidige configuratie (halverwege de aanpassingen) :

Beamer : Acer H6510BD (3D)
Audio : Logitech Z-5450
Console : PS3
PC :

Videokaart : AMD Radeon HD 7770
Moederbord : ASUS M5A97 EVO
Processor : AMD FX-4100 Quad Core
Geheugen : 8GB
Harddisk : 2x 2TB, 1x 300GB


Remote : Logitech k400 (Soms iPhone/iPad)
Scherm : Witte muur
TV : Schotel met canaal digitaal (oud kastje nog dus zit nog via VGA aangesloten)


Foto huidige configuratie :
http://www.rubenhietbrink.com/Bioscoop/configuratie_14_05_2013.jpg