PDA

Bekijk de volledige versie : the LEGO movie (2014)



Martin Z.
19-06-2013, 14:23
Tja... Lego is cool! :grin:

An ordinary LEGO minifigure, mistakenly thought to be the extraordinary MasterBuilder, is recruited to join a quest to stop an evil LEGO tyrant from gluing the universe together.

Trailer:


http://www.youtube.com/watch?v=lPnY2NjSjrg&feature=player_embedded

Poster:

http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/screencrush.com/files/2013/06/the-lego-movie-poster.jpg

IMDB:

http://www.imdb.com/title/tt1490017/?ref_=fn_al_tt_1

Jeroen D
19-06-2013, 14:29
Vreselijk zeg.............de inspiratie is echt op of niet ?

Oudlid_X5
19-06-2013, 15:04
Laat maar komen! 8-)

Werner
19-06-2013, 15:10
Eén langgerekte reclamefilm. Wat is overigens het verschil met al die Star Wars Lego, Harry Potter Lego en andere ripoffs?

Martin Z.
19-06-2013, 15:18
Eén langgerekte reclamefilm. Wat is overigens het verschil met al die Star Wars Lego, Harry Potter Lego en andere ripoffs?

Tja de tijd dat Lego gewoon Lego was is voorbij... Het lijkt nu allemaal om bepaalde (film)thema's te gaan, geloof dat het begon met Indiana Jones en nu hebben ze zowat alle blockbusters in Lego in de winkels liggen...

Het lijkt erop of kinderen hun fantasie minder (mogen) gebruiken... En 'fantasie' was altijd een kernwoord in Lego. Tijden veranderen...

Claudio Santulli
19-06-2013, 16:27
Ik ben geen legofan, maar mijn zoon wel en geloof me het is zeker niet alleen film wat er te koop is. Alle thema's zijn wel te krijgen naast de bekende film franchise titels. Men moet toch echt minimaal 4x per jaar een nieuwe Ninjago wave uitbrengen evenals alle vele andere subtitels. En zwaar overprized, zoals altijd. Maar hé, ze doen het toch en ze vieren na al die jaren nog steeds hoogtijdagen. Maar idd en een niet direct naar video film gaat toch wat te ver.

Martin Z.
22-06-2013, 23:07
Ik ben geen legofan, maar mijn zoon wel en geloof me het is zeker niet alleen film wat er te koop is. Alle thema's zijn wel te krijgen naast de bekende film franchise titels. Men moet toch echt minimaal 4x per jaar een nieuwe Ninjago wave uitbrengen evenals alle vele andere subtitels. En zwaar overprized, zoals altijd. Maar hé, ze doen het toch en ze vieren na al die jaren nog steeds hoogtijdagen. Maar idd en een niet direct naar video film gaat toch wat te ver.

True, maar die filmthema's lijken wel erg te domineren.. Ach ja ook maar een kwestie van smaak zullen we maar zeggen..

Claudio Santulli
23-06-2013, 00:37
Ik ben het met je eens hoor dat de laatste jaren wel erg snel commercieel ingesprongen wordt op die thema's. Maar enigszins logisch dat ze mee willen profiteren van de hype op dat moment. Toch brengen ze zelf ook veel 'originele' dingen uit, zoals de zeer succesvolle City, maar ook de Ninjago serie en nu de Chima. Maar ook als je alles op een rij (http://www.lego.com/nl-nl/products/) zet, valt de originaliteit in aanbod wel mee. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat al die series niet flink terug gaan komen in de film. Maar ik snap het moraal achter je bericht wel. Het idee van Lego is dat je alles kan maken van een doos vol kleurige blokjes. Echter moeten we onze jeugdervaring niet verwarren met de jeugd van nu. Alles is relatief.

Nogmaals, ik ben geen Lego fan, maar het jongste lid van de familie wel en al een aantal jaar. Dat maakt dat ik ze allemaal ken. Mijn eerste indruk van een film was ook vrij sceptisch, maar nu ik wat trailers heb gezien, zou ik hem zomaar minimaal wel leuk kunnen vinden.., wel heel stiekem, dat dan weer wel. ;)

Pascal Bolwerk
10-02-2014, 12:02
Topic even omhoog bumpen. Gisteravond de OV 3d versie gezien. Deze film is echt geweldig als je je er voor open stelt. Geweldige puns, actie en wat nog meer. Verder heel cheesy (mijn zusje zei, hij is zo fout dat ie goed is...), en een nummer wat nog een paar dagen in je hoofd blijft hangen. Vrijwel iedereen die in de zaal zat, echt van jong tot oud, vond hem zeer geslaagd.

Esteban
11-02-2014, 08:19
Ik schrik me een bult van al die goede commentaren. :) Enfin, ik kan het me -ook na het zien van de trailer(s)- gewoon niet voorstellen dat dit iets bevredigends zou kunnen zijn. Maar ik sta er wel voor open om verrast te worden en daar komt het uiteindelijk wel op aan. Toch wacht ik tot de BLU RAY -uitgave, VOD of zelfs de Tv-uitzending.

Franklin1975
31-05-2014, 18:45
De trailer én de reacties van kijkers op o.m. Whatiwatch en Moviemeter doen vermoeden dat het een erg leuke film is. Misschien hou ik wel gewoon niet meer van leuke films, want ondanks de vele links en oneliners uit bekende films, heb ik nergens kunnen lachen en is alles langs mij heen gegaan. Maar goed dat ik m niet in de bioscoop heb gezien of blind heb besteld op blu-ray.