PDA

Bekijk de volledige versie : E.T. is binnen!!!



Whitesoxx
14-10-2002, 19:02
Kreeg net E.T. binnen (dank u, Play.com) en tot mijn grote verbazing bevat de 2-disc versie dus WEL de originele film (in DD 5.1 EX) naast de 2002-versie (DTS 5.1 EX en DD 5.1 EX).

Jippie!!!!!!! Ben ik even blij dat ik de 3-disc versie niet heb besteld! En nu hopen dat dit alleen voor de regio 1 geldt hehehe ;)

mike mannot
14-10-2002, 19:14
Hé gefeliciteerd met je aanwinst.

Ik wilde je graag wat vragen. Ik hoorde dat Universal ook is overgestapt naar die lelijke 2-talige hoezen. Nu weet ik dat een heleboel mensen dit niks uit maakt, maar ik ben gestopt met het kopen van deze Canadese regio 1 DVD's met franstalige teksten op de hoes. Nu mijn vraag is 'tie 2-talig of niet? Zoniet dan ga ik 'm ook direct bestellen (heb al vaak op het punt gestaan deze week) Anders wacht ik nog een weekje en bestel gewoon de amerikaanse release. De giftset lijkt me ook erg mooi trouwens.

Hé alvast hardstikke bedankt voor je reactie en veel kijkplezier!

Whitesoxx
14-10-2002, 19:36
Eh, helaas is dit inderdaad een tweetalige hoes ("E.T. telephone maison" en zo), maar goed, de dvds zijn er niet minder door.

Ik vind de verpakking sowieso niet zo heel mooi qua gebruikte foto's. Hij is halftransparant, op dvd 1 is de maan afgedrukt en die zie je dus door de verpakking heen). Het is een twee keer uitklapbare digipack.

Voor zover ik het kan beoordelen wordt de regio 2 cover mooier (met de bekende vingers erop), maar ik koop liever regio 1 dan regio 2 (Ik stoor mij bijvoorbeeld weer aan die lelijke AL, MG6, 12 etc logo's op Nederlandse dvd's, maar da's weer wat voor een andere thread).

Mark_vdH
14-10-2002, 19:49
En nu hopen dat dit alleen voor de regio 1 geldt hehehe ;) De R2 en R4 versies bevatten niet de 1982 versie (de Fransen krijgen wel een 3-disc set met de '82 versie BTW)

Op de R2/R4 staan de volgende features:

- dts Trailer - Piano
- Introduction - Steven Spielberg (1:58)
- Alternate Audio - 2002 World Premiere with John Williams/orchestra performance
- Featurette - Evolution and Creation of E.T. (50:17)
- Featurette - The E.T. Reunion (17:57)
- Featurette - The Music Of "E.T." - A Discussion With John Williams (10:05)
- Featurette-Live At The Shrine! The 20th Anniversary Premiere (17:49)
- Gallery-Designs, Photographs and Marketing ( 6 )
- Audio-Only Track-Space Exploration (8:25)
- Theatrical Trailer (2:05)
- Trailers - Ubisoft E.T. Game (1:30); Back To The Future DVD (1:34)
- Total Axess content

Kun je misschien even aangeven wat er eventueel op de R1 versie vervallen is, doordat de 1982 versie toch op disc 2 staat???

Marco
14-10-2002, 20:07
David Ely uit Canada heeft in Home Theater Forum (http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?threadid=100920) een topic geopend dat gaat over de 2-disk E.T. set.
Volgens hem zijn dit de extra's

Disk 1:

Intro by Spielberg
The 20th Anniversary Premiere
John Williams Live at the Shrine Auditorium Premiere
Space Exploration

Disk 2:

The Making of E.T. The Extra-Terrestrial
Designs, Photographs and Marketing
The Reunion
Trailers
Cast and Filmmakers
Production Notes
DVD-ROM featuring Total Axess
Special Announcements


Het schijnt dat de 3 disk versie nog meer (of langere) extra's heeft.

Whitesoxx
14-10-2002, 20:11
Ok, op de R1 staat op disc 1:

- de 2002 versie
- 20th anniversary premiere (featurette)
- John Williams live (= de gewone film in DD 5.1 maar met live orkest en applaus van JW)
- space exploration

disc 2:

- de 1982 versie
- making of featurette
- designs, photos en marketing (hoop stills verdeeld in verschillende secties)
- the reunion featurette
- trailer
- BTTF box set trailer

Zo te zien dus geen verschil. Maar op de R1 zou de 1982-versie ook niet verschijnen, dus wellicht staat 'ie ook op de R2, zoniet, dan is de tweede dvd een beetje magertjes, lijkt mij.

Mag ik nu gaan eten? ;)

Whitesoxx
14-10-2002, 20:16
OK, laatste post: de originele versie is tevens met DTS!!!! (staat niet op de verpakking!)

Mijn avond kan niet meer stuk!

mike mannot
14-10-2002, 22:47
Whitesoxx, thanx for the info!

MAD
16-10-2002, 00:58
Voor de mensen die nog interesse hebben in de 3 disk Utimate Gift Set (slechts 10 weken beschikbaar!). Hij bevat dus in totaal meer extra's, een extra boek, een filmframe en nog een cd met muziek (eigenlijk 4 disks dus!). Kan niet wachten tot hij binnen is. Dit zijn de officiele features en artwork (opgelet: kwijlen over je toetsenbord kan kortsluiting veroorzaken :D):

Disc 1
2002 Feature DVD
A stunningly beautiful widescreen version of the 2002 theatrical release plus bonus features, including: An introduction by Steven Spielberg. The music of John Williams live at the Shrine Auditorium 2002 Premiere

Disc 2
A widescreen version of the Original Theatrical Release. Includes a special insiders look into the making of E.T. featuring interviews with Steven Spielberg, the cast, and others intimately involved with the film.

Disc 3
A third DVD filled with exciting extras, including: The evolution and creation of E.T., Interviews with cast and crew members, Featurettes on John Williams' Oscar-winning score and his longstanding relationship with director Steven Spielberg.

-CD Soundtrack

-EXCLUSIVE SENITYPE
Limited Edition collectible art graphic, produced from an actual film frame from E.t.

HARDBOUND BOOK E.T. THE EXTRA-tERRESTRIAL: FROM CONCEPT TO CLASSIC
A beautiful book that is an essential addition to any library-full of incredible photographs, trivia, interviews, an introduction by Steven Spielberg and Melissa Mathison's complete screenplay.

Sound Specs (Disc 1): DD 5.1 Surround EX, DTS 5.1 Surround ES
Sound Specs (Disc 2): DD 5.1 Surround EX, (NO DTS )
Sound Specs (Disc 3): Dolby Surround


http://images.dvdempire.com/gen/movies/214429h.jpg

http://images.dvdempire.com/gen/movies/214429bh.jpg

by the way: ik heb hem erg goedkoop (rond de € 45,- incl. verz.!!!) bij www.dvdsoon.com besteld. Bij play kost hij bijv. zo rond de € 60,-!!!

Marco
16-10-2002, 03:27
Mijn dank MAD voor wat meer duidelijkheid rondom de "dure" gift set. Ik ben overstag gegaan en ik ga (alsnog) voor de gift set.



by the way: ik heb hem erg goedkoop (rond de € 45,- incl. verz.!!!) bij www.dvdsoon.com besteld. Bij play kost hij bijv. zo rond de € 60,-!!! Dan heb ik hem nog goedkoper ;) rond de €38 via Amazon.ca dankzij de tips die te vinden zijn op DVD Talk Forum (http://www.dvdtalk.com/forum/showthread.php?s=&threadid=239167&pagenumber=1)

Martin van Tuijl
16-10-2002, 07:01
Zo te zien dus geen verschil. Maar op de R1 zou de 1982-versie ook niet verschijnen, dus wellicht staat 'ie ook op de R2, zoniet, dan is de tweede dvd een beetje magertjes, lijkt mij.
Also today, we've gotten confirmation that BOTH the 2-disc and 3-disc versions of Universal's upcoming E.T. the Extra-Terrestrial on DVD will include the original 1982 version of the film as well as the recent 2002 re-release version. As many of you know, Universal originally planned to include both versions on the $70 3-disc boxed set. But director Steven Spielberg vetoed the idea... "When people buy E.T. I want them to know they have the original movie, not just for collectors and aficionados, but for everybody who remembers it and wants to continue remembering it just that way."

:)

Bron: The Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com/)

MAD
16-10-2002, 10:06
Mijn dank MAD voor wat meer duidelijkheid rondom de "dure" gift set. Ik ben overstag gegaan en ik ga (alsnog) voor de gift set.

Dan heb ik hem nog goedkoper ;) rond de €38 via Amazon.ca dankzij de tips die te vinden zijn op DVD Talk Forum (http://www.dvdtalk.com/forum/showthread.php?s=&threadid=239167&pagenumber=1)

Deze optie heb ik ook bekeken. Hij is daar welliswaar goedkoper, maar als je het verzenden meerekent niet. De verzending is alleen al CAD$ 4,49 en CAD$ 2,49 per item (4 disk set?). En dan heb je nog maar de goedkoopste verzending die minimaal 6 tot 8 weken duurt.... (2 maanden!!!) Bij DVDSoon heb ik als ze (als hij uitkomt) meestal binnen 1 tot 1 1/2 week!

En ook niet onbelangrijk: Amazon staat er om bekend dat ze vaak onderschept worden door douane... 25% toeslag! Daar wordt hij niet echt goedkoper van... DVDSoon zet (net als vele andere DVD aanbieders) lagere prijzen op hun verzendbrief om onderschepping te voorkomen...

Ik weet niet of je hem al daadwerkelijk besteld had, maar ik zou er als ik jou was nog even over nadenken. (y)

MAD
16-10-2002, 10:30
Zover ik alle info heb kunnen vinden, hebben alleen de R1 2-disk versies of bovengenoemde giftset zowel de 1983 als de 2002 uitgave van de film erop staan.

Er is nog geen zekerheid of dit op de R2 of R4 ook zo zal zijn (m.a.w. wie heeft hem al? is hij al uit?), maar gezien het bij de R1 2-disker ook niet de bedoeling was.... wie weet

De Ultimate Giftset heeft naast de 2 versies nog de extra's (boek, filmframe, meer docu's en cd) als bovengenoemd.

Mark_vdH
16-10-2002, 12:57
De enige PAL-versie die naar mijn weten de 1982 cut zal bevatten, is de Franse 3-disc collector's set (klik voor info):

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00006IS0S.08.LZZZZZZZ (http://www.dvdfr.com/dvd/fiche.php3?id=6058)

Robert F.
16-10-2002, 14:20
Voor de mensen die nog interesse hebben in de 3 disk Utimate Gift Set (slechts 10 weken beschikbaar!). Hij bevat dus in totaal meer extra's, een extra boek, een filmframe en nog een cd met muziek (eigenlijk 4 disks dus!). Kan niet wachten tot hij binnen is. Dit zijn de officiele features en artwork (opgelet: kwijlen over je toetsenbord kan kortsluiting veroorzaken :D):


by the way: ik heb hem erg goedkoop (rond de € 45,- incl. verz.!!!) bij www.dvdsoon.com besteld. Bij play kost hij bijv. zo rond de € 60,-!!!

Ik heb hem direct besteld, ook bij DVDsoon (eerste keer dat ik daar bestel). Wat is de levertijd van hun?

MAD
16-10-2002, 17:36
Ik heb hem direct besteld, ook bij DVDsoon (eerste keer dat ik daar bestel). Wat is de levertijd van hun?

Als hij al binnen is: 1 tot 1 1/2 week. Bestel er vrij vaak, omdat ze soms net iets goedkoper zijn dan DVDBoxoffice en ook veel sneller. DVDBoxoffice doet er vaak 3 tot 4 weken over. Snelst dat ik van DVDSoon ooit heb ontvangen is 4 dagen na bestelling (en dat vanuit Canada)!!!

Marco
17-10-2002, 20:09
Deze optie heb ik ook bekeken. Hij is daar welliswaar goedkoper, maar als je het verzenden meerekent niet.Heb ook een CDN coupon gebruikt, weer dankzij DVDTalk forum ;) en dan wordt wel weer goedkoper ;) dus die €38 is de totale prijs inc verzendkosten.



En dan heb je nog maar de goedkoopste verzending die minimaal 6 tot 8 weken duurt.... (2 maanden!!!) Bij DVDSoon heb ik als ze (als hij uitkomt) meestal binnen 1 tot 1 1/2 week!Er staat wel 2 maanden, maar ik heb ze altijd binnen 2 weken. En dan heb ik de goedkoopste verzending gebruikt. En mocht toch (nog) 2 maanden duren, ik heb geduld (5 jaar lang wachten op BTTF b.v. :D )



En ook niet onbelangrijk: Amazon staat er om bekend dat ze vaak onderschept worden door douane... !Vaak, eum niet meer eigenlijk. DVD's van de Amerikaanse tak was vaak de klos. De Canadese Amazon afdeling helemaal niet, nada zippo zilch. Misschien is het (dom) geluk :D



25% toeslag! Daar wordt hij niet echt goedkoper van......25% is overdreven. Het is 19% BTW en die 3,5% douanerechten komt er niet bij.



DVDSoon zet (net als vele andere DVD aanbieders) lagere prijzen op hun verzendbrief om onderschepping te voorkomen...EzyDVD doet/deed dat ook (lagere prijzen) en toch werden mijn Ezy DVD pakketten gepakt. Eerlijkheid duurt het langst ;) zeg ik maar



Ik weet niet of je hem al daadwerkelijk besteld had, Allang besteld.



maar ik zou er als ik jou was nog even over nadenken. (y) Wat me niet aanstaat is dat DVDSoon meteen de CC direct wordt afgeschreven. En ik heb meervervelende verhalen gehoord van DVDSoon dan positieve. Dus die "risico" wil ik niet nemen met DVD's als E.T. Uiteraard wil ik wel DVDSoon het voordeel van de twijfel geven en keer de "gok" wagen. Maar (nog) niet met pre-orders en andere bijzondere DVD's.

MAD
17-10-2002, 20:23
Toch goedkoper? Das mooi dan!

Ik las 2 maanden verzendtijd en dat neem ik gerust aan (gezien het DVDBoxoffice ook vaak al 4 weken duurt!)

Inderdaad Amazon US die vaak de klos is, geen ervaring met Amazon CA... Sterker nog, ik wist niet eens dat ze bestonden. Zal ze qua prijzen eens in de gaten houden.

Dat ze bij DVDSoon direct afschrijven vind ik ook wel een nadeel, daarom bestel ik bij een pre-order nooit zo lang vantevoren. Maar de CC afrekening komt toch vaak aan het einde van de maand dus je merkt er weinig van...

We zullen zien wie hem eerder binnen heeft... ;)

(by the way: als je al zolang hebt moeten wachten, dan maken die extra weken, als je eenmaal weet dat hij wel uit is en jij hem nog niet hebt, zeer zeker uit... ;))

MAD
17-10-2002, 20:26
Er gaan geruchten dat de Ultimate Giftset volgend jaar ook in regio 2 (met NL subs / nasynchronisatie?) gaan uitkomen

Marco
18-10-2002, 00:38
Dat ze bij DVDSoon direct afschrijven vind ik ook wel een nadeel, daarom bestel ik bij een pre-order nooit zo lang vantevoren. Das idd de beste manier c.q. handige manier..



Maar de CC afrekening komt toch vaak aan het einde van de maand dus je merkt er weinig van...Het probleem dat ik vaak lees, is het juist niet leveren van DVD's. Veel beloven, maar niet leveren. Maar goed, das 1 kant van het verhaal (de negatieve kant wel te verstaan). Positieve verhalen zijn uiteraard ook welkom ;)



We zullen zien wie hem eerder binnen heeft... ;)
We zullen zien wie hem überhaupt krijgt ;)



(by the way: als je al zolang hebt moeten wachten, dan maken die extra weken, als je eenmaal weet dat hij wel uit is en jij hem nog niet hebt, zeer zeker uit... ;)) Eum, in zekere zin niet. Want in November komen nog meer leuke hebbedingtjes uit zoals LOTR en Band Of Brothers en Star Wars en nog veel meer (huur/koop)toppers. Daarmee kan ik die extra weken wel vullen zonder E.T. sterker nog, ik kom tijd te kort :( Dat zou betekenen dat ik E.T. ergens in 2003 of zo kan kijken ;)

Léon Bolweg
18-10-2002, 09:01
Zojuist een bericht op www.dvd-home.nl verschenen. De originele versie komt ook in nederland op dvd. In januari wordt hier de 3disc set uitgebracht met dus de originele versie.

Martin Zuidervliet
18-10-2002, 11:05
Zojuist een bericht op www.dvd-home.nl verschenen. De originele versie komt ook in nederland op dvd. In januari wordt hier de 3disc set uitgebracht met dus de originele versie. Gelukkig, dat drukt de kosten deze maand tenminste weer een beetje. ;)

Britte
19-10-2002, 09:32
Ik heb hem wel in R4 besteld... nu bij de Aussies. Zo zonder verzendingskosten is hij echt wel cheap en als ik later persé de originele versie erbij wil dan regelen we dat nog wel....

Marco
22-10-2002, 02:38
Oke, dit is nogal een heel lang(dradig) verwarrend verhaal.

we've got a bit of strange news for you. It seems that the 3-disc version of E.T. DOESN'T include a DTS track on the 1982 version of the film... which IS available on the 2-disc set (both sets have DTS on the 2002 version of the film). So diehard collectors who would normally buy the set with more discs WILL NOT get the DTS track they usually also want. Doh!
Bron: Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com)

Raar, je zou met een 3 disc zeer speciale versie dat je ALLES krijgt wat een 2 disc versie ook heeft (en uiteraard meer). Schijnbaar toch van niet?

Ook DVDFile (http://dvdfile.com/software/dvd-video/archive/2002/10_21.html) liet wat weten over deze vreemde "misverstand"

More E.T. weirdness - 2:01pm
Fans excited about E.T.'s DVD touchdown tomorrow may have another little unexpected surprise in store for them when they finally open up their big boxes. We've received a number of reports from those who've already received their copies of the Ultimate Gift Set of differing specs and features. The copy of the Gift Set (http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_5/et_ugs.html) we received and reviewed included all the same features on disc one and disc two as included in the more streamlined 2-disc set. However, some report that their box sets don't include DTS tracks on the 1982 version of the film and slightly different features.

Unfortunately, repeated calls to Universal have gone unanswered regarding any possible mispressings or mixed-up contents for these various sets. At this point, the best advice is to hold on to your receipt and return your product for a refund or exchange if the specs don't match the packaging. Watch for space for more info as it becomes available...

Even verder zoeken et voila het volledige antwoord.
Wat is er aan de hand met de 3 disc set? Eerst de specs opgegeven door Universal.

Disc one

- 2002 cut
- DTS 6.1 ES
- DD 5.1 EX
- DD French 5.1 EX
- Live 5.1 score
- John Williams featurette
- Space Exporation

Disc two

- 1982 cut
- DD 5.1 EX
- DD 5.1 French EX
- DD 5.1 Spanish EX
- "Spielberg: A Look Back" 38-minute doc

Disc three

- "Evolution of E.T." full-length doc
- "Creating E.T." featurette
- "The Reunion" featurette
- "The Music of John Williams" featurette
- 1982 and 2002 trailers

I (Peter M. Bracke ) talked to Mark Halperin, who heads up Uni's technical side of DVD, about why there is no DTS track on the 82 cut only in the box set (well, at least not on most of them!). Apparently, a "last-minute decision" was made to go the full 5.1 route on the French and Spanish DD tracks (all recorded at 448kps) in favor of the DTS track. Don't ask me to explain it...

Bron: Home Theater Forum (http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?threadid=100920&pagenumber=14)

1 ding kan ik wel zeggen over de USA. Wat een warrig zooitje is het daar :( Zit nou wel te twijfelen of ik de Regio 2 (NL) versie zal nemen :confused:

Richard B.
22-10-2002, 14:24
Hm.. Ik had de gift-set besteld met het idee dat dit de enige versie was waarop de 'originele' versie van de film stond, maar dat was achterafgezien mischien ook weggegooit geld. Vaag dat dat vooraf niet zo slecht is gecommuniceerd, want ik heb er nergens iets over gelezen dat de 'gewone' 2-disc ook de originele versie zou bevatten.

Marco
02-11-2002, 23:24
Ik dacht dat het fout ging. Mijn E.T. pakket werd niet vorige week opgestuurd, maar afgelopen maandagavond (lokale Euro tijd). Aangezien de gift set nogal een groot pakket is verwachte ik langere levertijden dan de gebruikelijke 2 weken, maar dat bleek niet zo te zijn. Vanmorgen was de postbode die me een pakketje uit Canada in mijn handen duwde. Het bleek E.T. gift set te zijn.
Wow megarecord van Amazon.ca. En het mooiste was hoefde geen belasting te betalen. :D :bier: Genoeg reclame :rolleyes: gemaakt voor Amazon.ca ;)

Anyway het is een hele mooie box, maar helaas had ik vandaag geen enkele kans gehad om de CD te luisteren en de 3 DVD's te bekijken (was bij een verjaardag en die gasten hadden geen DVD speler). Het boek heb ik wel doorgebladerd. Universal is zeker niet zuinig geweest met de gift-set. En zeker voor €38 is dat geen weggegooid geld.

De blauwe cover is heel mooi glazend (is moeilijk te scannen en komt daardoor niet zo goed over), is te vergelijken met de glazende kleur van de X-Men (R1).

Richard B.
19-11-2002, 13:28
OH .. MY .. GOD! Kreeg vandaag mijn Gift-set in handen en ik moet zeggen dat ik toch wel wat schrok van het formaat en gewicht. Voor de mensen die hem nog niet eerder gezien hebben: plak twee (groot formaat) telefoonboeken op elkaar en dan heb je wel ongeveer het soort pakket wat je in handen hebt. Ik heb hem nog niet gewogen (heb nog niet de kans gehad om hem verder te bekijken) maar ik schat dat we het hier hebben over een paar kilo.

Hoe plaats ik dit ding in vredesnaam op een beetje normale manier in mijn kast?

Richard B.
19-11-2002, 20:54
Nou, die schatting van 'twee dikke telefoonboeken' was misschien wel een beetje overdreven (misschien twee gouden gidsen dan :D ) maar het blijft toch een vet pakket. Ik had nog wel mijn bedenkingen over de waarde van dit set, maar ik heb deze toch maar 'positief' bijgesteld: 3 discs met 2 versies van de film en een berg extra's, een errrug mooi boek met foto's, quotes en screenplay, de soundtrack, een 'cel' van de film en dat alles verpakt in een intimiderend grote box maakt het toch wel een erg mooi pakket. Ben ook vooral erg blij met het feit dat ik nu geen Starwars SE-achtige situaties ga meemaken met deze film. :)

Mark_vdH
20-11-2002, 00:42
maar ik schat dat we het hier hebben over een paar kilo.
1800 gram, heb ik gelezen....

Richard B.
20-11-2002, 13:37
1800 gram, heb ik gelezen....

Ik heb geen weegschaal, maar dat klinkt erg geloofwaardig. Ik zat ook al te denken aan 2 kilo ofzo. Het is in ieder geval verreweg de zwaarste SE uit mijn collectie. :D

Mark_vdH
21-11-2002, 14:23
De volgende link van AB Sound geeft 1700 gram aan (AB Sound bepaalt de verzendkosten aan de hand van het gewicht):

http://www.absound.ca/music/dvd/ms-2.cgi?upc=025192226021&history=hitLow%3D0%26searchMedium%3DDVD%26searchby %3Ddvd%26searchtype%3Dcontains%26searchfor%3De.t.% 26page_limit%3D25&price=64.79

Richard B.
21-11-2002, 23:27
De volgende link van AB Sound geeft 1700 gram aan (AB Sound bepaalt de verzendkosten aan de hand van het gewicht):

http://www.absound.ca/music/dvd/ms-2.cgi?upc=025192226021&history=hitLow%3D0%26searchMedium%3DDVD%26searchby %3Ddvd%26searchtype%3Dcontains%26searchfor%3De.t.% 26page_limit%3D25&price=64.79

Ik vraag me af of dit een record is. Ik weet dat Warner een aantal vrij grote 'giftset-achtige' box-sets uitgebracht heeft (o.a. van The Matrix en Blade Runner) maar die bevatten niet zo'n zwaar boek en zullen dus waarschijnlijk lang niet zoveel wegen.

Oh wacht: ik zat me net te bedenken dat die 'tin box' van James Bond waarschijnlijk nog wel ff wat meer zal wegen.

Mark_vdH
22-11-2002, 13:00
Mijn Fellowship Of The Ring 5 disc set ligt waarschijnlijk bij de douane, maar komt die ook niet aardig in de buurt? Of zijn die boekensteunen niet zo zwaar?

toine_schoots
16-01-2003, 09:36
zit er een stukje film in de gift box joh...cool dat wist ik niet...ennuh...
Deze gift-pack denk niet dattie in NL ooit wordt uitgebracht...las net dat die geruchten gingen,.....
maar goed stukkie film erbij..das cool...
goeie keus gemaakt dus...met deze box..
greetz,
Toine