PDA

Bekijk de volledige versie : Daewoo TV...any good!?



Yi-Long
14-10-2002, 20:11
Hoi allemaal...zoals ik al eerder eens vermeld heb is myn tv een paar weken geleden kapot gegaan en nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe tv...
Myn voorkeur gaat uit naar zo groot mogelyk, ik twyvel ng tussen breedbeeld en 4;3 formaat etc...
Eigenlyk heb ik dus nog geen diee wat ik nu precies wil.
Ik zag op de site van Block.nl een daewoo van 70 cm staan, maar ik heb ff op internet gezocht en kan eigenlyk weinig qua reviews of specificaties vinden.
Hy staat ook niet vermeld op www.vergelijk.nl :(

Is Daewoo een goed merk qua beeld en duurzaamheid!?
Weet iemand goede recensie sities waar tv's en dvd spelers etc besproken worden?

Ow ja...de daewoo tv kost 300€

Ow ja...nog een vraagje...is het waar dat een aristona tv hetzelfde is in alles als een philips tv?(behalve dan uiteraard in naam)

imported_Harry B.
14-10-2002, 20:17
Aristona en Phillips komen naar mijn beste weten beiden uit de zelfde fabriek rollen. Ik heb zelf erg goede ervaringen met Aristona EN Phillips en kan je deze merken ook van harte aanbevelen. Heb je een beperkt budget: Aristona is een uitstekende keuze! Ik zag dat Megapool op dit moment een aantal leuke aanbiedingen hadden van deze merken. Deawoo heb ik zelf niet zoveel mee, maar kan daar uit eigen ervaring niet veel over zeggen.

lieshout84
14-10-2002, 20:55
Ik heb zelf een 51cm beeldscherm van daewoo op m'n slaapkamer staan maar ik ben er niet ontevreden over.
ik weet alleen niet hoe het met het breedbeeldgedeelte van daewoo staat want die heb ik dus geen.

Yi-Long
14-10-2002, 21:12
Alvast bedankt voro de reacties tot nogtoe...
die daewoo van 300Euro die ik zag op die site is trouwens geen breedbeeld maar een gewone 4;3.

Dit zyn de specs;
Super Flat Square 70 cm beeldbuis
A2 Nicam stereo weergave, 2x10 watt
PAL en Secam systeem
On Screen info-display in 10 talen
Auto zenderzoeken en opslaan
Program Edit functie
Teletekst Top/Flof, 8 pag's geheugen
Auto on/off timer en sleeptimer
Voorzien van kinderslot
Automatische klokinstelling
Automatische uitschakeling
Front RCA-aansluiting
Hoofdtelefoonaansluiting
2 Scart-aansluitingen achter
Inclusief afstandsbediening
Afmetingen H=59 B=76 D=47 cm

Ow...er staat geen ntsc by weergave, kan dit problemen geven?
Dit is wel raar want volgens my kon myn oude panasonic tv wel gewoon ntsc weergeven...

Geert Jan Alsem
15-10-2002, 00:45
Als je regio 1 dvd's hebt kan je inderdaad beter een TV zoeken die NTSC kan afspelen.
Zelf ben ik op zoek naar de Samsung CW25D83N. 63 cm, 4:3, platte beeldbuis en kan dus wel NTSC aan.
Helaas heb ik em nog niet kunnen vinden. Bij megapool zeiden ze dat ie er in november weer is.

Edit: Ohja... die Samsung is ongeveer 330 euro.

Yi-Long
15-10-2002, 08:48
Thanks for the tip...ntsc is wel belangryk ja dus deze daewoo zal ik links (of rechts) laten liggen.
Heeft samsung een goede beeldkwaliteit!?
Ik ga zometeen f naar Amsterdam en zal maar ff binnenwippen by de mediamarkt...misschien dat die nog iets leuks hebben staan.

Geert Jan Alsem
15-10-2002, 13:26
Ik weet niet of Samsung goede beeldkwaliteit heeft eigenlijk. Ik neem aan dat het er wel goed uitziet, aangezien het zo'n echt platte beeldbuis is.

Maar een andere TV van 330 euro met NTSC en plat beeld van 63 cm zal ik wel niet zo snel vinden. Dus ik wacht nog maar even op deze.