PDA

Bekijk de volledige versie : Hitchcock - dé horrorklassieker vanaf 17 juli verkrijgbaar op DVD



Ludo Keeris
04-07-2013, 14:59
Hitchcock - dé horrorklassieker vanaf 17 juli verkrijgbaar op DVD

Lees dit artikel (http://dvd.nl/nieuws/hitchcock-d%C3%A9-horrorklassieker-vanaf-17-juli-verkrijgbaar-op-dvd/)

WaymannDirector
04-07-2013, 15:45
F*ck you Fox! Geen blu-ray ? Onbegrijpelijk, gelukkig is er de duitse versie met nederlandse subs

Frank
04-07-2013, 15:57
Inderdaad geen Blu-ray. De Spaanse uitgave en als het goed is ook de UK uitgave zijn ook voorzien van Nederlandse ondertitels.

WaymannDirector
04-07-2013, 18:07
Inderdaad geen Blu-ray. De Spaanse uitgave en als het goed is ook de UK uitgave zijn ook voorzien van Nederlandse ondertitels.

Waarschijnlijk wel aangezien het dan een universele disc zal zijn... Kijk bijvoorbeeld naar Stoker, heeft nederlandse ondertitels en de kans zit er dik in dat ook hier die weer geen blu-ray krijgt.

langejan
07-07-2013, 08:42
Helaas voor FOX ...maar ik koop echt geen DVD meer. Waarom zou ik uberhaupt nog DVD aanschaffen...??? De kwaliteit van DVD is toch helemaal niet meer van deze tijd. Blu ray is 6 x scherper en het geluid is 10 x beter. Nee, om Blu ray te laten slagen zou iedereen geen DVD meer moeten aankopen.

Johan1967
09-07-2013, 14:47
Zag hem vandaag al bij de Media Markt liggen, maar ga eerst wel eens kijken of er in Engeland/Duitsland een Blu-ray met NL-ondertiteling wordt uigebracht.

Marcel Hoeve
18-07-2013, 19:02
Sinds wanneer noemen we "Psycho" een horrorfilm? Ik heb bij horrorfilms toch hele andere voorstellingen.

mark t
18-07-2013, 19:17
Sinds wanneer noemen we "Psycho" een horrorfilm? Ik heb bij horrorfilms toch hele andere voorstellingen.Volgens mij staat Psycho al sinds jaar en dag als zodanig bekend. Een horrorfilm hoeft niet per sé voorzien te zijn van monsters, spoken of vampieren.

WaymannDirector
18-07-2013, 19:30
Zag hem vandaag al bij de Media Markt liggen, maar ga eerst wel eens kijken of er in Engeland/Duitsland een Blu-ray met NL-ondertiteling wordt uigebracht.

Ik heb de duitse en deze heeft nederlandse ondertiteling, ook de audiocommentaar is nederlands ondertiteld... Vraag me nog steeds af waarom hier geen blu ray werd uitgebracht... Met hun dwaas digital HD alternatief... Volledige schijf in nederlands.