PDA

Bekijk de volledige versie : Frankenstein (classic movie collection)



Eddy
15-10-2002, 19:48
Heeft iemand deze film al ergens zien liggen of wellicht een andere uit de classic movie collection (o.a. The Wolf Man, The Invisible Man, The Mummy)? Op de website van Van Leest staat een prijs van €13,99. Er staat echter ook bij dat de film momenteel niet leverbaar is.
Volgens een Engelse site zijn de dvd's zeer goed verzorgd met kwalitatief goede extra's (docu's, audiocommentaar).

Frank
17-10-2002, 21:58
Ik heb de DVD's nog niet gezien. Ik denk dat ze nog geleverd moeten worden aan de detailhandel. Elders op internet heb ik namelijk gelezen dat Universal Pictures Benelux momenteel met leveringsproblemen kampt.

Kaplan
18-10-2002, 16:18
7 titels uit die collectie allen met veel extra's

Frankenstein
Bride of Frankenstein
Dracula
Creature of the black Lagoon
Phantom of the Opera
The Invisible man
Wolfman

zijn bij www.play.com zoeken op monster collection zijn ze te bestellen voor omgerekend 23 euro per stuk.
In Nederland in de winkel heb ik ze nog niet gezien.

CloseMinded
20-10-2002, 16:24
Waar staan er reviews van deze dvd's?

Bij wehkamp trouwens 15,99 per stuk dacht ik.

Eddy
20-10-2002, 16:42
Weliswaar geen review, maar wel informatief is deze site (http://www2.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4687). Verder zijn er diverse reviews te vinden van R1 en R4 versies te vinden op het internet van alle individuele films. Aan de extra's te zien gaat het om dezelfde versies. Je kan deze erg makkelijk vinden op deze website (http://www.dvd-basen.dk/uk/home.php3).

Ludo Keeris
22-10-2002, 23:31
Ik heb begrepen dat ze op 3 oktober uit zouden komen, maar ik heb ze nog niet gezien. Wel heb ik de Frankenstein DVD in bestelling staan, maar nog niet geleverd gekregen.

Matt D
24-10-2002, 16:04
voor de liefhebbers : in Australie (ik denk regio 0) is er een dvd uitgekomen met drie films op van Karloff, ondermeer the mummy en the black cat

Eddy
09-12-2002, 18:04
Vandaag zag ik op de website van Van Leest dat de films uit de Classic Monster Collection eindelijk verkrijgbaar zijn. De prijs is gelukkig niet al te duur, slechts €13,99 per stuk. Het schijnt dat je ze ook alle acht in een box kan bestellen.
Ook bij de Bruna zijn ze inmiddels te bestellen, al is die met €17,99 wel iets duurder.

Alex T
10-12-2002, 08:54
Heeft iemand nou al fysiek de box gezien? Ik heb hem nog nergens gezien! Heb dus een vermoeden dat die helemaal niet is veschenen in NL.

Enne heeft iemand nou al deze dvds gekocht?
Ik heb er 3.
- The Invisible man
- The Mummy
- The Wolf man

Ik heb deze films nog nooit gezien. Ondanks de ouderdom van deze films (uit de jaren 30!!) zijn ze nog steeds interessant en stuk voor stuk een aanrader voor de liefhebbers.
De films schijnen digitaal te zijn opgepoets, maar de kwaliteit is nog steeds beroerd. Maarja de films zijn ook al 70 jaar oud.
Elke dvd heeft een audiocommentaar en een half uur durende documentaire. Nu nog de andere 5 zien te vinden:)

Alex van den Berg
10-12-2002, 13:46
Heeft iemand nou al fysiek de box gezien?Ja... Gisteren voor het eerst... bij Van Leest.

Zelf heb ik vorige week al een aantal delen los gekocht;
- Frankenstein.
- Creature of the black Lagoon.
- Phantom of the Opera.
- The Invisible man.

De prijzen zijn inderdaad 13.99 per stuk...
Helaas heb ik niet goed gelet op de prijs van de box... :(

Alex T
10-12-2002, 13:56
Ja... Gisteren voor het eerst... bij Van Leest.
Helaas heb ik niet goed gelet op de prijs van de box... :(

Hoe ziet de box er dan uit? Net als bv de Hitchcock boxen?
Maak ook eigenlijk niet zoveel meer uit ik. Ik heb er nu al 3 gekocht en ga de andere ook maar los kopen. Ik vind de covers van de losse delen ook heel mooi.:)

Alex van den Berg
10-12-2002, 14:09
Hoe ziet de box er dan uit? Net als bv de Hitchcock boxen?Ik heb 'm niet open gemaakt. Maar op het eerste gezicht leek het inderdaad een kartonnen sliphoes met daarin een opgevouwen hub/digipack met de DVD's.

Ik kan me vooral nog de blauwe basiskleur herinneren met, als ik het me goed heb onthouden, daarop een aantal klein foto's van de afzonderlijke hoezen.