PDA

Bekijk de volledige versie : Universal: The Scorpion King op DVD.



Eric van Ballegoie
15-10-2002, 21:18
Universal: The Scorpion King op DVD.



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=586)

Ronald Dassen
15-10-2002, 21:26
Ik ben zeer benieuwd naar deze film.

Ga hem waarschijnlijk wel kopen

King Dingeling
15-10-2002, 21:36
soow die hoes vind ik er mooi uitzien :)

Ik twijfel alleen nog of ik em ga aanschaffen

Cenobite
15-10-2002, 22:15
Wat een K*T film... , The Rock is met afstand de slechtste acteur aller tijden... Bagger met een grote B .

Zaltman
15-10-2002, 22:20
Het is geen geweldige film, maar toch vond ik heb best leuk en wel de moeite waar om te kopen. Voor 20 euro kun je hem via het internet krijgen dus. En het geluid is ook zeker vet, heb de DTS nog niet gehoord.

Marcel den Haan
16-10-2002, 00:30
Zeker niet zo goed als de Mummy films maar wel aardig vermaak, dus koop hem als ie rond de 20 euro ligt en niet hoger, dat vind ik te veel, wat ik wel tof vind is de Godsmack video, de beste metal band van het moment !!!!!!!!!

van der velden
16-10-2002, 07:19
ik hoor van iedereen dat het een goede actie film is maar dat je niet op het verhaal moet letten en lekker genieten van wat de film je brengt.

ik denk dat ik dat ook ga doen als de prijs niet te hoog is want zo goed moet ie ook weer niet zijn

Tim Weisselberger
16-10-2002, 11:25
deze film hoort thuis in de Mummy collectie... het is de voorloper van de 2 mummy's (er komt nog een 2e scorpion king aan) en dan is die serie compleet.. tegen die tijd zal er ook wel een box van komen, een echte No Brainer... wel leuk dus

Berry vd Pluijm
16-10-2002, 15:36
Wie van een avond vol popcorn, niet nadenken, maar lekker knokken kijken houdt, is The Scorpion King een leuke film.. Voor liefhebbers van een sterk verhaal raad ik hem af :)

In ieder geval komt ie waarschijnlijk in mijn collectie :)

Philippe
16-10-2002, 16:20
Groots opgezette avonturenfilm met veel actie, niet te diepgravend maar gewoon ontspannend entertainment. Ga hem wel aanschaffen.

Sebastiaan
16-10-2002, 20:07
Ik heb hem nog niet gezien, dus ik ga hem maar eerst ff huren om te kijken of het wat is.
Goeie knokfilms kan ik wel waarderen. :)

Jeroen Driessen
16-10-2002, 20:36
Lijkt me een lekkere popcornfilm met een leuk concept. Ideaal om straks voor een leuk prijsje aan te schaffen.
Heb ik het trouwens goed dat wij de enige zijn die DTS krijgen (volgens mij R1 en UK niet....)?? Da's uiteraard ook al erg leuk.

En wat is de "Extended version - enhanced viewing mode"?? Een extra lange versie (seamless branched?), of sommige scenes in multi angle?

EdjeB
16-10-2002, 21:27
Verstand op nul, chips op schoot, en lekker zinloos gweld kijken...

komt zekers in m'n collectie :)

Bart de Graaf
16-10-2002, 22:06
Het schijnt dat The Rock acteerlessen heeft gehad voor deze film. Nu vraag ik me echt af.. VOOR WELKE SCENE??!! echt wat was dit een boutfilm zeg!

Isis
16-10-2002, 22:39
wat was dit een boutfilm zeg!

Het valt me wel vaker op dat films die in de bios draaien genadeloos worden afgekraakt en zodra ze op dvd uitkomen, met allerlei extra's en DTS, er toch weer enthousiast wordt gereageerd...:confused: Ik snap 'r geen reet van; je koopt toch een film omdat 'ie goed is en niet alleen maar vanwege het goede geluid en wat extraatjes?!
Ook al is deze dvd straks "maar" 20,- (toch nog fl.44,-!!), voor een slechte film tel je toch geeneens 5,- neer? Of is 't gewoon de "heb"?! :( Ik snap 't niet helemaal..

frankieboy
17-10-2002, 09:18
Of is 't gewoon de "heb"?! :( Ik snap 't niet helemaal..

Dat snap ik nou ook nooit. Ik denk dat het gewoon verzamelwoede is inderdaad.. Een slechte film kan ik echt niet aanzien... die zet ik gewoon af als ik zo stom ben geweest er 1 te huren..

netfox
17-10-2002, 21:26
Zeker niet zo goed als de Mummy films...
Dan moet het wel héél erg bagger zijn!

Menno Hagendoorn
18-10-2002, 14:03
Dat snap ik nou ook nooit. Ik denk dat het gewoon verzamelwoede is inderdaad.. Een slechte film kan ik echt niet aanzien... die zet ik gewoon af als ik zo stom ben geweest er 1 te huren..

een echte hollander kijkt de film ALTIJD af!!!!!!!!!!! (je betaald er toch voor?:D :D :D :D :

Menno Hagendoorn
18-10-2002, 14:03
Dat snap ik nou ook nooit. Ik denk dat het gewoon verzamelwoede is inderdaad.. Een slechte film kan ik echt niet aanzien... die zet ik gewoon af als ik zo stom ben geweest er 1 te huren..

een echte hollander kijkt de film ALTIJD af!!!!!!!!!!! (je betaald er toch voor?:D :D

Richard Land
21-10-2002, 23:00
Kijk deze film moet je niet vergelijken met The Mummy Returns. Het is een spin off. The Rock heeft gewoon goed ingespeeld om een film te maken dat gebasseerd is op zijn karakter van the scorpion king. Ik heb me prima vermaakt. Het is eigenlijk de nieuwe Conan van de 21ste eeuw.

Dit is een prototype van een popcorn film.

Ik ga hem zeker kopen. :D

Gerben van der Leun
24-10-2002, 18:39
Doorgaans komt er later nog een S.E. en een D.C. aan, zo is het "The Mummy-reeks" ook vergaan. Ik heb ooit al gezondigd door The Mummy te kopen. En een ezel stoot zich niet twee maal aan dezelfde Rock.

Hilde
25-10-2002, 11:21
Ik vraag me af wanneer er dan een SE of een DC uitkomt
Het is maar goed dat ik Titanic, ET en LOTR ook nog niet in mijn collectie heb