PDA

Bekijk de volledige versie : ìd D250 niet te vinden



Rob van Wijngaarden
16-10-2002, 10:19
In de DVD.NL metg Stop Making Sense staat op pagina 16 een referentie naar web id D250 voor informatie over test dvd's. Als ik
http://www.dvd.nl/id/D250 intyp krijg ik de boodschap dat het een ongeldige id betreft.

En om niet alleen te zeuren, de website EN het magazine zijn beter dan voortreffelijk! Heel erg bedankt voor alles.

Alexander de Mol
16-10-2002, 10:49
Rob,

Allereerst bedankt voor de complimenten!
Wat de web-id's betreft kan ik volstaan met het quoten van onze hoofdredacteur uit de thread DvD Magazine Deel 2 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=9673&pagenumber=2):

We zijn nog bezig met de Web-ID's, morgen moet dat helemaal rond zijn. Mijn excuses daarvoor.

gvdwijk
22-10-2002, 23:39
Rob,

Allereerst bedankt voor de complimenten!
Wat de web-id's betreft kan ik volstaan met het quoten van onze hoofdredacteur uit de thread DvD Magazine Deel 2 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=9673&pagenumber=2):


Morgen is wel een zeer rekbaar begrip aan het worden...

We wachten met spanning of Morgen ooit aanbreekt!

Eric van Ballegoie
23-10-2002, 08:32
ID D250 (de bespreking van de testdiscs AVIA, Video Essentials en DVD Discovery) is helaas nog niet helemaal klaar. Ik hoop er vanavond aan toe te komen om het af te maken.
De rest van de WEB-ID's van DVD besprekingen staan in de backend klaar om online gezet te worden. Omdat het massaal online zetten van DVD reviews wat 'problemen' met zich meebrengt zullen we dit komende nacht afhanden, op het moment dat zo min mogelijk mensen er last van hebben.

Rob van Wijngaarden
25-11-2002, 14:44
ID D250 (de bespreking van de testdiscs AVIA, Video Essentials en DVD Discovery) is helaas nog niet helemaal klaar. Ik hoop er vanavond aan toe te komen om het af te maken.
De rest van de WEB-ID's van DVD besprekingen staan in de backend klaar om online gezet te worden. Omdat het massaal online zetten van DVD reviews wat 'problemen' met zich meebrengt zullen we dit komende nacht afhanden, op het moment dat zo min mogelijk mensen er last van hebben.

Ik zie de recensies nog steeds niet staan, nieuwe problemen?

Chickendorp
27-11-2002, 12:16
Ja ik wil nu eindelijk ook wel eens "mijn" review over de Pioneer D811S zien. Ik koop niet niks voor niks zo'n duur blad!
Sorry dat ik zo zit te zeiken maar dat mag ook wel na meer dan een maand!!

Dit zou de goede webid moeten zijn: www.dvd.nl/id/H205

Chickendorp
04-12-2002, 16:42
Krijg ik nog een reactie van één van de CREWLEDEN?!?!?
Ben wel erg benieuwd of ik nu dat bld voor 'niets' heb gekocht.

Eric van Ballegoie
05-12-2002, 09:17
Mijn excuses, deze thread is helemaal aan mijn aandacht ontschoten. De uitgebreidere vergelijking tussen de Pioneer D810S en Sony DB1070 is uiteindelijk niet doorgegaan omdat beide producten bij het uitkomen van het blad helaas end of life waren en de opvolgende producten (De D811 en de DB1080) andere specificaties hebben en we daar dus weinig zinnigs over kunnen zeggen.

Rob van Wijngaarden
05-12-2002, 09:44
Maar deze thread begon met de vraag waar de recensie van test-dvds nu bleef, en die vraag is nu nog steeds niet beantwoord.

MAD
05-12-2002, 09:48
Ben ik ook wel benieuwd naar. Wil nog een test DVD kopen en een vergelijk zou zeer welkom zijn (en ik ben daarin denk ik ook niet de enige) ;)

Ik vind het een "essential" die eigenlijk op jullie site niet mag missen. We hebben al een goede uitleg over speakeropstelling, beeldformaten, technische termen lijst, NTSC vs PAL, SACD vs DVD-A, maar hoe je je set goed kan afstellen hebben jullie nog niet (nou weet ik ook wel dat jullie het DVD.nl forum zijn en niet het HT.nl forum maar goed: het lijkt mij erg in de lijn liggen). Mij persoonlijk lijkt een uitzetting over test DVD's in combinatie met geluidsmeters (bv. welke) en het gebruik daarvan erg nuttig.

Als jullie de verschillende test DVD's en geluidsmeters opsturen wil ik het zelfs zelf nog wel voor jullie vergelijken en schrijven. :D

Eric van Ballegoie
05-12-2002, 10:47
Maar deze thread begon met de vraag waar de recensie van test-dvds nu bleef, en die vraag is nu nog steeds niet beantwoord. De bespreking van AVIA / Ultimate DVD Platinum / DVD-Discovery is helaas erg veel werk en ik ben er nog altijd niet mee klaar. Deze week staan er nog een aantal hardware reviews op mijn planning, daarna zal ik deze test afmaken.