PDA

Bekijk de volledige versie : Lifetec (Aldi) universele afstandsbediening



raampie
16-10-2002, 15:24
Weet iemand of deze universele AB ook een leerfunctie heeft (signaal kopieren van andere AB's) of dat deze alleen met codes te programmeren is? Ik zoek namelijk een goedkope remote die kan leren en niet een die alleen via codes werkt. Andere goedkope ('t is voor op m'n slaapkamer, dus het hoeft niets bijzonders te zijn) suggesties zijn ook welkom.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_42/OFF07.HTM

Niels Simons
16-10-2002, 15:35
ik snap niet wat deze thread hier doet maar okay...

heb een tip voor je,als het goed is hebben ze bij kwantum dezelfde afstandsbediening maar dan voor 5 euro!

learning functie zal er dus wel niet inzitten.

soon to be ex-kwantum medewerker

Alex van den Berg
16-10-2002, 15:52
ik snap niet wat deze thread hier doet maar okay...Even uitleggen?
Bediening vanuit de luie stoel... Apparaatjes... Receivers... DVD... Home Theater... :D

MiKe__LL
16-10-2002, 15:56
Even uitleggen?
Bediening vanuit de luie stoel... Apparaatjes... Receivers... DVD... Home Theater... :D

logica voor beginners ;) :D

Camille
16-10-2002, 16:22
Kan ik met deze remote ook mijn Philips DVD-711 regiovrij maken?

Chickendorp
16-10-2002, 22:56
Kan deze ook RC6 code endergelijke ondersteunen?!?
Dan kan ik in het service menu van mijn Philips BBtv.

Mike Philippens
16-10-2002, 23:57
Kan ik met deze remote ook mijn Philips DVD-711 regiovrij maken?
Nope, want je moet custom codes kunnen sturen en dat kan dit ding zeker niet. Je moet een Philips Pronto of een Palm hebben/lenen. Voor de palm heb je een universele ab toepassing die deze codes kan sturen.

Pas wel op met die methode. Echt betrouwbaar is het niet want je loopt rechstreeks de firmware te patchen. Als je een verkeerde code pakt, blijf je zitten met een dure broodrooster (of iets anders, de DVD speler weet dan in ieder geval niet meer wie of wat ie is.

Alex van den Berg
17-10-2002, 00:28
Als je een verkeerde code pakt, blijf je zitten met een dure broodroosterAch... Maar dan heb je in ieder geval wel een regiovrije broodrooster... :D

raampie
17-10-2002, 02:09
Voor 5 euro ga ik wel even bij de kwantum kijken. Ik heb wat functies van een oude remote gebruikt voor de bediening van DVD, Divx en MP3 op mijn pc. Op m'n gewone universele remote van Philips is dat geen probleem, maar om weer 85,- euro neer te leggen vind ik wat te veel van het goede.

Maar ja voor dat bedrag kan ik wel een risico-tje lopen. Misschien kan ik nog extra signalen aan de remote ontvanger op mijn pc toevoegen.

Christiaan Sauer
17-10-2002, 20:22
Ach... Maar dan heb je in ieder geval wel een regiovrije broodrooster... :D

die kopen wij bij de kijkshop voor een paar euro :D (zou die ook dvd's spelen? of alleen broodjes doen?(6) )
Maar je moet dus enorm uitkijken met het veranderen van de firmware? 1 klein rotfoutje en je hebt dus een broodrooster van weet ik veel hoeveel? Lastig (6)