PDA

Bekijk de volledige versie : Aldvies inzake Soundbar



promat
22-09-2013, 18:00
Hallo
ik heb even een vraag voor de kenners
als ik mijn UE46F8000 niet wil ophangen maar neerzetten, kan ik volgens mij geen soundbar ervoor neerleggen.
dat lijkt me geen gezicht. Wat voor alternatieven zijn er?
of moet ik op zoek naar een kast met een aparte ruimte voor een soundbar?

DVDProfilersFilmgek
23-09-2013, 14:35
Hallo
ik heb even een vraag voor de kenners
als ik mijn UE46F8000 niet wil ophangen maar neerzetten, kan ik volgens mij geen soundbar ervoor neerleggen.
dat lijkt me geen gezicht. Wat voor alternatieven zijn er?
of moet ik op zoek naar een kast met een aparte ruimte voor een soundbar?

Geen soundbar nemen maar een losse set:idea:

Gerco Stuivenberg
23-09-2013, 20:47
Een soundbar is bedoeld om als balk onder de TV geplaatst te worden, maar als je de TV op een voet staat is dat idd lastig. Het enige alternatief is om op zoek te gaan naar een sounbar die ook liggend geplaatst kan worden zoals de Playbar van Sonos of die van een andere overbekende fabrikant. Je moet er dan wel rekening mee houden dat het geluid dan meer naar boven gestraald zal worden i.p.v. naar voren.

Als je de TV op de voet wilt laten staan, kun je misschien beter een set kopen met bij voorkeur een midden-luidspreker die je boven of onder de TV kunt plaatsen. Zo'n set zorgt vaak ook voor een mooiere en betere weergave dan een soundbar. Met zo'n set zal je ook minder snel afgeleid worden door geluiden die niet bij de bron horen. ;)

Edgar Smit
27-09-2013, 07:20
En aders een andere voet voor de TV zoeken of een muurbeugel, ook daar is genoeg keuze in alleen even opletten met het vastzetsysteem van de TV.
http://lcdwandbeugels.nl/ keuze genoeg