PDA

Bekijk de volledige versie : The Rock SE



Tristan
27-09-2001, 16:36
Hallo ik ben even nieuwsgierig naar de meningen van 'The Rock SE' eigenaars. Koopie bij Blokker net als Armageddon SE die ik daar heb aangeschaft. Is deze DVD ook een goede versie? Zat net nog te bedenken of ik m zou kopen of niet.

Opmerkelijk dat er nieuwe SE recensies bijstaan de laatste tijd, maar dat die van 'The Rock ontbreekt'..... Die is toch zeker wel het noemen waard dacht ik?

Dank u!

Olaf M.
27-09-2001, 17:49
Hij is zeker die 40 piek waard, deze classic moet je zeker in je collectie hebben.
Ik ben er erg tevreden over.
De extra's heb ik nog niet gekeken. Maar daar gaat het mij ook niet om.

R.Franzen
27-09-2001, 19:06
Tristan,

Ik denk dat je de recencie van Con Air erbij moet pakken. Ik heb zowel Con Air SE als The Rock SE en ik vind ze allebij steengoed!:D
Als je DVD's koopt voor de extra's, dan raad ik je aan om deze twee titels over te slaan.

Groeten
R.Franzen

Menno
27-09-2001, 19:14
Ik vind de term Special Edition alleen een beetje misplaatst bij de meest titels uit de reeks. Face/Off en Con Air hebben gewoon geen zak aan extra's. Starship Troopers wel, weet niet hoe het zit met The Rock... Maar ja 35 piek is natuurlijk geen geld...

xxxMaverick
27-09-2001, 19:23
starship troopers heeft leuke extras'


waarom geen revieuw van the exorcist se en starship troopers?

Laurens-Jan
04-10-2001, 20:24
zijn de SE versies uit deze serie echt maar 35 piek bij Blokker?
Dan ga ik ze daar wel halen, ipv bij bol.com (daar zijn ze tot 1 november 39,95).

Alex van den Berg
05-10-2001, 14:18
FRS liggen ze voor de avste prijs van f 44,--. Met Coca-kortingspas dus ook f 40,--
Correctie: fl 44.05 .... -10% Cocacola korting = fl 39,65...
Da's dus zelfs dertig cent goedkoper dan Bolletje... En geen reis/bezorgkosten als je ze gewoon even op je fietsje in de winkel gaat ophalen... :)

invader
05-10-2001, 16:01
Nou, ik heb ze bij www.rodirect.nl gekocht voor 35,- per stuk (al die SE's)!!! :D
Hebbie ook geen cocacola-card nodig...

Alex van den Berg
05-10-2001, 16:24
Hebbie ook geen cocacola-card nodig...
Heb ik toch niet nodig.... Die FRS-CC-kaart van mij 'ligt altijd onder de toonbank' :D
Hoe dan ook... 35,= is een leuker prijsje...

calex
06-10-2001, 15:38
Ik vind ze bij Bolletje toch ook niet echt duur ;)
Grtz.Henny

aetjansen
07-10-2001, 13:03
Hee mensen,

volgens mij heb ik de The Rock SE bij FRS voor 35 piek gekocht. Zonder CC pas of wat. Ze hebben zo'n bak met "permanent in prijs verlaagd" en volgens mij was ie 35 piek? Maar ik kan ernaast zitten.

Inderdaad hoef je het voor de extra's niet te doen. Maar de film is gewoon gaaf. Gewoon een hollywood productie zonder al teveel diepgang al zeg ik het zelf. En behalve Nick Cage zelf is er weinig "character development", maar als je gewoon een lekkere popcorn film wilt kan ik hem aanraden hoor! Maar de toevoeging SE snap ik ook niet helemaal.

groets!
Arno