PDA

Bekijk de volledige versie : Beauty and the beast



BonzoDuck
17-10-2002, 23:36
2 disc bij Dvdimport ruim € 16, zou dat wat zijn, ik heb het er maar op gewaagd.

R. Schaap
21-10-2002, 16:54
ik heb hem al binnen, hij is helemaal super, veel plezier ermee!

Yi-Long
21-10-2002, 22:40
Rein; had jy hem ook by dvd import besteld (region1 dus)?
In wat voor hoesje zit het? Gewoon amaray of ook een speciale kaft eromheen?
Ik ben van plan om hem als kerstkado te bestellen voor myn vriendin.
Hoelang duurde het voordat je hem binnehad, vanaf de dag dat je hem bestelde?
thanks :)

R. Schaap
22-10-2002, 16:58
nee, ik heb hem niet bij dvdimport besteld. Ik heb er wel een speciale kartonnen hoes omheen, een echte SE dus!

ik heb hem besteld bij dvdboxoffice voor 28 CAD. Die deed er 8 dagen over om bij mij bezorgd te worden.

Yi-Long
22-10-2002, 18:17
Maar weet (of denk ) je dat dat dezelfde release is!?
Hoe ziet die hoes eruit?
Het wordt een kerstkadootje dus dan is zo'n hoesje eromheen wel fyn natuurlyk :)

BonzoDuck
22-10-2002, 22:17
De mijne is vandaag verzonden door dvdimport. Ik laat het je wel weten als ie binnen is en hoe ie er uitziet.

Sierd

Yi-Long
23-10-2002, 01:34
Ok hartstikke bedankt alvast :)

BonzoDuck
01-11-2002, 18:44
Vandaag is ie binnen gekomen, de afrekening heb ik overigens ook al € 16,40. Fijn dat ze bij dvdimport geen verzendkosten berekenen, kun je mooi per stuk bestellen.

Er zit zoals Rein al vertelde een kartonnen hoes om de gewone dvdbox. Die hoes heeft een flap die je dus (gelukkig wel) open kunt slaan, dus best mooi.
Wat de inhoud betreft zie ik zo geen verschil met de Nederlandse versie. Wel vind ik de uiterlijke uitvoering van de Nederlandse versie nog veel mooier, dat is echt heel fraai gedaan.

Kort en goed gezegd krijg je met de Canadese uitvoering een heel mooi produkt, alleen de Nederlandse uitvoering is nog mooier. Daar betaal je dan ook wel heel wat voor, terwijl de inhoud niet anders is.