PDA

Bekijk de volledige versie : 24 seizoen 2



Simon
18-10-2002, 09:31
zojuist heb ik de laatste aflevering van 24 gezien. echt een super serie...

er zitten wel een paar onwaarschijnlijkheden in, het enige minpunt van een serie die ongelooflijk spannend is.

ik vraag me alleen af, waar moet het 2e seizoen over gaan? het lijkt me niet al te makkelijk om weer iets origineels te bedenken dat zich in 24 uur af kan spelen.

ik ben benieuwd of jullie daar ideeen over hebben.

ik hoop wel dat senator (president??) palmer weer terugkomt, echt een super rol. hij verdient zijn eigen serie

groetjes simon

!!! LET OP, DOOR EEN FOUT VAN MIJ STAAT DE DOOR MIJ VERKLAPTE SPOILER IN HET BERICHTJE HIER METEEN ONDER...SORRY.....!!!!!

John Steed
18-10-2002, 09:48
Enne...bedankt voor deze SPOILER!!!!
De aanslag op de senator is pas volgende week. Blijkbaar overleeft hij dus. Voortaan ff waarschuwen als je er een spoiler in je post zit.

Gerrit
18-10-2002, 09:50
ik ben benieuwd of jullie daar ideeen over hebben.
ik hoop wel dat senator (president??) palmer weer terugkeert. echt een te gekke rol. hij zou zijn eigen serie verdienen...Bedankt voor de spoiler. Dan weten we nu dat de good guys het van de bad guys winnen ;)

Idee met betrekking tot season 2: Men verkrijgt informatie dat er een aanslag op Bauer zal worden gepleegd en Palmer krijgt 24 uur de tijd om die te voorkomen (y)

Edit:



Enne...bedankt voor deze SPOILER!!!!
De aanslag op de senator is pas volgende week. Blijkbaar overleeft hij dus. Voortaan ff waarschuwen als je er een spoiler in je post zit. Als ik me niet vergis draait de hele serie om de aanslag op de Senator en je moet wel aardig naïef zijn om het voor mogelijk te houden dat de serie wel eens slecht zou kunnen aflopen ;) Trouwens heb je zojuist zelf een grote spoiler gegeven. Er zijn mensen die na iedere aflevering op Yorin vlug van zender zappen om niet de inhoud van de coming-up aflevering te moeten zien, waaronder ikzelf....

Simon
18-10-2002, 10:20
1000x sorry.... :-(

hoe maak ik zo'n spoiler dingetje....

Gerrit
18-10-2002, 10:26
1000x sorry.... :-(

hoe maak ik zo'n spoiler dingetje....

(spoiler) Blabla (/spoiler) waarbij de ( en de ) vanvangen moeten worden door [ respectievelijk ]

Donovan
18-10-2002, 11:01
(spoiler) Blabla (/spoiler) waarbij de ( en de ) vanvangen moeten worden door [ respectievelijk ]

Goed, nu hoeven dus alleen Gerrit en John Steed hun posts en de quotes daarin nog maar even te voorzien van spoilers en klaar is klara.

En ja Gerrit uberhaupt de suggestie (zelfs als grap) dat in deel 2 Palmer een aanslag op Bauer moet voorkomen is al een spoiler, geeft namelijk aan dat Palmer seizoen 1 overleeft

PS:ik denk dat Jack die aanslag van volgende week gaat voorkomen, en dat die bad guy dat zo heeft gepland om iedereen het idee te geven dat Palmer de rest van de dag veilig is

Gerrit
18-10-2002, 13:31
Donovan, ik heb zelf geen spoilers gegeven. Het is een feit dat Bauer een aanslag moet voorkomen (en ik gebruik deze spoiler tags nu dus ten onrechte) en mijn suggestie voor seizoen 2 was slechts een willekeurig hersenspinsel. Ik weet niet of Bauer of Palmer seizoen 1 overleven (dit is voor mij puur speculatief), maar Hollywood kennende zullen de hoofdpersonen waarschijnlijk in leven blijven en het tot een happy end maken.

P.S. Misschien dat we het niet meer over de inhoud van de komende aflevering moeten hebben? Ik weet nu al meer dan me lief is :rolleyes:

Donovan
18-10-2002, 14:08
Hmm, ik vind dat iedereen nog ongeveer een week z'n mond moet houden over de inhoud van seizoen 1. Daarna krijg ik als het goed is m'n boxje binnen, dus 18 uur later weet ik alles :D

Ik vind trouwens dat seizoen 2 een prequel moet worden, kunnen ze qua verhaal en personages tenminste hoe dan ook alle kanten op.

Simon
18-10-2002, 15:03
een prequel is wel een goed idee ja :

dan kunnen ze ingaan op de joegoslavie-missie, en komen zowel bauer, palmer en drazen weer voor. voor een sequel lijkt het me nogal moeilijk om palmer er weer bij te halen zonder zo'n gevoel van daar-gaan-we-weer. of ze gaan nog iets doen met het verhaal rond nina....we zullen zien.

Marco
19-10-2002, 01:18
Over spoilers gesproken. Ga niet naar de officiële website van 24 (http://www.fox.com/24/), want deze site zit vol met spoilers!!!! Vooral bij Episode Guide en Profiles.

Pietje
19-10-2002, 01:30
Enne...bedankt voor deze SPOILER!!!!
De aanslag op de senator is pas volgende week. Blijkbaar overleeft hij dus. Voortaan ff waarschuwen als je er een spoiler in je post zit.

Jij ook bedankt zeg! :mad: :mad: :mad: