PDA

Bekijk de volledige versie : hellraiser:hellseeker



SPIKE666
18-10-2002, 16:54
Hoi heeft iemand het alweer 6e deel van de hellraiser films gezien
ben er wel benieuwd naar
niet dat het een topper zal zijn
want de 2 vorige delen waren ook niet echt super

Harry B.
03-11-2002, 00:27
Pure uitmelkerij van het genre. 1+2 waren super, 3 ging nog, 4+5 waren beneden alle peil. Stiekem ben ik ook wel benieuwd naar deel 6, ik ga hem dan ook zeker kijken maar ik vrees het ergste.....:o

Philippe
03-11-2002, 10:01
Volgens geruchten zou er nog een 7e deel komen. Deze reeks was ijzersterk begonnen maar zakt nu toch wel heel erg diep weg.

Harry B.
03-11-2002, 13:05
Volgens geruchten zou er nog een 7e deel komen.

Jippie! Daar zaten we nou net op te wachten (6) (Of deel 6 moet ineens ongekend goed zijn natuurlijk)

GJB
14-12-2002, 16:52
Volgens geruchten zou er nog een 7e deel komen. Deze reeks was ijzersterk begonnen maar zakt nu toch wel heel erg diep weg.

Inderdaad Hellraiser 7: Deader wordt op dit moment opgenomen in Roemenie met o.a. Doug Bradley en Kari Wuhrer.

Trouwens deel 8 voorlopig getiteld "Dead World" staat ook op stapel.

Harry B.
14-12-2002, 19:55
Triest.....

Thugbear
15-12-2002, 17:26
Hier hadden ze na deel 2 gewoon moeten stoppen... echt zéér jammer dat het zo naar beneden is gegaan :(

Gabriel B.
15-12-2002, 22:11
Een paar maanden geleden was ik aanwezig op F.A.C.T.S. (de comics-films-en-aanverwanten-beurs) in Gent.

Eén van de genodigden was Mr. Bradley zelf, die liet weten dat er plannen waren voor nog 2 episodes.

Zelf was hij ook niet al te positief over deel 6.

Harry B.
16-12-2002, 11:45
Zelf was hij ook niet al te positief over deel 6.
Dat was ie waarschijnlijk ook niet over deel 5 :D

Daan de G.
16-12-2002, 18:35
Hmm Kari wuhrer , misschien voorspelt dat iets goeds :D

Harry B.
17-12-2002, 15:43
Hmm Kari wuhrer , misschien voorspelt dat iets goeds :D

Wie???

Daan de G.
17-12-2002, 15:51
Een vrouw die al ontelbare tv films achter haar naam heeft en dit jaar haar hollywooddebuut ( succesvol ??) maakte in Eight Legged Freaks ( vermakelijke horror comedy ;))

KAY
17-12-2002, 16:07
ik heb hellseeker gezien, maar dat is echt 3 x niks, ik vind het geen hellraiser film. het gaat over nop.

echt diep teleur gesteld!

Harry B.
17-12-2002, 16:14
ik heb hellseeker gezien, maar dat is echt 3 x niks, ik vind het geen hellraiser film. het gaat over nop.


Was ook wel een klein beetje te verwachten :o :( .....helaas.....

Thugbear
17-12-2002, 16:56
Die Kari Wuhrer kwam mij zo bekend voor. Blijkt: ze is Special Agent Tanya Adams... in Red Alert 2, Ook zat ze in Sliders...

Ach ja, dit was dan wel hetzelfde nivo... maar wel jammer, ze lijkt mij toch wel beter te kunnen.

(Bron:http://us.imdb.com/Name?Wuhrer,+Kari)

Peefie
22-12-2002, 16:06
ik heb hellseeker gezien, maar dat is echt 3 x niks, ik vind het geen hellraiser film. het gaat over nop.

echt diep teleur gesteld!

Ik heb 'm nog steeds niet gezien!!! En dat voor een horror-liefhebber :(
Bij wie mag ik 'm komen kijken....welcome to hell (6)?

Major Goodvibes
24-09-2004, 11:47
Als je hellraiser 5 en 6 (hellseeker) niet echte Hellraisers vindt, snap je niet waar het om ging bij Hellraiser in the first place. Deel 1 en 2 barstten uit elkaar van de duistere sfeer en originaliteit in het horrorgenre. 3 en 4 zijn gemaakt om te kunnen concurreren met het destijds populaire slashergenre. 5 en 6 zijn intelligente films met de insteek waar het allemaal mee begon.

Roadster
24-09-2004, 12:03
ff tussendoor hellraiser 1 t/m 5 boxset bij de frs voor mij 24,99 ( 10 online toppers )

Edgar Smit
24-09-2004, 12:05
Als je hellraiser 5 en 6 (hellseeker) niet echte Hellraisers vindt, snap je niet waar het om ging bij Hellraiser in the first place. Deel 1 en 2 barstten uit elkaar van de duistere sfeer en originaliteit in het horrorgenre. 3 en 4 zijn gemaakt om te kunnen concurreren met het destijds populaire slashergenre. 5 en 6 zijn intelligente films met de insteek waar het allemaal mee begon.

Klopt idd wel, maar de uitwerking van 5 en 6 valt erg tegen, het is geen echte horror meer vind ik. Juist de combinatie horror/verhaal maakte de eerste 2 delen zo sterk, deel 5 en 6 zijn meer verhaal dan horror. Geen slechte films, maar niet wat je ervan verwacht uit deze serie, helaas......

Major Goodvibes
24-09-2004, 12:07
:roll:

Major Goodvibes
24-09-2004, 12:08
Als je hellraiser 5 en 6 (hellseeker) niet echte Hellraisers vindt, snap je niet waar het om ging bij Hellraiser in the first place. Deel 1 en 2 barstten uit elkaar van de duistere sfeer en originaliteit in het horrorgenre. 3 en 4 zijn gemaakt om te kunnen concurreren met het destijds populaire slashergenre. 5 en 6 zijn intelligente films met de insteek waar het allemaal mee begon.

Klopt idd wel, maar de uitwerking van 5 en 6 valt erg tegen, het is geen echte horror meer vind ik. Juist de combinatie horror/verhaal maakte de eerste 2 delen zo sterk, deel 5 en 6 zijn meer verhaal dan horror. Geen slechte films, maar niet wat je ervan verwacht uit deze serie, helaas......
Daar moet ik je toch gelijk in geven. 5 en 6 zijn meer een aflevering van the X files... Maar die sfeer...... In 5 zit nog best wat gore, 6 minder.. Heb je trouwens deze box al gezien? Heb hem net besteld..http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=181010

Maick Werner
24-09-2004, 15:04
Volgens geruchten zou er nog een 7e deel komen. Deze reeks was ijzersterk begonnen maar zakt nu toch wel heel erg diep weg.

Inderdaad Hellraiser 7: Deader wordt op dit moment opgenomen in Roemenie met o.a. Doug Bradley en Kari Wuhrer.

Trouwens deel 8 voorlopig getiteld "Dead World" staat ook op stapel.

Kari Wuhrer..heb ik tenminste nog iets om naar te kijken, wanneer de film hetzelfde niveau haalt als Inferno en Hellseeker :twisted:

Zijn de titels niet Hellraiser: Deader en Hellraiser: Hellworld eigenlijk?

-EDIT- Het was alweer van een tijdje geleden, die post :oops:

Edgar Smit
27-09-2004, 13:27
Als je hellraiser 5 en 6 (hellseeker) niet echte Hellraisers vindt, snap je niet waar het om ging bij Hellraiser in the first place. Deel 1 en 2 barstten uit elkaar van de duistere sfeer en originaliteit in het horrorgenre. 3 en 4 zijn gemaakt om te kunnen concurreren met het destijds populaire slashergenre. 5 en 6 zijn intelligente films met de insteek waar het allemaal mee begon.

Klopt idd wel, maar de uitwerking van 5 en 6 valt erg tegen, het is geen echte horror meer vind ik. Juist de combinatie horror/verhaal maakte de eerste 2 delen zo sterk, deel 5 en 6 zijn meer verhaal dan horror. Geen slechte films, maar niet wat je ervan verwacht uit deze serie, helaas......
Daar moet ik je toch gelijk in geven. 5 en 6 zijn meer een aflevering van the X files... Maar die sfeer...... In 5 zit nog best wat gore, 6 minder.. Heb je trouwens deze box al gezien? Heb hem net besteld..http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=181010
Wel een hele mooie box.......
Maar alleen 1, 2 en 3 erin met bonusdisc..wel jammer dat je dan niet meteen alle delen in een box hebt, toch?

Feyeroen
28-09-2004, 01:26
A nightmare (on elmstreet) With Hellraiser!

Voor mij mag die shit nu wel stoppen, met de laatste delen is het al meer als genoeg de kl(@#) op geholpen.

Wizz-Art
28-09-2004, 01:57
:roll: Straks krijg je nog; A Nightmare in the box on Friday the 13th.. of whatever :?

Edgar Smit
28-09-2004, 11:12
Freddy Krueger in combat with the Wishmaster on Friday 13th with Pinnhead as referee at the gates of Hell supervised by Jason Voorhees who has been molested by several serial killers from various movies while being possessed by the devil. zou dat wat worden?

Azazel
02-11-2004, 17:02
Volgens geruchten zou er nog een 7e deel komen. Deze reeks was ijzersterk begonnen maar zakt nu toch wel heel erg diep weg.

Inderdaad Hellraiser 7: Deader wordt op dit moment opgenomen in Roemenie met o.a. Doug Bradley en Kari Wuhrer.

Trouwens deel 8 voorlopig getiteld "Dead World" staat ook op stapel.

Kari Wuhrer..heb ik tenminste nog iets om naar te kijken, wanneer de film hetzelfde niveau haalt als Inferno en Hellseeker :twisted:

Zijn de titels niet Hellraiser: Deader en Hellraiser: Hellworld eigenlijk?

-EDIT- Het was alweer van een tijdje geleden, die post :oops:

9.10.04
The Horror Channel conducted an interview with series star Doug Bradley recently. He discussed everything from the two forth coming sequels, his work on the next two PROPHECY sequels, Clive Barker, and other bits and pieces. Bradley himself is unaware of the delay in releasing DEADER and HELLWORLD, and seems kind of annoyed that neither has been released yet (they were both shot back-to-back nearly two years ago). From what I've heard, a dispute with the distributors is what is causing the delays now, but even that report was prone to uncertainty.

bron: http://www.michalak.org/fh/hr_deader.html

GJB
25-04-2005, 17:48
9.10.04
The Horror Channel conducted an interview with series star Doug Bradley recently. He discussed everything from the two forth coming sequels, his work on the next two PROPHECY sequels, Clive Barker, and other bits and pieces. Bradley himself is unaware of the delay in releasing DEADER and HELLWORLD, and seems kind of annoyed that neither has been released yet (they were both shot back-to-back nearly two years ago). From what I've heard, a dispute with the distributors is what is causing the delays now, but even that report was prone to uncertainty.

bron: http://www.michalak.org/fh/hr_deader.html

De R1 uitgave van Hellraiser 7: Deader staat gepland als R1 release voor 7 juni.

http://images.amazon.com/images/P/B0007US7BC.01.LZZZZZZZ.jpg

Hellraiser 8: Hellworld staat gepland als R1 release voor 6 september.