PDA

Bekijk de volledige versie : Dvdcrave



Ralphvanes
18-10-2002, 19:09
Ik heb een vraag over dvdcrave.com

2 weken terug een bestelling gedaan en dat ging eigenlijk prima.
Ik heb hier besteld vanwege de lage prijzen. (star wars: attack of the clones straks € 19,- !!!!incl. verzendkosten).

Wat ik nu alleen nog wil weten is of ook de betalingen hier goed verlopen. Dus is er iemand hier met ervaringen met deze site?

Oakey
22-12-2002, 23:03
Ik heb hier vandaag voor het eerst besteld (In dreams van Neil Jordan voor iets van €8,50 excl. verzenden), inderdaad vanwege de zeer lage prijzen.

Betalen gaat via Yahoo-pay, nooit van gehoord. Ik post hier wel ff hoe het afgehandeld wordt...

Oakey
04-01-2003, 16:44
Kreeg de disc 2 dagen geleden binnen, best vlot (1½ week) gezien het feit dat Kerst en nieuwjaar ertussen zat.

Hier ga ik vaker wat bestellen denk ik...

sharky
26-05-2003, 17:33
ik heb hier nu ook wat besteld

maar nu kreeg ik een mailtje of ik een kopie van mijn rijbewijs en creditcard moest faxen of e-mailen :shock:

of een 2e optie zeggen wat voor bedrag op mijn kaart moet worden afgeschreven ofzo

beetje vaag allemaal want ik ga echt niet mijn cc kopieren en opsturen
dus ik weet niet of jullie dit ook hebben gehad

dus wil ik graag weten wat jullie hebben gedaan

dan kan ik een mailtje terugsturen

Vro
27-05-2003, 19:46
ik heb hier nu ook wat besteld

maar nu kreeg ik een mailtje of ik een kopie van mijn rijbewijs en creditcard moest faxen of e-mailen :shock:

of een 2e optie zeggen wat voor bedrag op mijn kaart moet worden afgeschreven ofzo

beetje vaag allemaal want ik ga echt niet mijn cc kopieren en opsturen
dus ik weet niet of jullie dit ook hebben gehad

dus wil ik graag weten wat jullie hebben gedaan

dan kan ik een mailtje terugsturen

Dit moet dan wellicht hun "nieuwe" werkwijze zijn. Ik heb begin maart
One flew over the cuckoo's nest en in april Road to Perdition besteld.
Zonder problemen binnen en hoefde dus ook niet eerst moeilijke toeren
uit te halen met kopieën o.i.d.

Gr Vro

sharky
29-05-2003, 20:23
ik heb hier nu ook wat besteld

maar nu kreeg ik een mailtje of ik een kopie van mijn rijbewijs en creditcard moest faxen of e-mailen :shock:

of een 2e optie zeggen wat voor bedrag op mijn kaart moet worden afgeschreven ofzo

beetje vaag allemaal want ik ga echt niet mijn cc kopieren en opsturen
dus ik weet niet of jullie dit ook hebben gehad

dus wil ik graag weten wat jullie hebben gedaan

dan kan ik een mailtje terugsturen


het is al opgelost
ik had een mailtje teruggestuurd met het antwoord dat ik niks zou faxen of e-mailen en gevraagd waarom dit was

dit was volgens hun om fraude met de c.c te voorkomen
en aangezien dit mijn eerste order was en boven de $100 uitkwam nemen ze liever geen risico

maar na mijn mailtje kreeg ik gelijk bericht dat mijn order wel was verstuurd :? met dhl dus hopen dat ie morgen binnen is



Dit moet dan wellicht hun "nieuwe" werkwijze zijn. Ik heb begin maart
One flew over the cuckoo's nest en in april Road to Perdition besteld.
Zonder problemen binnen en hoefde dus ook niet eerst moeilijke toeren
uit te halen met kopieën o.i.d.

Gr Vro

Chiau T.
18-09-2004, 10:50
Weet iemand of DVDCrave beschadigde DVD's vervangt?

En als ze dat niet willen doen, heeft FOX een vervangingsbeleid? Ik weet alleen dat US customers wel toegang hebben tot zo'n service, maar hebben klanten in Nederland dat ook?

Ik heb onlangs een X-files box gekocht en 1 disc zit vol met krassen...

Lennart H.
05-04-2006, 11:53
Nog meer mensen ervaringen met deze site? Simpsons seizoen 6 is er namelijk wel erg voordelig. ;)

Spidey^
05-04-2006, 22:04
Zeer goede webshop, in het verleden al meerdere items bij besteld.
Ook vaak hele snelle verzending, meestal binnen een week binnen. Tevens verpakken ze ook wel goed in een extra laag karton eromheen. Aanrader!

Richard B.
11-03-2008, 22:09
Zijn er nog mensen die tevreden zijn over DVDCrave na de verhalen over creditcard-fraude (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=54303)? Ik wil er graag iets bestellen, maar ik gruw wel een beetje van dat soort verhalen.

David P.
05-08-2008, 13:31
Heb vorige week voor het eerst een bestelling bij dvdcrave geplaatst, the Shield was daar echt belachelijk goedkoop. Box is verstuurd op 30 juli en vandaag binnen. Dus slechts vijf dagen! Kan me herrinneren dat ik bij Ezydvd (ook Australisch) vaak minimaal vier weken moest wachten voordat ik iets binnen had.

Zoolander
01-01-2009, 09:34
Zojuist een bestelling geplaatst voor de eerste keer, en kreeg daarop de volgende email:


Dear Valued Customer,

Welcome! We have received your order at DVDCrave.com. To begin supplying you, we are obligated to ensure that you are authorised to use the credit card submitted. We have a fast and simple process to make this possible.
This security check procedure is done for all first orders paid by credit card order and any subsequent orders using a different credit card. For our Australian customers, we do offer Direct Deposit as another payment form. This payment method does not require our security checks to be performed.

We will process a random amount under $10 to the card. Once you are able to confirm the amount we have charged to the card, we are happy to process the order. Please note that this amount will be deducted from the value of your order.
You should be able to see the amount we have charged to your card within 24 hours using internet banking. Otherwise, simply call your bank and they will be able to help you find out the amount.

Please reply to this email with the amount we have charged to your card - in Australian dollars - and if the amount is correct, we will release your order for processing. A currency conversion site such as http://www.ozforex.com.au/ (http://www.ozforex.com.au/) will be able to help you with conversion rates.
You will have 5 days to verify this amount before your order is cancelled. However, if you are having trouble finding the amount, just send us an email and we will put a note on your order not to cancel.
We apologise for any inconvenience and thank you for your co-operation. Our customers security is our number one priority. This is our way of keeping our customers and our business safe from credit card fraud.

Hier heb ik geen zin in. Of ze verwerken mijn bestelling, óf ze cancellen hem. Ik ga niet checken bij mijn bank, dat vind ik absurd!

Raymond Gelmers
01-01-2009, 11:03
Zojuist een bestelling geplaatst voor de eerste keer, en kreeg daarop de volgende email:


Dear Valued Customer,

Welcome! We have received your order at DVDCrave.com. To begin supplying you, we are obligated to ensure that you are authorised to use the credit card submitted. We have a fast and simple process to make this possible.
This security check procedure is done for all first orders paid by credit card order and any subsequent orders using a different credit card. For our Australian customers, we do offer Direct Deposit as another payment form. This payment method does not require our security checks to be performed.

We will process a random amount under $10 to the card. Once you are able to confirm the amount we have charged to the card, we are happy to process the order. Please note that this amount will be deducted from the value of your order.
You should be able to see the amount we have charged to your card within 24 hours using internet banking. Otherwise, simply call your bank and they will be able to help you find out the amount.

Please reply to this email with the amount we have charged to your card - in Australian dollars - and if the amount is correct, we will release your order for processing. A currency conversion site such as http://www.ozforex.com.au/ (http://www.ozforex.com.au/) will be able to help you with conversion rates.
You will have 5 days to verify this amount before your order is cancelled. However, if you are having trouble finding the amount, just send us an email and we will put a note on your order not to cancel.
We apologise for any inconvenience and thank you for your co-operation. Our customers security is our number one priority. This is our way of keeping our customers and our business safe from credit card fraud.

Hier heb ik geen zin in. Of ze verwerken mijn bestelling, óf ze cancellen hem. Ik ga niet checken bij mijn bank, dat vind ik absurd!


w00t!! dat is inderdaad belachelijk,
Cancellen en andere winkel zoeken lijkt me. :(

Ralfers
01-01-2009, 14:18
Ik vind het niet zo heel erg klinken hoor. Ze vragen in elk geval niet om een kopie van je creditcard op te sturen, wat sommige winkels wel vragen.

David P.
01-01-2009, 15:06
Denk dat ze extra voorzichtig zijn geworden. Heb er nu al regelmatig besteld, naar volle tevredenheid. Producten zijn erg goedkoop (helemaal als ze in de aanbieding zijn), service is goed en levertijden kort.

Overigens heb ik bovenstaande procedure niet hoeven te ondergaan (zou het er overigens wel voor over hebben).

Zoolander
01-01-2009, 17:06
Ik vind het niet zo heel erg klinken hoor. Ze vragen in elk geval niet om een kopie van je creditcard op te sturen, wat sommige winkels wel vragen.


Echt waar joh? Dat vind ik helemaal te ver gaan.

Zoolander
01-01-2009, 17:07
Denk dat ze extra voorzichtig zijn geworden. Heb er nu al regelmatig besteld, naar volle tevredenheid. Producten zijn erg goedkoop (helemaal als ze in de aanbieding zijn), service is goed en levertijden kort.

Overigens heb ik bovenstaande procedure niet hoeven te ondergaan (zou het er overigens wel voor over hebben).

Ik heb het er niet voor over. Ik heb ze gemaild dat k het niet doe, en dat ze twee opties hebben:
- of mijn order gewoon uitvoeren
- cancellen, en dan shop ik hier nooit weer.

I laat wel weten wat ze antwoorden.

Ralfers
01-01-2009, 18:08
Echt waar joh? Dat vind ik helemaal te ver gaan.

Op een kopie zou ik ook nooit ingaan, maar op deze manier kunnen ze het veilig controleren. Dan is het veilig voor jou, en veilig voor DVDCrave. Ze zullen wel problemen hebben gehad o.i.d. Dan moet een winkel wel voorzichtig gaan worden.

Maar het is uiteraard jouw goed recht om het te weigeren :)