PDA

Bekijk de volledige versie : The World's End (Bioscoop)



Vincent Vernel
19-11-2013, 07:29
The World's End (Bioscoop)

To the Bitter end!

Lees dit artikel (http://dvd.nl/recensies/4906/the-worlds-end/bioscoop/)

Nyarlathotep
23-11-2013, 19:02
Waar ik bij Shaun of the Dead en Hot Fuzz regelmatig hard moest kachen, had ik dat bij deze film niet...
Zeker niet slecht, maar zeker niet memorabel. Het minste deel van de zogenoemde trilogie...

rogue
24-11-2013, 15:40
Waar ik bij Shaun of the Dead en Hot Fuzz regelmatig hard moest kachen, had ik dat bij deze film niet...
Zeker niet slecht, maar zeker niet memorabel. Het minste deel van de zogenoemde trilogie...
Ik had precies hetzelfde. Zowel Shaun of the Dead als Hot Fuzz zijn sterke films, maar hier miste ik iets......wat precies is moeilijk te zeggen.

Pastichio Rocker
24-11-2013, 23:04
Deze film is een feest van herkenning wanneer je niet alleen de vorige films hebt gezien, maar ook de niets minder dan geniale serie 'Spaced'.

Ik vond de mix tussen drama en humor in deze film beter gedoseerd dan in bv. Shaun en Hot Fuzz. Het is vooral erg subtiel in het begin en het verhaal van Gary is natuurlijk redelijk tragisch te noemen, vooral vergeleken bij de personages die hij in de vorige films speelde. Maar ook Peter en Andy hebben een achtergrondverhaal die weinig ruimte kent voor platte humor. The World's End is een stuk naargeestiger qua spirit dan Shaun en Hot Fuzz.