PDA

Bekijk de volledige versie : Crimineel goed! Penoza III is vanaf 17 december op DVD



Ludo Keeris
27-11-2013, 12:07
Crimineel goed! Penoza III is vanaf 17 december op DVD

Lees dit artikel (http://dvd.nl/nieuws/crimineel-goed-penoza-iii-is-vanaf-17-december-op-dvd/)

deweb
27-11-2013, 12:10
Zondag de laatste aflevering. Wie de serie nog niet gezien heeft zal deze serie een aanrader zijn: Met weinig series die ik 'live' bekeek had ik zo sterk het gevoel dat de volgende er wel achteraan mocht. Razend spannend en messcherp met een naar ik vermoed onthutsende ontknoping.

Rogier Burghout
27-11-2013, 13:26
Geweldige serie, niet alleen qua verhaal en acteerprestaties maar ook qua techniek. Decors, locaties, rekwisieten, cameravoering, montage: echt alles klopt. En ook grappig: bij het terughalen van de coke van de vuilverbranding zie je even snel mijn vriendin langsrijden in haar bedrijfsauto. Er is er maar eentje in Nederland, dus zij is het echt. Te grappig dat ze die scene hebben gekozen! :mrgreen:

4306

jeroeni
28-11-2013, 12:29
Deze serie en de van God los serie heb ik hoog zitten,geweldig.(y)

Maar gaan ze nou ook een deel 4 maken ?

dvdgekske
10-12-2013, 06:34
Aiaiai, gisteren/vannacht de serie uitgekeken en wat een 'einde'. (Als dat het einde is natuurlijk haha)

Straks opzoek naar de DVD's want dit heb ik toch wel héél graag in m'n collectie staan.