PDA

Bekijk de volledige versie : Requiem For A Dream regio 1



Nathan Strik
27-09-2001, 23:09
Hallo, laatst heb ik Requiem For A Dream op UK DVD geleend van een kennis. Aangezien ik de film geweldig goed vond (hij draait hier net in de bios en ik raad jullie aan hem allemaal te gaan zien) ben ik van plan hem zelf ook te kopen op DVD.
Ik wil zelf echter voor de regio 1 versie gaan, aangezien die een extra commentaartrack heeft. Is er toevallig iemand die deze film al op regio 1 heeft?!?
Zo ja, wil je dan even zeggen waar de layer change zit? Bij de UK versie zat hij volgens mij voor de aftiteling.

(Disney)Tom Houben
27-09-2001, 23:29
Waar gaat die film over? Ik heb er al veel goeds over gehoord, maar weet nog steeds niet waar hij over gaat....

Nathan Strik
28-09-2001, 00:25
Denk aan de liefste Disney film die je ooit hebt gezien. Requiem is precies het tegenovergestelde. ;)

Kruising tussen Fight Club, A Clockwork Orange en de gruwelijkste nachtmerrie die je ooit hebt gehad.
De film gaat trouwens over verslaving en hoe mensen zichzelf vaak de vreselijkste dingen aandoen om hun verslaving te vervullen...
Mijn persoonlijke film van het jaar (tot nu toe, heb A.I. nog niet gezien).

Nathan Strik
28-09-2001, 16:58
Kijk ook eens op de officiƫle site: http://www.requiemforadream.com/

Heel erg geinige site, vooral als je de film kent... anders snap je er waarschijnlijk geen hout van. :D :D :D

StevenTD
28-09-2001, 18:54
Requiem For A Dream: Special Edition 1:29:20, in chapter 31

Nathan Strik
28-09-2001, 19:04
Okee, is dus dezelfde plek.
Wel een erg vreemde plek voor een Layer-change, maar goed.

Wat vinden anderen eigenlijk van deze film? Ik vind het de beste film die ik dit jaar heb gezien en hij staat ook aardig hoog in mijn rijtje favorieten aller tijden.

Brian Slotboom
15-04-2002, 18:13
heb deze film vanmiddag gehuurd en bekeken, heb er maar 1 woord voor GEWELDIG!! Je moet em gezien hebben deze film maakt zo'n indruk op je dat je er gewoon de volgende dag nog over nadenkt,,,, dit is een geweldige verfilming op het boek van schrijver Hubert Selby Jr.

Rochan
16-04-2002, 18:44
heb deze film vanmiddag gehuurd en bekeken, heb er maar 1 woord voor GEWELDIG!! Je moet em gezien hebben deze film maakt zo'n indruk op je dat je er gewoon de volgende dag nog over nadenkt,,,, dit is een geweldige verfilming op het boek van schrijver Hubert Selby Jr.

Eindelijk iemand die in mijn straatje past. Zeker een goede film.:cool: :cool:

SuicideSydd
30-04-2002, 18:10
Inderdaad,ik heb de film in de bios gezien.
Goede film..