PDA

Bekijk de volledige versie : [GIVE-AWAY] District 9 steelbook (Duitsland) - WINNAAR BEKEND



eendje
08-02-2014, 11:53
Jawel, weer een give-away!
Dit maal gaat het om District 9 steelbook uit Duitsland.
De enige wat jij hoeft doen is de prijsvraag te beantwoorden.
De winnaar wordt random geloot.

Prijsvraag
Wat vind je van de film? (wees graag uitgebreid).

Sluiting
Woensdag 26 februari 2014 om 20:00

Deelnemers
videlleke
Rogier Burghout
Franklin1975
peptalk
Edgar Smit
Dan G.
MeneerGiel

Winnaar
peptalk

Opmerkingen
Bevat NL subs!

http://i528.photobucket.com/albums/dd323/playdangerous/district9steelbookgermany06.jpg

videlleke
08-02-2014, 12:48
Wat ik vind van de film....

ik ben sowieso al heel erg sci-fi freak dus dan kom je hier wel aan je trekken , beetje politiek statement word er ook wel gemaakt.
en ja zuid afrikaans is toch een beetje afgeleid van het nederlands dus ook wel leuk.
Neil Blomkamp maakt ook wel apparte films en dat is deze zeker wel :-)

Rogier Burghout
08-02-2014, 13:10
Topfilm.... ik heb er meer over geschreven in mijn BD recensie van Elysium die binnenkort hier online komt.... Dus dan zal ik een link hier neerzetten!

Edit: hier dus: http://dvd.nl/recensies/4944/elysium/blu-ray/

Franklin1975
08-02-2014, 16:47
Ik ben groot liefhebber van alien(invasion)-films, maar moet tot mijn spijt bekennen dat ik deze nog nooit gezien heb!
Maar deze steel ziet er erg mooi uit en tijdens het Android-spel MoviePop heb ik veel verschillende scenes van deze film voorbij zien komen, dus ben wel erg benieuwd naar deze bijzondere non-Hollywood productie!

peptalk
15-02-2014, 15:23
Verademing dat deze film zich eens in Zuid-Afrika afspeelt en niet in de VS en dan die geweldige grote knipoog naar discriminatie. Film heeft bevat ook heerlijk veel humor, wordt tijd dat ik hem weer eens ga kijken.

jeroeni
15-02-2014, 15:58
Verademing dat deze film zich eens in Zuid-Afrika afspeelt en niet in de VS en dan die geweldige grote knipoog naar discriminatie. Film heeft bevat ook heerlijk veel humor, wordt tijd dat ik hem weer eens ga kijken.

Voor mij toch wel top 3 beste films.

Doe trouwens niet mee want heb deze al.

Edgar Smit
15-02-2014, 16:10
Een zeer goede scifi met een scherp randje die door het gebruik van de technieken er eigenlijk helemaal niet scifi uitziet. Het lijkt allemaal zeer realistisch en dat vind ik het knappe aan deze film.
Ook het "racisme" in de film is zeer realistisch en doet zelfs neigen naar extremere tijden.
Het is is juist deze combinatie die laat zien dat de mens altijd in hokjes denkt en alles wat daar niet in past discrimineert.
Tevens zet de hoofdrolspeler een sterke rol neer.
Kortom een aanrader vooral omdat het ondanks dat een scifi film is hij toch erg realistisch overkomt.
En wat al gezegd werd, juist omdat het geen USA blockbuster is, extra aantrekkelijk.
Het is al met al een zeer goede film die ik helaas nog niet in mijn collectie heb.

Dan G.
15-02-2014, 17:09
'Wat vind je van de film' ehhh, ik heb hem nog niet gezien, mag dat ook? :)

Dus ik doe mee omdat ik hem nog niet gezien heb als officiƫle reden ;)

eendje
25-02-2014, 10:08
Nog maar 1 dag om mee te doen!

MeneerGiel
25-02-2014, 14:51
Prima film!

Sterk verhaal en een realistische benadering. Het beste aan de film blijven de visuele effecten. Deze gedaan door Weta Digital, die oa verantwoordelijk zijn voor de vfx van the Lord of the Rings. Het enige minpunt van de film is naar mijn mening het zwakke acteerwerk van de hoofdrolspeler.

Omdat District 9 zo'n goede film was had ik ook erg hoge verwachtingen van Neill Blomkamps nieuwe project; Elysium. Deze viel echter zo zwaar tegen dat ik de film na 3 kwartier af heb gezet en in een hoekje ben gaan huilen.

eendje
27-02-2014, 07:47
De winnaar is nummer..... 4!
Gefeliciteerd peptalk!
PM me met je gegevens.

peptalk
27-02-2014, 10:03
Hey wat leuk eendje, dank je wel. Een PM is onderweg(y)

Edgar Smit
27-02-2014, 12:30
Gefeliciteerd Peptalk!

peptalk
27-02-2014, 13:13
Bedankt Edgar!!

peptalk
06-03-2014, 21:21
Vandaag netjes binnen gekregen eendje, dank je wel!!

eendje
07-03-2014, 15:13
Veel plezier ermee!