PDA

Bekijk de volledige versie : [GIVE-AWAY] 8 Mile steelbook - WINNAAR BEKEND



eendje
08-02-2014, 12:57
Jawel, weer een give-away!
Dit maal gaat het om 8 Mile steelbook.
De enige wat jij hoeft doen is de prijsvraag te beantwoorden.
De winnaar wordt random geloot.

Prijsvraag
Wat vind je van Eminem als acteur en in welke film had hij weer als acteur moeten spelen? (wees graag uitgebreid).

Sluiting
Woensdag 26 februari 2014 om 20:00

Deelnemers
Rogier Burghout
Franklin1975
Kefke96
Edgar Smit
didierB.
MeneerGiel
funkadelic groovestar
Thiver

Winnaar
Kefke96

Opmerkingen
Bevat NL subs!

http://lh5.googleusercontent.com/-AO0eq8zQZbA/UTZ4NOguFDI/AAAAAAAAKf4/pwE8cvarXA4/s800/nl8mile1.jpg

Rogier Burghout
08-02-2014, 14:13
Eminem heeft in 8 Mile voornamelijk zichzelf gespeeld en het verhaal van de film heeft veel raakvlakken met zijn eigen verleden, dus daarom kwam hij goed uit de verf. Zijn goede vertolking is een goede samenloop van omstandigheden geweest die hem goede kritieken op hebben geleverd, maar ik vind het verstandig dat hij het tot nu toe hierbij heeft gehouden. Hij heeft zijn hand niet overspeeld en heeft zich aan zijn leest gehouden en dat vind ik een goede beslissing.

Franklin1975
16-02-2014, 17:34
Muzikaal heb ik altijd een gruwelijke hekel aan dit acterende mannetje gehad. Een prestatie op zich om in de muziekwereld zo lang een act op te voeren wat men nog gelooft ook. Ben daarom eigenlijk best wel benieuwd naar deze film, aangezien ik wel hou van films waarin kansloze underdogs toch door blijven gaan om een persoonlijke overwinning te boeken.

Kefke96
16-02-2014, 18:44
Ben grote fan van Eminem als rapper, in 8 mile vond ik hem schitterend, en eigenlijk was hij de enigste reden dat ik de film wou zien. De film was geweldig dankzij hem, maar zoals al gezegd is, moest hij nu ook niet heel de film acteren. Als hij moet acteren is het zeker niet slecht, maar zou het ook niet erg vinden als hij geen films meer doet.

Edgar Smit
18-02-2014, 17:09
Eminem als rapper (het is niet de vraag maar toch wil ik het even ventileren) kan goed rappen en heeft leuke nummers.
Eminem als acteur ken ik niet want ik heb de film niet gezien. Ik heb wel begrepen dat het een licht auto-biografische film en dat hij daardoor behoorlijk dicht bij zichzelf staat.
Overigens ben ik zelf geen grote eminem fan dus mocht iemand anders er nog veel blijer van worden mag die winnen.
Maar ik vind het gewoon leuk dat iemand zo veel weg geeft en daar ook wat voor terug vraagt op deze manier, daarom doe ik mee.

didierB.
18-02-2014, 18:02
Eigenlijk vind ik Eminem een verschrikkelijke eikel, dus ideaal voor 8 Mile.....want tja, soms zijn eikels in films keigoed. Kijk maar naar Joe Pesci in Good Fellas :-)

eendje
25-02-2014, 11:07
Nog maar 1 dag om mee te doen!

MeneerGiel
25-02-2014, 16:24
Heb de film lang geleden gezien en de acteerprestatie van Eminem is niet echt blijven hangen. Heb nooit begrepen waarom de procucers/ regisseur Eminem gekozen hebben aangezien hij geen acteur is. (waarschijnlijk publicatie).

Toch zou ik Eminem wel eens in een rol als politie agent of iets dergelijks willen zien. Dat contrast past wel goed bij zijn image.

Verder vind is M een genie op het gebied van vocabulair en rijm, alle Grammy awards en andere prijzen (waaronder een oscar) zijn welverdiend!

funkadelic groovestar
25-02-2014, 16:49
Vond deze echt geweldig,paar keren al gezien en geniet van de muziek en de verhaallijn is zeer goed te volgen en met momenten zelfs grappig.Zitten paar heel goeie battles in die echt "erop" zijn.Ook de herwerkte versie van Sweet home Alabama oftewel "I live in a trailer" zijn wel de moeite,ook hier zie je goede connectie tussen Eminem en Mekhi Phifer;Zaten ook enkele echte rappers zoals Proof en dergelijke in de cast en ook deze die niet echt acteur zijn vielen totaal niet uit de toon door hun acteerprestaties.Heb hem al paar keer op dvd gezien maar zou niks hebben tegen een upgrade tegen de volgende keer dat ik hem kijk,misschien even wachten tot na de 26ste ;)

Thiver
26-02-2014, 18:57
Ik las ergens dat Eminems naam onder meer genoemd is voor films als Jumper, Shooter, Wanted en Elysium. Allemaal actierollen, wat mij behoorlijk verrast omdat Em het vooral moet hebben van zijn humor en duistere kanten. Ik zie hem het liefst terugkeren in een rol waarin hij die kwaliteiten kan combineren. De rol van Nicolas Cage in The Bad Lieutenant zou hem waarschijnlijk prima af gaan.

eendje
27-02-2014, 08:35
De winnaar is nummer...... 3!
Gefeliciteerd Kefke96!
PM me met je gegevens.

Edgar Smit
27-02-2014, 13:30
Gefeliciteerd Kefke!

Kefke96
27-02-2014, 16:38
woow, echt niet verwacht!!!
Heel hard bedankt!!!