PDA

Bekijk de volledige versie : RoboCop (2014) (Bioscoop)



Patrick van den Hul
25-02-2014, 08:35
RoboCop (2014) (Bioscoop)

Voegt deze remake van de klassieker van onze eigen Paul Verhoeven iets toe aan het origineel?

Lees dit artikel (http://dvd.nl/recensies/4957/robocop-2014/bioscoop/)

Werner
25-02-2014, 10:04
En zeggen dat het maar een haar gescheeld heeft of de hoofdrol was vertolkt door Matthias Schoenarts...

HBx2000
25-02-2014, 10:15
"Wat wil de liefhebber nog meer?"
Een goede vijand, had de film enorm geholpen.

"Harde actie is hem dus wel toevertrouwd en dat zien we zeker ook terug in deze nieuwe versie van RoboCop."
Weet je zeker dat je niet de oude en de nieuwe door elkaar haalt? Want hier was nergens sprake van harde actie.

Voor mij persoonlijk begon de film goed. Frisse start, men probeerde een leuke eigen draai aan het verhaal te geven.
Helaas ging het halverwege mis. Zwakke vijand, zwakke actie, zwak drama. De film ging voor mij als een nachtkaars uit.

Michael Hamers
28-02-2014, 07:15
Ik kan me niet vinden in deze review. De aktie was helemaal niet hard. Zeker niet als je het eerdere werk van deze regisseur ziet. Daarnaast ben ik het met HBx2000 eens. De film mist een echte badguy. Ipv 1 echt badguy is er een of andere crimelord wiens karakter totaal niet wordt uigediept en die nogal makkelijk het loodje legt als je het mij vraagt. De grote ED robots waren in de jaren 80 films angstaanjagend. Ook dat miste ik hier. En daarbij vond ik het acteerwerk helemaal niet om over naar huis te schrijven. Behalve dan van Gary Oldman. Die man draagt de hele film. Al met al een echte middenmoter. Het kabbelt allemaal wat voort... Leuk, maar niet meer dan dat. Mijn score: een 6