PDA

Bekijk de volledige versie : TKA te koop Denon multi laser disc speler LA-2700 met evt laser-discs



karinh
01-03-2014, 07:33
In perfecte staat verkerende Denon multi laser disc speler LA-2700 aangeboden, met eventuele laserdiscplaten. Excl de discs is de prijs € 200,-

Erik Onnes
01-03-2014, 08:42
Volgens mij is een vraagprijs verplicht op deze site. Dus wat moet deze gaan kosten?

Onkyo
02-03-2014, 16:54
Kun je mij een lijstje met de laserdisc's PMmen? En waar zijn de speler en disc's eventueel op te halen?

Onkyo
05-03-2014, 16:06
Kun je mij een lijstje met de laserdisc's PMmen? En waar zijn de speler en disc's eventueel op te halen?

Carnaval aan het vieren?

Onkyo
15-03-2014, 16:36
Laat maar. Als je hier iets te koop aanbied heb dan tenminste het fatsoen om te reageren. Muts.

DVDProfilersFilmgek
18-03-2014, 11:22
Laat maar. Als je hier iets te koop aanbied heb dan tenminste het fatsoen om te reageren. Muts.

:grin:

Onkyo
18-03-2014, 18:12
Ik vind die 50 post regel van HTforum zo gek nog niet. Je filtert de users er uit die zich hier aanmelden om dvd.nl als een soort Marktplaats te gebruiken en dat kan teleurstellingen voorkomen.

DVDProfilersFilmgek
18-03-2014, 23:41
Ik vind die 50 post regel van HTforum zo gek nog niet. Je filtert de users er uit die zich hier aanmelden om dvd.nl als een soort Marktplaats te gebruiken en dat kan teleurstellingen voorkomen.

Lijkt leuk die regel, maar er zitten hier ook minkukels die ook op Marktplaats zitten en die je niet een fatsoenlijk antwoord geven op Marktplaats.

Sommige verkopers snappen nog steeds niet hoe het werkt, ik wel, ik koop dan ook niets meer bij zulke minkukels.

Richard W. is ook zo'n voorbeeld, zit hier en ook op marktplaats, maar is te beroerd om fatsoenlijk te reageren als hij via marktplaats
wordt benaderd, ik heb het gevoel dat zo'n minkukel daar helemaal niet mee zit, ze werken in eigen tempo en in eigen zin en
hebben verder maling aan fatsoen. Deze figuur heeft in het nieuwe systeem nog geen beoordeling....... in het oude systeem\toch nog 162 plussen en
dan vraag ik mij toch af hoe je daar aan komt als je zo onbehouwen met je klanten omgaat, want ook al wordt je via Marktplaats
benaderd, wil dat niet zeggen dat men je ook niet kent via dit forum of andersom....

Ik denk dat de medeforummers de meesten wel kennen, ik doe graag handel op het forum, doch er zijn er wel een paar
waar ik nooit wat van zal kopen en een paar waar ik heel graag wat van koop.

Ik ben een koper en het aanbod is zeer ruim.... sommige verkopers zullen nooit goede verkopers worden, die muts is ook zoiets
waar je dan geen goed gevoel van overhoud..... net als ik dat dan heb bij zo'n figuur als Richard W. , dat doe je bij mij
maar 1x en dan kun je je spullen houden, hoe mooi het aanbod ook moge zijn, mij krijg je dan niet meer als klant.

Snap echt niet dat mensen die wat aanbieden advertenties "vergeten" of wat dan ook voor smoezen hebben om niet fatsoenlijk
meer te antwoorden, ben zelf behoorlijk ongeduldig en laat mij ook niet graag aan het lijntje houden net zo goed dat ik een verkoper
ook niet laat wachten op zijn centen verwacht ik ook een rappe deal.

EVO
31-01-2015, 12:31
Die druif had hem inmiddels al 3x kunnen verkopen. Ik zoek er ook nog een... :p