PDA

Bekijk de volledige versie : Terug sturen naar play.com?



CloseMinded
22-10-2002, 10:07
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb laatst een 2de dvd ontvangen omdat de ander er nog niet was, die is vandaag dus aangekomen.

Maar hoe nu terug te sturen, iemand die dit al eens gedaan heeft?

Mike Philippens
22-10-2002, 10:13
Ik heb wel eens iets teruggestuurd naar Australiƫ omdat ze me iets verkeerds hadden gestuurd. Zodra ze het ontvangen, maken zij dan het geld via mijn credit card weer over. Nu weet ik niet hoe Play dat wil regelen. Misschien goed om ze erover te mailen. Anders gaat het je geld kosten. Maar ja...eerlijk is eerlijk...zij hebben ook zonder morren een nieuw exemplaar gestuurd.

Wel een dikke pluim voor je eerlijkheid!(y) Er zijn er zat die zonder nadenken de 2de zouden verkopen of ruilen met iemand anders...

CloseMinded
22-10-2002, 10:37
Ach ja goede service moet beloond worden.

Leon van Stijn
22-10-2002, 11:09
Ik heb ook eens een keer gehad dat een van m'n bestelde DVD's niet aankwam. Nadat ik dit had gemeld bij Play.com kreeg ik netjes een mail dat ze een andere DVD zouden sturen.In die mail gaven ze ook al aan dat als de originele DVD toch binnenkwam, je een van die twee kon terug sturen. Maar kijk eens op de site van Play.com, daar staat keurig uitgelegd wat de procedure is (returns policy). Stuur van te voren gewoon een mailtje naar de klantenservice van Play.com dat je een DVD terugstuurt, dan komt het vast wel goed.

Leon.

Ernest Hamstra
22-10-2002, 11:20
...en de verzendkosten krijg je gewoon op je creditcard bijgeschreven (y)

Wie goed doet, goed ontmoet....

Oakey
22-10-2002, 11:48
Je kunt het terugsturen naar onderstaand adres:
Play.com
PO Box 192
Jersey JE4 8RP

Als je er een briefje bij doet met ordernummer e.d. dan krijg je de verzendkosten inderdaad teruggestort.

CloseMinded
22-10-2002, 12:31
Dan ga ik dat maar eens doen, bedant voor de reacties.