PDA

Bekijk de volledige versie : Planet of de Apes serie



FrenkieB
22-10-2002, 12:32
Wat vinden jullie van de Planet of the Apes serie.
Volgens mij zijn dit de verschenen films:

1) Planet of the Apes (1968)
2) Beneath the Planet of the Apes (1970)
3) Escape from the Planet of the Apes (1971)
4) Conquest of the Planet of the Apes (1972)
5) Return to the Planet of the Apes (1975)

Ik heb eergisteren het eerste deel weer eens gezien en dat is toch echt een geweldige film. De makeup voor het jaar 1968 is geweldig(heeft ook een oscar gewonnen) en het verhaal zeer origineel. Deze film kennen jullie allemaal wel maar wat vinden jullie van de vervolg verhalen? Ik heb Planet, Conquest en Return volgens mij gezien maar die vervolg films zijn allemaal uitgemolken bende..het word steeds absurder en slechter. Ik ben wel benieuwd naar Beneath the Planet of the Apes..daar zit Charlton Heston dan nog in..

Wat zijn jullie bevindingen?

arno
22-10-2002, 12:45
ik heb beneath gezien en ik vond hem al een stuk slechter dan deel 1....

Flame Child
22-10-2002, 13:22
Ze zijn wel leuk, maar deel 1 blijft absoluut de beste. Als je nog ergens die apes box ziet liggen voor een aardige prijd is het absoluut een aanrader.

FrenkieB
23-10-2002, 15:39
hmm..ik heb de trailers dus van al die delen gezien...ik hoef echt die box niet...maar wil ze allemaal wel een keer hebben gezien...

Koen Koene
23-10-2002, 17:53
Voor de geïnteresseerden: Meer info over de PotA-films en de betreffende DVD-boxset vind je ook in de recensies (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=516) van de DVD's.

Laurens-Jan
27-09-2004, 22:28
Ik heb een paar maanden geleden de 2-disc SE van deel 1 gekocht en ben na het kijken geïnteresseerd in de vervolgdelen.

Raden jullie mij aan om de box van alle 5 de films te kopen en deel 1 dan te verkopen of zijn de vervolgfilms het niet waard om te kopen en kan ik ze dus beter huren?