PDA

Bekijk de volledige versie : Bioscoop bezoek 2002



Sander Dubbeldam
22-10-2002, 19:13
in deze ouwe thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=246769#post246769) staat dat het bioscoop bezoek in 2001 het hoogste aantal ooit is. denk je dat dit record in 2002 verbroken is/wordt?

en welke films hebben er aan bij gedragen of zullen bijdrage leveren?

Lotr deel 1. (draaide in januari ook nog)
Lotr deel 2. (do i need to say more :D)
Spiderman
Harry potter part II
Denk dat minority report ook een aardige krakers is.

Men in black II ?



tim heeft al gereageerd nu jullie nog :D

System 3rror
22-10-2002, 19:15
Mezelf:
Zo, Sander, 1'ntje uit de oude doos opgedoken

Het moet wel lukken lijkt me, aangezien er nu ook Volle Maan en Ja Zuster, Nee Zuster draaien waarvan toch verwacht wordt dat zij veel kijkers gaan trekken. Verder hebben we dit jaar Spiderman gehad welke het ook goed gedaan heeft naar mijn weten...
Al met al denk ik dat het record gehaald zal worden.

Mijn aanvulling op je lijstje er maar bijgezet uit het vorige topic ;)

Tim Weisselberger
22-10-2002, 19:30
Bourne Identity
Signs
Volle Maan
LOTR (draait nog steeds ;) hehe)
Black Hawk Down
Blade 2
Episode 2: Attack Of The Clones
Monsters Inc.

paar filmpjes die al lange tijd volle zalen draai(d)en

M Balje
22-10-2002, 19:45
Weet ik niet eigelijk,dit jaar (2002) gingen er heel veel vervolgen in de bioscoop draaien en lang verwachte films zoals Spiderman en Meninblack 2 en we kunnen dit jaar ook nog goede films verwachten zoals Hp 2 en LOTR 2.
Dat zal in 2003 ook gebeuren.
Te beginnen met 007's Die Another day op 09 Januari 2003.
x-Men 2
Charlie's Angels 2
Badboys 2
Lord of the rings: The Return of the king
etc...

Remco Out
23-10-2002, 13:46
Denk dat dit jaar het record wel wordt verbroken, want zijn dit jaar weer een hoop toppers uitgekomen en bioscoopbezoek wordt de laatste tijd steeds populairder en telkens meer mensen gaan naar de bios. Dus denk dat dit jaar het record wel wordt verbroken en volgend jaar wordt dit record weer verbroken denk ik.

rkrijger
19-08-2004, 15:00
Het bioscoopbezoek zal altijd wel blijven stijgen zolang er steeds meer mensen op de wereld komen. Menschen, waar eindighet dit?!?

Henk van der Weerdt
19-08-2004, 21:22
Het bioscoopbezoek zal altijd wel blijven stijgen zolang er steeds meer mensen op de wereld komen. Menschen, waar eindighet dit?!?

Denk eerder dat het minder gaat worden. Voor het beeld hoef je in de meeste bioscopen je het niet te doen. Geluid is onovertrefbaar.

Plus hoe vaak gebeurt het dat een film als R1 in US uit is en dan hier net draait in de Biscoop??

Ik geeft liever m'n geld uit aan een leuke dvd dan aan de bios.

Heel soms wil ik dit wel eens doorbreken, maar dan moet het natuurlijk wel speciaal zijn!

Christiaan Sauer
19-08-2004, 21:24
Geluid is onovertrefbaar.

Je wilt hiermee zeggen dat het geluid in de bios altijd van topkwaliteit is? Nou, echt, voor het geluid ga ik niet naar de bioscoop hoor :) Een redelijk leuke HT doet al vele malen meer voor je geluid. Ik ga eigenlijk alleen naar de bios voor de gezelligheid (voor en na de film), voor het heerlijk grote beeld, en voor het feit om een film snel te zien als die uit is.
Voor het geluid en de stilte in de zaal hoef ik het echt niet te doen.