PDA

Bekijk de volledige versie : Nec VT540K --> de moeite waard?



Wouter_D
22-10-2002, 19:34
Hallo,

via een advertentie ben ik op het spoor gekomen van een 2dehands projector van Nec; de VT540K.
(zie ondermeer http://www.projectorcentral.com/projector_details.cfm?part_id=1660 voor wat info)
Ik kan hem krijgen voor 1500euro; is dit een goede prijs?
En is hij geschikt om ondermeer te gebruiken met men dvd-speler (de jvc xv-n5) en heb ik dan relatief goed beeld? En kan ik hem aanluiten op men pc? Ik dacht van wel, maar heb eigenlijk echt geen verstand van projectors.... alvast bedankt! :D

Wouter_D
22-10-2002, 21:12
Sorry dat ik zo aandring, maar kan iemand me aub melden of ik 1500 euro zou geven voor deze projector? Ik zou niet willen dat wanneer ik ben de projector al weg is; ofdat ik iets koop waar ik niet mee kan doen.

Bedankt!

Bas Kuiper
23-10-2002, 04:08
1500 euro is niet weinig geld, moet de speler uit het buitenland komen. Dan is de kans dus erg groot dat je hem niet spelend ziet van te voren. Hoeveel branduren heeft de lamp er op zitten. Of is de projector nieuw, zo ja houdt dan rekening met invoer/douanerecht.

Kort om, m.i. als de PJ nieuw qua branduren is valt de prijs erg mee. Maar moet je bij buitenland dus met extra kosten rekening houden en bemoeilijkte service bij problemen. Ik zou zelf dus geen PJ uit het buitenland halen juist hierom.




Voor meer PJ informatie kun je ook eens een kijkje nemen op www.htforum.nl

Wouter_D
23-10-2002, 08:17
De projector moet uit België komen! (Wallonië)
En aangezien ik in België woon kunnen we hem gewoon gaan halen. Ik weet niet hoeveel branduren,... hij er al heeft opzitten; maar hij werkte nog wel! (we kunnen dat dan ook nakijken voor aankoop)

En, wat denken jullie? Is 1500 euro veel geld?

Wouter_D
23-10-2002, 09:02
Nog ook even vragen; moest de lamp het nu niet lang mee uithouden; is het moeilijk om (in België) een nieuwe te vinden en wat kost dat dan ongeveer?

Eric van Ballegoie
02-11-2002, 13:28
Wouter,

Als ik jou was zou ik proberen uit te zoeken wie het apparaat importeerd, de importeur kan je zeker helpen met je vragen.

Wouter_D
02-11-2002, 14:37
Bedankt nog voor de reactie, maar ik heb besloten de aankoop toch niet te doen; zal iets zijn voor later als ik zelf wat geld verdien en de technologie weeral wat beter is.. :D
Voorlopig ben ik meer dan tevreden met men breedbeel-tv!

Eric van Ballegoie
02-11-2002, 16:23
Voorlopig ben ik meer dan tevreden met men breedbeel-tv! Kijk, dan is het probleem toch ook opgelost (y) ;)