PDA

Bekijk de volledige versie : Threads verwijderen



forzavado
28-09-2001, 12:44
Is het mogelijk om threads te verwijderen, die jij zelf gepost hebt?
Ik heb twee new threads in de rubriek "te ruil aangeboden", aangezien ik die dvd's nu heb geruild kunnen die threads net zo goed weg, maar hoe kan dit (als het kan)???? Niemand heeft er nof wat aan.

Ruben J.
28-09-2001, 14:07
Wat je bijvoorbeeld kunt doen is in beide threads aangeven dat de ruils zijn gelukt, dan zal er niet meer op gereageerd worden, zo neem ik aan.

forzavado
28-09-2001, 14:21
Dat heb ik ook gedaan, maar het komt de overzichtelijkheid van de site misschien wel ten goede.

Wurzel
28-09-2001, 20:24
Is het mogelijk om threads te verwijderen, die jij zelf gepost hebt?
Het is heel simpel. Ga naar de thread die je wilt sluiten, ga naar het eerste bericht (wat je zelf hebt gepost dus).
Druk met je muis op het knopje edit,
Hokje met delete aanvinken en deleten die bende.

Succes.

forzavado
02-10-2001, 09:39
Het werkt. Nu is het zooitje weer overzichtelijk.
Je kunt trouwens, zo neem ik aan alleen je eigen threads verwijderen, of niet?

Pat
30-01-2002, 11:12
Het is heel simpel. Ga naar de thread die je wilt sluiten, ga naar het eerste bericht (wat je zelf hebt gepost dus).
Druk met je muis op het knopje edit,
Hokje met delete aanvinken en deleten die bende.
Deze morgen was het forum zo traag dat ik per ongeluk eindigde met twee identieke posts in de draad van de Tomb Raider recensie. Ik probeer nu al herhaaldelijk om mijn bericht te wissen maar dat lukt niet (ik ben niet gemachtigd dat te doen, zegt de site). Kan het alleen als je zelf de thread bent gestart ? Ik wil enkel dat ene dubbele bericht verwijderen, niet de thread ??...

Remco Out
30-01-2002, 11:49
Dat moet inderdaad gewoon kunnen, als je het berichtje hebt getikt en je wilt hem verwijderen moet je gewoon op de edit knop drukken bij het berichtje wat je wil verwijderen en dan kan je op delete drukken en weg is je bericht. Dus het moet wel kunnen.

Pat
30-01-2002, 11:57
Dat moet inderdaad gewoon kunnen, als je het berichtje hebt getikt en je wilt hem verwijderen moet je gewoon op de edit knop drukken bij het berichtje wat je wil verwijderen en dan kan je op delete drukken en weg is je bericht. Dus het moet wel kunnen.
Hoi Outje ! Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb het nogmaals geprobeerd : Edit, dan vakje links aangevinkt en Delete gekozen. Ik krijg dan telkens "You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: [knip]". Ik ben nochtans ingelogd als 'Pat' en cookies worden aanvaard (moest daar een probleem mee kunnen zijn) ??

forzavado
30-01-2002, 12:03
Remco's methode moet gewoon werken, het werkt bij mij altijd wel. Weet je wel zeker dat je op de juiste edit knop drukt. Deze melding krijg je als je een post van iemand anders probeert te editten. Je moet de edit knop rechts boven je post hebben (en niet eronder). Anders even proberen handmatig uit te loggen en vervolgens handmatig inloggen. Anders weet ik het ook niet meer.

Remco Out
30-01-2002, 12:17
Weet je wel zeker dat je op de juiste edit knop drukt. Deze melding krijg je als je een post van iemand anders probeert te editten. Je moet de edit knop rechts boven je post hebben (en niet eronder).Dat vraag ik me inderdaad ook af, druk je wel op de goede edit knop, want bij mij werkt het ook gewoon. Ik heb anders geen idee wat er fout kan zijn, dat moet je dan anders maar effe vragen aan iemand van de dvd.nl crew, die kunnen trouwens ook gewoon je berichtje verwijderen.

Pat
30-01-2002, 12:23
Weet je wel zeker dat je op de juiste edit knop drukt. Deze melding krijg je als je een post van iemand anders probeert te editten. Je moet de edit knop rechts boven je post hebben (en niet eronder). Anders even proberen handmatig uit te loggen en vervolgens handmatig inloggen. Anders weet ik het ook niet meer.
Ik gebruik inderdaad de juiste Edit knop. Ik kan wel zinnen veranderen e.d. maar deleten lukt gewoon niet, ook niet na uit- en terug inloggen. Ik weet niet hoe het komt maar heb besloten er maar niet meer van wakker te liggen. De moderators zullen die dubbele post er wel uitsnoeien, veronderstel ik ? :)
Alleszins hartelijk dank voor jullie advies !

Alexander de Mol
30-01-2002, 13:32
De moderators zullen die dubbele post er wel uitsnoeien, veronderstel ik ? :)Juiste veronderstelling! ;)
Ps. vreemd dat de delete-functie voor je reply niet werkt!

Pat
31-01-2002, 00:03
Juiste veronderstelling! ;)
Ps. vreemd dat de delete-functie voor je reply niet werkt!
Hartelijk dank voor het 'tuinieren' ! ;-)
Ja, ik weet echt niet hoe het kwam... Ik weet wel dat de site op het moment van posten erg nukkig deed en heb misschien het 'transferproces' onderbroken. Maar of dat er nou iets mee te maken had...

Remco Out
31-01-2002, 09:50
Je kan het misschien later nog een keer proberen. Je post gewoon een nutteloos berichtje en probeert het te verwijderen, als het dan weer niet lukt is er echt iets mis, maar Offie zal je berichtje dan wel verorberen. :D

Pat
31-01-2002, 10:06
Je post gewoon een nutteloos berichtje en probeert het te verwijderen, als het dan weer niet lukt is er echt iets mis, maar Offie zal je berichtje dan wel verorberen. :D
Heb ik net gedaan en het lukte nu wel. Ik denk dat er dus toch door het afbreken van de zending iets moet misgelopen zijn.
Bedankt voor de hulp !

Af, Offie ! ;-)

Remco Out
31-01-2002, 10:14
Pas op niet zo hard tegen Offie anders neemt ie wraak en eet ie zomaar een deel van je informatieve berichten op. :D . Maar het is mooi dat het is gelukt, ik neem aan dat deze thread nu gesloten kan worden. Of heeft iemand nog iets te melden??