PDA

Bekijk de volledige versie : Lenco dvd speler geeft de geest na 1 maand!!!!!



bloodbathsuicide666
28-09-2001, 19:07
Hallo mensen, nu heb ik vorige maand een Lenco dvd speler gekocht, welke dus regio vrij is of beter gezegd was.

het volgende:

Na een maand van kijk en luister plezier doet ie het niet meer, althans bij ieder dvd die ik af wil spelen krijg ik de melding Wrong Region ????? what the F#@K hij is toch regio vrij!!!!!

Mp3's speelt ie nog wel af, maar dat zal wel komen omdat er gebruik wordt gemaakt van een aparte mp3 sectie

Weet iemand raad???? bij voorbaat Dank

Wurzel
28-09-2001, 19:26
Garantie misschien :confused: of heb je erin gerommeld?

bloodbathsuicide666
28-09-2001, 20:26
ik heb al geinformeerd, en er zou iemand komen kijken, maar dat duurt????? nee ik heb er zelf niet in gerommeld ben niet erg technish aangelegd.

Hee maar bedankt voor je reactie man:)

martin
30-09-2001, 11:11
het kan zijn dat je met je AB eerst de regio moet aangeven die je wilt afspelen.

Bij sony was de handeling:

DVD speler aanzetten.
knopje van AB de regio aangeven BV 1 net zolang indrukken dat de speler uit ging.
met de AB weer aanzetten en draaien maar.

bij me Pioneer hoef ik niks tedoen, volautomatisch.

Remco de Swart
02-10-2001, 10:46
Er zijn relatief veel klachten over de Lenco DVD spelers, al zijn er ook tevreden gebruikers. Als je de kans krijgt zou ik de speler omruilen voor een ander merk. Veel mensen denken dat Lenco nog steeds een topmerk is. Helaas is het eigenlijke merk reeds jaren geleden op de fles gegaan. De producten die nu onder Lenco verkocht dragen alleen de naam Lenco. Als je wat verder in dit forum rondkijkt dan vindt je meer info over Lenco DVD-spelers die trouwens ook verkocht wordt onder de naam Pro-vision.

martin
02-10-2001, 16:37
Lenco is toch zo'n bedrijf die vroeger platen spelers maakten??

Nathan Strik
02-10-2001, 17:26
Het naaldje zal wel stuk zijn.... :D :D :D


Lenco is toch zo'n bedrijf die vroeger platen spelers maakten??

lutijn
06-10-2001, 19:28
lenco was inderdaad het topmerk (WAS!)

ik heb zelf ook de lenco dvd speler (gekocht bij mediamarkt)
en ben er zeer tevreden over.alleen trilt hij bijna de kast af
(heb er een dempingsmatje onderliggen)

ik denk dat je het beste terug kan gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt,en duidelijk uitlegt dat je een nieuwe wilt

ze moeten een nieuwe geven hoor,je mot gewoon een beetje
schelden op die gasten (het liefste hebben ze dat je het apparaat laat opsturen en dat je dan een nieuwe krijg)
hahaha :o echt niet dus,je krijgt gewoon dezelfde weer
bij technische mankementen zijn ze verplicht een nieuwe te geven
(tenzij anders in de verkoop voorwaarden staat,maar standaard is dit zo)

met een beetje brutaal zijn kom je een heel end hoor,je hebt iets gekocht wat niet voldoet aan de normen,en dan ben jij niet het slachtoffer,maar de verkoper :D hij moet er voor zorgen dat je krijgt waarvoor je betaald,en daar kan niets tussenkomen

Remco de Swart
06-10-2001, 20:19
Met schelden bereik je in de meeste gevallen je niets. De verkoper verhardt zich ook en zal niets meer voor je willen doen. Als je dan doorgaat met het schelden rest de verkoper op een gegeven moment niets anders als jouw (toch de klant met een terechte klacht) weg te laten halen door de politie. Als je daarentegen redelijk bent tegen de verkoper is deze in de meeste gevallen bereid om meer voor je te doen dan je volgens de voorwaarden van de winkel recht op hebt. Je kunt natuurlijk pech hebben maar ook schelden helpt dan niets.