PDA

Bekijk de volledige versie : [Powerbuy] The Sopranos Complete Series blu-ray



kristofke
10-07-2014, 12:35
(http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray)
http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

Aanbod:

De Zweedse import versie van The Sopranos de complete serie op blu-ray met Nederlandse ondertiteling.

Prijs:

74,95 euro (prijs geldig tot en met 28 september !)

Verzending:

- België: 4,99 euro (Bpack24h Pro met tracking)
- Nederland: 6,99 euro (Bpack World met tracking)

Betalingsmogelijkheden:

Overschrijving, Bancontact, iDeal, Paypal

Praktisch:

Bestellingen na 20 augustus kunnen enkel via de site geplaatst worden.

Annulering:

U koopt bij een zakelijke verkoper dus u heeft recht op 14 dagen bedenk termijn na de levering, eventuele terugbetalingen zullen gebeuren binnen de 2-3 dagen na ontvangst van de retour in originele staat (dus MET plastic verpakking intact). Bij een retour neemt u eerst contact op via info@tvserieshop.be , u krijgt dan een retourlabel van Bpost dat reeds betaald is (dit is ook geldig voor Nederlandse kopers), bij gebruik van dit label wordt er voor Belgische klanten 5 euro, en Nederlandse klanten 7 euro in mindering gebracht van het retourbedrag. Indien gewenst kan u zelf de verzending betalen bij het postkantoor, echter zal u dan waarschijnlijk duurder uit komen voor dezelfde getraceerde service.

Werner
10-07-2014, 16:58
Het is een heel domme vraag, maar ik ga die toch voor de zekerheid stellen.


Gezien de zeer lage marge op deze DVD

het gaat toch wel degelijk over de Blu-ray, niet?

kristofke
10-07-2014, 18:25
Het is een heel domme vraag, maar ik ga die toch voor de zekerheid stellen.



het gaat toch wel degelijk over de Blu-ray, niet?

Ja, dat was een mistyping :)

RobinB
10-07-2014, 19:29
Je bespaart dus maar 5 euro icm de webwinkel?

kristofke
10-07-2014, 20:32
Je bespaart dus maar 5 euro icm de webwinkel?

Kan je die berekening eens maken want ik kom niet uit op 5 euro.

rvvnr1
10-07-2014, 22:08
Kan je die berekening eens maken want ik kom niet uit op 5 euro.
Vraagprijs op dit forum minus verwachte vraagprijs in j(ulli)e webwinkel....

Maar geweldig initiatief dit!

Mijn bestelling staat voor voor (ja dubbel) de 20e augustus gepland... ;-)

kristofke
10-07-2014, 22:59
Vraagprijs op dit forum minus verwachte vraagprijs in j(ulli)e webwinkel....

Maar geweldig initiatief dit!

Mijn bestelling staat voor voor (ja dubbel) de 20e augustus gepland... ;-)

Die prijs is de preorder prijs tussen 20 augustus en releasedatum (of tot einde voorraad van de eerste order) enkel voor de eerste levering, de niet gegarandeerde overschot dus. Daarna krijgt de box gewoon een prijs die in vergelijking ligt maar iets lager dan Amazon, Bol.com etc de concurrentie dus.

prijstraject is dus:

- voor 20 augustus : 69,95 euro
- van 20 augustus tot 8 september: 74,95 euro
- vanaf 8 september: onbekend, verwacht iets lager dan gemiddelde concurrentie (tussen 80 en 100 euro).

vinnypassy
11-07-2014, 20:58
Hoe zeker is het dat deze deal door kan gaan en dus niet geannuleerd wordt voor deze prijs? Want dan cancel ik mijn order bij amazon en kan mijn tweedehands vraagprijs voor de dvd's een stukje omlaag.

kristofke
11-07-2014, 21:03
De bestelling is reeds geplaatst bij de leverancier dus de actie gaat door. Normaalgesproken is er genoeg startvoorraad, maar als er toch meer dan verwacht verkocht word dan kan ik onbeperkt bijbestellen tot 20 augustus.

korenjw
16-07-2014, 20:38
Ik heb je ondertussen 2 PM's verstuurd (was adresgegevens vergeten) i.v.m. deze actie. Bedankt alvast.

kristofke
16-07-2014, 22:44
Ik heb je een bevestigingsmail verstuurd met de betalingsgegevens.

korenjw
17-07-2014, 17:36
Hoi Kristofke. Heb je het mailadres gebruikt uit mijn PM? Ik heb namelijk niets ontvangen, ook niet in de spambox.

rvvnr1
17-07-2014, 18:08
Heb je enig inzicht in wanneer je met zekerheid kunt zeggen of de hele box Nederlandse ondertitels heeft?

kristofke
17-07-2014, 18:30
Hoi Kristofke. Heb je het mailadres gebruikt uit mijn PM? Ik heb namelijk niets ontvangen, ook niet in de spambox.

Ja naar dat email adres, ik zal straks het ook per privé bericht versturen. Kan zijn dat de mail zelfs niet door de server van hotmail geraakt is wegens zogezegde spam.


Heb je enig inzicht in wanneer je met zekerheid kunt zeggen of de hele box Nederlandse ondertitels heeft?

Op dit ogenblik kan ik daar nog geen datum op plakken.

korenjw
22-07-2014, 18:01
Hoi Kristofke. Het geld heb ik voor het weekend overgemaakt. Ik heb je een PM gestuurd met een ander email-adres dan mijn hotmail adres. Wanneer de betaling binnen is, krijg ik dan nog een bevestigingsmail? Bedankt.

Jordy van Buel
01-08-2014, 21:18
Is er nog nieuws mbt Nederlandse ondertiteling?

kristofke
01-08-2014, 22:00
Op dit ogenblik is er nog geen bevestiging ivm de ondertiteling.

Pieter Kleine
15-08-2014, 23:31
Op dit ogenblik is er nog geen bevestiging ivm de ondertiteling.

Inmiddels wel bevestiging?

kristofke
16-08-2014, 08:28
Vanuit Warner is er nog geen bevestiging, maar de groothandelaar houdt de kans op 99% dat deze versie netdezelfde discs zijn als de Engelse en de Amerikaanse.

Ik verwacht geen bevestiging meer voordat de box uitkomt daar Warner gewoon het niet wil zeggen om deals zoals de deze tegen te gaan.

Pieter Kleine
23-08-2014, 16:21
Wanneer komt de box beschikbaar via de www.tvserieshop.be?

kristofke
24-08-2014, 09:31
De inschrijvingsperiode aan 69,95 euro is nu afgelopen.

De box kan nog besteld worden aan 74,95 euro op de website:

http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

kristofke
08-09-2014, 08:47
De boxen vertrekken vandaag met een palletlevering richting België. Verwachtte aankomst is donderdag of vrijdag. Palletleveringen duren gemiddeld twee dagen langer dan gewone leveringen, maar het voordeel is dat leveringen per pallet de DVD's en BD's veel minder snel beschadigd toekomen.

korenjw
12-09-2014, 21:34
Super. Binnenkort weer weken aan de buis gekluisterd!!!

kristofke
15-09-2014, 09:50
Update: het pallet is vandaag onderweg van Nederland naar België. Sorry voor de vertraging, het ziet er naar uit dat ik uiteindelijk dezelfde releasedatum als in de Benelux zal uitleveren. Wanneer ze morgen toekomen worden ze de dag zelf nog verstuurd.

vinnypassy
16-09-2014, 12:43
Kom maar op, kan ik over twee weken mooi m'n filmkamer inwijden. 8-)

kristofke
17-09-2014, 10:45
Sorry mannen, het palet leveringsbedrijf "Europa Belgium" uit Vilvoorde is er een zootje van aan het maken.

Het palet is bij hen reeds op maandag toegekomen maar blijkbaar te laat voor een uitlevering op dinsdag (camion al geladen). Ik heb dan gevraagd om zo vroeg mogelijk te leveren op woensdag (ik moet namelijk nog een andere full time job doen) en het is intussen 12u en er is niemand. Ik heb bij hen geklaagd maar de chauffeur neemt niet op.

Ik ga de orders voor Nederlandse klanten alvast zonder meerkost upgraden naar 1 dagslevering via DPD ipv de 3 dagen levering van Bpost, zodanig dat als de chauffeur ditmaal wel kan lezen op zijn papieren dat hij hier als eerste moet komen morgenvroeg, iedereen zijn eerste leveringspoging nog steeds op vrijdag heeft.

Het spijt me voor deze vertragingen, ik vind het bijzonder ergerlijk dat ik vele zulke eerste ervaring moet geven voor mijn webwinkel.

Rogier Burghout
17-09-2014, 10:54
Geen probleem kristofke, want je communiceert er namelijk duidelijk over en doet er zelf alles aan. En daarbij behandel je je klanten erg goed door gratis een bezorgservice te bieden. Helaas ben je afhankelijk van derden maar dat is soms niet anders. Ik vind in ieder geval dat je een prima beurt maakt met je webwinkel! (y)

vinnypassy
17-09-2014, 11:08
Ik vind ook dat je het prima doet. Daarbij scheelt het dat ik er nul haast mee heb en de prijs staat het toe wel even geduld te hebben. ;)

korenjw
17-09-2014, 11:29
Voor mij ook zeker geen probleem. Op mijn werk maak ik dit ook weleens mee. Het is voor de klant uiteraard jammer, maar er moet ook gewoon begrepen worden dat er met transport altijd wat vertraging kan ontstaan. Voor mij hoef je de verzending niet te upgraden, maar daar stuur ik je wel een mailtje over. Bedankt voor de moeite.

Frenkel
17-09-2014, 11:36
Kristof
Je hebt een PM.

kristofke
17-09-2014, 11:57
Als er nog kopers zijn die liever hun levering met PostNL krijgen ipv DPD uit praktische overwegingen mogen die altijd een PB of mail sturen.

vinnypassy
17-09-2014, 20:44
PostNL vind ik prima. Die komt hier vaker en weet een geheim plekkie waar hij een doosje kan zetten voor als ik niet thuis ben. :)

kristofke
18-09-2014, 07:35
Eindelijk, de levering is er, alvast het eerste goede nieuws is dat de Dutch subtitles op de verpakking staan!

kristofke
18-09-2014, 10:38
Alle bestellingen zijn de deur uit. Alle leden van het forum die via mail of PB hadden besteld verkozen ervoor om hun pakket met PostNL te ontvangen ipv DPD. Hierdoor heb ik beslist om de bestellingen die via de site zijn binnengekomen voor Nederland ook per Bpost te versturen, aangezien hier alle kopers de service van PostNL verkiezen boven die van DPD neem ik aan dat ik die regel kan doortrekken naar de andere Nederlandse klanten. Ik zou met de 1-dags verzending waarschijnlijk meer kwaad dan goed gedaan hebben (een 1-dag zending wanneer je niet thuis bent, en er geen goed afhaalnetwerk is zoals PostNL wordt al snel een meerdaagse zending!).

Hopelijk komt de box goed toe, en als er problemen zijn hoor ik het graag.

Ow ja, er is nog wat voorraad over, ik zal de huidige prijs nog aanhouden tot eind volgende week of tot einde voorraad. Daarna gaat deze naar een iets "normaler" niveau :)

smooth Ron
18-09-2014, 18:51
Kristof, ik heb je een PM gestuurd.

kristofke
18-09-2014, 19:15
Kristof, ik heb je een PM gestuurd.

Beantwoord.

Ik heb intussen het openingsbericht aangepast aangezien de Nederlandse ondertiteling nu 100% zeker is.

HUYG
23-09-2014, 17:09
Bedankt Kristofke. Zojuist netjes verpakt aangekomen in Nederland. Was iets te laat voor de powerbuy, maar toch nog kunnen aanschaffen voor een mooie prijs !

korenjw
23-09-2014, 17:39
Hoi Kristofke, ik heb de box vandaag ook mogen ontvangen. Dat worden weer vele uurtjes genieten. Bedankt voor je inzet!!!

Werner
23-09-2014, 18:40
Ik heb hem ook en ben er zeer tevreden over. Ik heb dan wel niet meegedaan met de powerbuy omdat ik zeker wilde zijn van de ondertiteling, en voor 5 schamele euro's extra wilde ik het risico niet lopen. Kristofke, bedankt, als je nog zo eens een interessant aanbod hebt dan hoor ik het graag!

smooth Ron
23-09-2014, 18:51
Ik ben er ook zeer tevreden over. Prima actie!

Jeroen D
23-09-2014, 19:15
Vandaag ook de box ontvangen van Kristofke. Helemaal perfect...........ben zeer blij met de box !

The Sopranos blijft voor mij de beste serie ooit gemaakt.

vinnypassy
23-09-2014, 20:19
Toen ik net thuis kwam en het doosje zag staan, was het weer zo'n moment: ik had vast wat besteld, maar geen idee wat. Dus toen ik hem open deed rolde er wel een kleine 'oh yeah' uit. 8-) Bedankt Kristofke, ik heb weer wat te doen als ik over twee weken vakantie heb!

Rogier Burghout
24-09-2014, 09:55
Hier ook binnen. Top-aanbieding en top verpakt en verzonden. Bedankt!

kristofke
24-09-2014, 10:06
Bedankt voor alle positieve reacties, leuk dat alles zonder problemen is toegekomen! Hopelijk kunnen we in de toekomst nog eens een powerbuy organiseren bij de release van een blu-ray box set. Tips zijn altijd welkom.

lennox-06
03-10-2014, 10:34
hoe is de beeldkwaliteit en geluid ?

kristofke
16-06-2015, 07:51
Ik heb vijf exemplaren van deze box aan 49,95 EUR!

http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

jdjta
16-06-2015, 13:04
Ik heb vijf exemplaren van deze box aan 49,95 EUR!

http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

Voor dat geld kan ik hem niet laten schieten. Bestelling is dan ook geplaatst!

Dank voor het melden!(y)