PDA

Bekijk de volledige versie : THX set



stefan
24-10-2002, 15:02
Ik wil over een maandje een nieuw home cinema setje gaan aanschaffen.
Aangezien ik niet echt veel afweet van hardware enz., is mijn vraag wat ik nodig heb een om een THX set bij elkaar te krijgen.
(7 boxen, subwoofer, versterker/receiver).
Wat is nu het verschil tussen versterker en receiver enz.

Zit nu op de 3000 eurotjes en volgens mij moet je daar wel iets leuks voor kunnen halen, toch?

Is er een bepaald merk dat aan te raden is? Zit zelf veelvuldig bij Denon te kijken, maar die is wat aan de dure kant.

Alvast bedankt

PM
24-10-2002, 15:22
Waarom THX?
THX zegt nix... LucasFilms zelf maakt voor hun THX certified films gebruik van niet THX gespecificeerde speakers b.v.

THX zegt wel iets... maar een set zonder THX certificering kan ook gemakkelijk beter klinken.. Dus ga luisteren i.p.v. kijken naar of het wel of niet THX certified is zou ik je aan willen raden..
voor 3000 euro is er inderdaad best een aardige set te koop

*Burp*
24-10-2002, 15:27
THX zegt nix... Lucasarts zelf maakt voor hun THX certified films gebruik van niet THX gespecificeerde speakers b.v.

Je bedoelt LucasFilm cker?, of wou je zeggen dat je computerspelletjes met een THX certificaat kent?
:D

wat is eigenlijk het verschil tussen een gewone set en een THX set?

Herjan
24-10-2002, 15:45
Het is vrijwel onmogelijk voor de forumleden om te zeggen wat voor jou de beste set is. Een tip: koop de What Hi*Fi van deze maand, dan kun je in allerlei prijscategoriëen zien wat volgens hun de beste koop is. Overigens zijn THX gecertificeerde zaken lang niet altijd de beste. Het is maar net of de fabrikant ervoor gekozen heeft om mee te doen met het THX circus.

Toch een tip: beste receiver die je kunt krijgen (tenzij je naar de echte High End gaat kijken) is de Sony STR-VA555ES. Deze receiver wordt bejubeld om zijn mogelijkheden en kwaliteiten voor zowel HT als stereo. Kost wel 1329 euro in Duitsland. Voor DVD heeft Denon een heel mooie, maar ook Pioneer zie je veelvuldig voorbij komen. De Pioneer 656 is een topper. Kost in Duitsland 459 euro. Geen geld. Speelt zowel DVD-Video, DVD-Video, SACD en MP3. Ik heb zelf de Sony DVP-NS900V en ben daar erg tevreden over. Tegenwoordig heb je de 905, welke ook MP3 aan kan, maar daarin is wel het lademechanisme minder.

We hebben nu dus receiver (is trouwens een versterker en tuner in 1. Zie daar de kortste definitie...) en DVD speler. Totale schade: 1758 euro. Nog 1242 over voor speakers en kabels. Hierover durf ik je zo 1,2,3 geen antwoord te geven. Speakers zijn heel persoonlijk. Goede keuzes zijn bijv. Acoustic Energy Aegis Evo One of B&W DM601 S3. Probleem is alleen dat, als je standmounders neemt, je ook nog budget moet vrijmaken voor goede stands. Zelf wil ik gaan kijken naar speakers van Dali (Blue of Evidence serie) of Kef (combinatie van Q5, Q1 en Q9C).

Ook interconnects en speakerkabels zijn er in vele prijscategorieën. Meestal wordt als richtlijn 10% van je hele budget genomen. Zou dus in jouw geval 300 euro zijn. Ik zit zelf iets boven deze 10%. Over het algemeen komt het Nederlandse merk Van den Hul erg goed uit de testen.

Ik wens je veel plezier met zoeken en de aanschaf. Je zult vast nog veel meer reacties krijgen. Houd ons op de hoogte van wat je kiest!

JCL
24-10-2002, 16:33
De set die jij nu bedoelt vind ik een beetje over the top.

Ga dan voor een STR-VA333es en een DVP-NS905. Houd je wel 500 euro meer over voor je speakers. Nu ook je een set met een heeeeele dikker reciver en een goede DVD speler en bezuinig je op de speakers. In een goede HT (naar mijn mening) is alles op zo'n niveau kwa prijs dat het niet zo over dreven is. Een overdreven voorbeeld is b.v. een 555es ansluiten op PC speakers (en dan wel die standaard dingen dus geen creative 5.1 set). Je moet dus zoeken naar een goed evenwicht tussen de componenten.

En wan THX betreft dat is niets meer en niets minder als een keur merk. Als sony de STR-VA555ez (nieuwe model met 7.1 dd en DTSes!!!) naat lucas stuurt dan krijgt hij heus wel een stempeltje THX erop geplakt. Alleen kost Sony dat stikkertje wel een hele klap met geld dus doen ze het niet.

doei Sonyman

Johan van den D.
24-10-2002, 17:07
een THX set bij elkaar te krijgen.
(7 boxen, subwoofer, versterker/receiver).


Zit nu op de 3000 eurotjes en volgens mij moet je daar wel iets leuks voor kunnen halen, toch?

Is er een bepaald merk dat aan te raden is? Zit zelf veelvuldig bij Denon te kijken, maar die is wat aan de dure kant.

Alvast bedankt
inderdaad de vraag waarom je THX wilt hebben
zoals je al heb gelezen zeg dit dus niet zo heel veel
ok THX is goed maar er zijn vele hardware spullen die zeker beter zijn en dus niet zo,n THX logo dragen
staar je hier dus niet blind op
daar kom nog bij dat je voor 3000 euro volgens mij geen THX set bij elkaar heb(speakers, versterker,subwoofer en noem maar op)
dan denon
als je toch al vaak bij dit merk rondkijk ga er dan ook eens naar luisteren
ook al zijn ze wat te duur,misschien is het wel de moeite om dan even door te sparen
maar ga dus gewoon eens diverse spullen luisteren,speakers en receivers,en kijk dan of je denon nog steeds het lekkerst vind klinken
het gaat er tenslotte om wat jij het fijnste vind klinken

Johan van den D.
24-10-2002, 17:09
De set die jij nu bedoelt vind ik een beetje over the top.
over de top is het nooit,mits je alles maar goed in verhouding houdt
dus geen top receiver op flutspeakertjes en ook niet andersom

JCL
24-10-2002, 18:17
Als ik dan toch een leuk setje mocht samen stellen voor dit bedrach zou het voor mij dit worden:

Reciver: STR-DE1080 988 euro (advies sony style 6)
front: B&W 604 S3 ongeveer 900 volgens speedy
center LCR 60 300 euro (speedy)
back 602 450 euro (speedy)
sub B&W ASW 650 800 (advies prijs)

Samen is dat: 3438 maar aangezien de sony advies is en de sub ook word dat nog wel weer minder.

Een STR-VA333es is 550 euro meer. (advies - advies) Dus dat zou misschien ook nog wel een optie kunnen zijn. de 333 is 7.1

doei Sonyman

Johan van den D.
24-10-2002, 20:11
Reciver: STR-DE1080 988 euro (advies sony style 6)
front: B&W 604 S3 ongeveer 900 volgens speedy
center LCR 60 300 euro (speedy)
back 602 450 euro (speedy)
sub B&W ASW 650 800 (advies prijs)


inderdaad ook een leuke set en zeker niet over de top
alleen bij de totaal prijs vergeet je nog wat
de kabels;) want hiervoor kan je toch geen rotzooi gaan nemen toch

John
24-10-2002, 20:28
inderdaad ook een leuke set en zeker niet over de top
alleen bij de totaal prijs vergeet je nog wat
de kabels;) want hiervoor kan je toch geen rotzooi gaan nemen toch

en als je net als ik, je receiver 5 meter van de tv af hebt staan, en je wilt een fijne scart hebben van 5 meter van QED............. spaar dan ff door :D :D :D

Johan van den D.
24-10-2002, 20:41
en als je net als ik, je receiver 5 meter van de tv af hebt staan, en je wilt een fijne scart hebben van 5 meter van QED............. spaar dan ff door :D :D :D
ja je zeg het wel als grapje maar het zijn zeker serieuse kosten die er nog bijkomen
zeker met die lengte die jij zeg
dan gaat het zo denk ik,,oke meneer ja meneer maar sorry ...5 meter hebben we niet..het is 3 of 10 meter meneer,,
tja en dan zit je dus helemaal met de kosten:D :D :D
john heb je toevallig een scart van qed??

John
24-10-2002, 20:55
ja je zeg het wel als grapje maar het zijn zeker serieuse kosten die er nog bijkomen
zeker met die lengte die jij zeg
dan gaat het zo denk ik,,oke meneer ja meneer maar sorry ...5 meter hebben we niet..het is 3 of 10 meter meneer,,
tja en dan zit je dus helemaal met de kosten:D :D :D
john heb je toevallig een scart van qed??

ja die heb ik dus gekocht. ik had eigenlijk 6 meter nodig (wat automatisch resulteerd in 10 meter), maar die hadden ze niet van Oehlbach, dus ik zeg: doe dan maar een 5 meter QED, dat moet wel lukken. Was meteen de duurste kabel die ze op dat moment in huis hadden: 163 hele eurootjes :( ;)

Johan van den D.
24-10-2002, 21:02
163 hele eurootjes :( ;)
val nog mee dan
ik was 109 euro kwijt voor 1,5 mtr van qed en deze prijs klop gewoon

John
24-10-2002, 21:05
val nog mee dan
ik was 109 euro kwijt voor 1,5 mtr van qed en deze prijs klop gewoon


ja het gaat per slot van rekening om de stekers.... de kabel zal het duurste niet zijn. tis net wanneer je een bank of een fauteuil koopt: het maken is het duurste, dat beetje meer aan lengte is niet zo duur meer....

Donovan
24-10-2002, 22:08
front: B&W 604 S3 ongeveer 900 volgens speedy
center LCR 60 300 euro (speedy)
back 602 450 euro (speedy)
sub B&W ASW 650 800 (advies prijs)

Okee, wie wat en waar is speedy?

Edit: heb ik inmiddels uitgevogeld (een forumlid hier). Nieuwe vraag dus: Speedy, waar heb jij deze prijzen vandaan?

mark_a
24-10-2002, 23:24
He john ff vraagje, maar hoezo zal je je receiver op de tv aansluiten via scart en de dvd speler niet gewoon aansluiten op de tv en dan de receiver optisch of coaxiaal aansluiten op de dvd-speler.Dvd is meestal iets meer in de buurt, of je moet een all in one hebben natuurlijk.

darth tyranus
25-10-2002, 00:28
mischien zegt THX niet veel maar het is wel leuk dat je het op je speakers en versterker heb staan ik zou het ook wel willen hebben

JCL
25-10-2002, 09:15
He john ff vraagje, maar hoezo zal je je receiver op de tv aansluiten via scart en de dvd speler niet gewoon aansluiten op de tv en dan de receiver optisch of coaxiaal aansluiten op de dvd-speler.Dvd is meestal iets meer in de buurt, of je moet een all in one hebben natuurlijk.

Het lijkt mij nogal handig om je DVD speler bij je reciver neer te zetten. Als je een optische kabel ertussen moet hangen dan word dat een beetje duur. Ik heb nu een kleintje 1.2 meter. Van een pruts merk (expert eigen merk) en die was al 40 euro! Dat is dus gewoon glasvezel (heb ik mij laten uitleggen) dus dat word ik zou bijna zeggen per CM duurder.

doei Sonyman

eevano
25-10-2002, 09:48
Wat denk je van deze 2 nieuwe receivers,THX en nog betaalbaar ook.

http://www.avland.co.uk/pioneer/vsxd2011/index.htm

http://www.avland.co.uk/pioneer/vsxd1011/index.htm

Pieter
25-10-2002, 11:40
THX zegt nix?
THX zegt wel degelijk wat, wat dacht je van THX post processing, timbre-matching, re equalization, adaptive correlation?
Dat een thx versterker in sommige gevallen minder klinkt is inderdaad waar. Een sony versterker kan natuurlijk geluidstechnisch gezien NOOIT mee met echte merken zoals Harman kardon, Denon, Marantz. Hoewel de 555 erg goed klonk vond ik het maar magertjes, maar je moet natuurlijk altijd zelf beslissen? De beste THX versterker als het gaat om prijs/kwaliteit verhouding? absoluut de AVR 8500 van Harman Kardon. klinkt stukken zwaarder dan de Denon en is ook nog is super gebruiksvriendelijk!

PM
25-10-2002, 12:00
THX zegt nix?
THX zegt wel degelijk wat, wat dacht je van THX post processing, timbre-matching, re equalization, adaptive correlation?
Dat een thx versterker in sommige gevallen minder klinkt is inderdaad waar. ...
als je iets quote a.u.b. mijn gehele post.. thx zegt wel degelijk wat.. maar is geen garantie voor het beste geluid o.i.d. dat probeerde ik aan te geven.

stefan
25-10-2002, 14:29
Bedankt voor de reacties, maar ik merk wel dat veel mensen elkaar tegenspreken.

Ik wil dus nog steeds gaan voor 7.1 setje....maar wat ik uit de reacties haal, blijft het een dure hobby ;) .

Wat heb ik nu precies nodig...lees veel over receivers, maar heb ik daarbij nog een versterker nodig. Zo ja...zijn daar ook nog bepaalde eisen voor etc etc..

*zucht* had ik er zelf maar meer verstand van, dan was het allemaal een stuk makkelijker.

ps: is Correct een goede zaak om eens een kijkje te gaan nemen?

bmateijsen
25-10-2002, 14:49
Stefan,

Je spreekt jezelf ook tegen.. hoe weet je nu dat je perse een 7.1 set wil kopen.. Heb je ooit 7.1 t.ov. 5.1 gehoord?? Dat betekent namelijk ook een aanschaf van 7 speakers + een subwoofer... En ja dat is geen goedkope aanschaf.

In mijn ogen... kan je beter starten met een 5.1 set (seperates, geen setje van blokker bijvoorbeeld) dan direct een 7.1 set.

Kwaliteit wordt geleverd door de onderlinge componenten en niet zozeer door het aantal speakers.. Mijn eigen installatie is 5.1 maar klinkt vele malen beter dan vele 7.1 sets (trouwens de codering gaat maar tot 6.1 op dit moment, zie DTS-ES 6.1 en DD-EX)

Tja.. een goede set kost inderdaad veel geld, maar als je langzaam opbouwt en goed en kritisch luistert, kan je een wereldset bouwen. (startend bij 3000 euro...) Maar let wel op... een redelijke goede subwoofer bijvoorbeeld kost al 499 EUR (zoals de Rel Quake)

Verschil versterker en receiver... simpel een receiver heeft een tuner ingebouwd, een versterker niet.

Let gewoon op dat je met een goede versterker of receiver start (bepaald voor een groot deel de dynamiek en detail van je installatie) en dat je niet bezuinigd op je speakers.. (bepaald het klankbeeld en de breedte en diepte van het geluidsbeeld).

Daarnaast zijn time-delay instellingen belangrijk als je gebonden bent aan een bepaalde opstelling van je surroundset.

Vergeet verder niet je kabels, maar dit is prioriteit nummer 2, kabels zijn een goede upgrade mogelijkheid om meer uit je systeem te halen. (incl. scart, speakerkabel, interlinks en digitale kabels) Je kan beginnen met standaard bekabeling en later als je je set goed kent, nieuwe en betere kabels kopen.

Correct is niet de juiste zaak om te gaan luisteren, laat je adviseren in een goede hifi-winkel bij jouw in de buurt, die verschillende merken heeft staan. Lees je daarvoor in in de materie, koop de bladen hifichoice, what hifi, homecinemachoice etc... En lees je in op het web: www.hifichoice.co.uk, www.homecinemachoice.com etc...

Conclusie, staar je niet blind op een 7.1 set, upgraden kan altijd.. de basis is vele malen belangrijk en met de upgrade naar 7.1 kan je set alleen maar groeien.. Daarnaast zorg dat je de materie kent, en koop niet van de 1 op de andere dag een volledige set, de kans dat je een miskoop doet is dan erg groot!!

Groet Bjorn

Verder nog vragen? Je kan me ook mailen op bjorn@dvdzine.nl

RonV
25-10-2002, 14:51
Eigenlijk zou je het eens aan Patrick vdB (sr. memeber) moeten vragen. Ik heb een aantal van zijn posts gelezen en hij weet echt waar hij het over heeft.

Daarnaast moet je je niet blind staren op THX, het zal zeker zijn voordelen hebben, maar het blijft altijd iets persoonlijks.
De rest hier kan iets nog zo mooi of lelijk vinden, maar je moet er toch zelf tevereden over zijn.
Ga dus zeker eerst eens ergens luisteren/kijken en neem niet gelijk een beslissing. Zelfs als je denkt: die speakers wil ik wel hebben, ga dan een paar keer luisteren. Een echt goede zaak vindt dat zeker geen probleem (sommige wel omdat ze denken (terecht?) dat je bij hen komt luisteren en het bij een grote zaak (goedkoper) gaat kopen:D

Suc6

PS goede kabels verdienen zich echt terug!

Herjan
25-10-2002, 14:56
Ik ben het volledig eens met Bjorn hierboven. Niet blindstaren op THX en zeker niet op 7.1 (wat dus in feite het zelfde is als 6.1, met dat verschil dat het rearkanaal over twee speakers komt). Discreet 7.1 bestaat niet!

Terugkomend op je vraag over Correct. Corect en MM zijn leuke zaken om spullen te kopen, als je al weet wat je wilt hebben. Uit je vraag over Correct concludeer ik dat je uit de buurt van Rotterdam komt? Ga dan eens kijken bij Snijders HiFi in de buurt van Blaak. Hebben spullen van mid-end tot high-end. Soms wel wat te duur, maar daarvoor zou je eventueel dus de aanschaf in Duitsland kunnen doen ;)

Succes verder!

stefan
25-10-2002, 15:13
Ik woon in de buurt van Den Haag, dus Rotterdam is in principe ook wel te doen.

Ik had zelf al een 5.1 set van sony (zo'n alles 1 één set) en ik wil nu eens wat anders.
Björn hartstikke bedankt voor je info en tips, ga je zeker nog een mailtje sturen als ik verdere vragen heb.

Ik was in eerste instantie van plan om eerst vijf boxen aan te schaffen + subwoofer en naar verloop van tijd uit te gaan breiden.
Heb laatst bij de MM in Den Haag een betaalbare receiver van JVC zien staan, maar ik ga nog even rondkijken voor andere merken.
High end merken zijn denk ik voor mij (op dit moment) niet weggelegd, het moet wel leuk blijven.

Aangezien ik nog thuis woon (helaas, maar waar), komt het geluid denk ik ook niet tot zijn recht. Mijn kamer is weliswaar redelijk groot, maar toch.

Ik heb al een dvd speler, de Sony dvp-s536d, hoop dat deze een beetje van goede kwaliteit is.

Het blijft lastig voor een leek als ik om goede spullen voor een goede prijs te kunnen vinden, maar hopelijk met jullie hulp moet het toch gaan lukken.

Zijn er nog meer speciaalzaken in de buurt van Den Haag e.o.?

Ik kijk weer uit naar jullie reacties.

John
25-10-2002, 15:47
He john ff vraagje, maar hoezo zal je je receiver op de tv aansluiten via scart en de dvd speler niet gewoon aansluiten op de tv en dan de receiver optisch of coaxiaal aansluiten op de dvd-speler.Dvd is meestal iets meer in de buurt, of je moet een all in one hebben natuurlijk.

euhm.....
dvd op tv via scart
receiver op dvd via optisch
maar ze staan beiden een paar meter van de tv vandaan. ze hebben de plaats van mijn stereo toren ingenomen. vandaar...

Johan van den D.
25-10-2002, 17:30
mischien zegt THX niet veel maar het is wel leuk dat je het op je speakers en versterker heb staan ik zou het ook wel willen hebben
staat inderdaad wel leuk maar niet als je er een flink aantal euro,s extra voor moet betalen,en dat alleen voor dat logo tje

Johan van den D.
25-10-2002, 17:32
Wat denk je van deze 2 nieuwe receivers,THX en nog betaalbaar ook.

http://www.avland.co.uk/pioneer/vsxd2011/index.htm

http://www.avland.co.uk/pioneer/vsxd1011/index.htm
dit zijn dus u.k prijzen en ze leveren niet buiten de uk;)

Patrick vdB
25-10-2002, 23:24
THX zegt nix?
THX zegt wel degelijk wat, wat dacht je van THX post processing, timbre-matching, re equalization, adaptive correlation?

Dit waren inderdaad zeer inovatieve zaken van THX om het geluid ruimtelijker en meer homogeen te laten klinken. Alleen jammer dat ze uit het prologic/ld tijdperk stammen en op de huidige dvd-kwaliteit (met DD en DTS) geen toegevoegde waarde meer hebben;)

THX gaat verder als alleen maar THX-gecertificeerde spullen kopen. Ook zaken als plaatsing van de speakers of het gebruik maken van dipoles bv zijn essentieel wil je THX ten volle toepassen binnen je HT.

Of je daarmee dan meteen de betere kwaliteit in huis haalt is nog maar afwachten (want je gaat toch zeker niet geloven dat een THX gecertificeerde versterker van bv Pioneer beter zal klinken als een niet-gecertificeerde eindversterker van Cinepro bv).

THX kan je een bepaalde zekerheid geven wanneer het gaat om bepaalde eisen aan bv een versterker (niet kwalitatief gezien maar technisch gezien) zoals bv stabiliteit en een minimaal vermogen. Als je je echter een beetje in de materie verdiept kun je deze versterkers er ook zonder THX-logo uitpikken.


Originally posted by Stefan
[B]Ik wil over een maandje een nieuw home cinema setje gaan aanschaffen.

Neem wat meer tijd als een maand om je een nieuw home cinema setje te gaan aanschaffen. Velen van ons zijn al jaren bezig en zijn nog steeds niet op het punt waar ze willen zijn;)

Voor het genoemde budget moet je al een aardige start kunnen maken afhankelijk van je wensen en mogelijkheden (ook de kamer speelt een belangrijke rol in het samenstellen van een set).

In principe heb je nodig een aantal speakers (5 6 of 7 afhankelijk van je wensen en mogelijkheden) en een sub. Tevens dien je een dvd-speler aan te schaffen en een versterker (of receiver) en natuurlijk een beeldweergever (gewone tv of projector) en wat kabels om alles aan te sluiten.

Je kunt alles in een keer aanschaffen maar dat is niet perse nodig. Eigenlijk heeft Bjorn al alles verteld en als ik jouw was zou ik zeker eens gaan kijke/luisteren in de plaatselijke HiFi-zaak (dus geen Correct of Mediamarkt). Doe daar wat ervaringen op en als je verder vragen hebt stel ze dan gerust op dit forum (mailen mag natuurlijk ook). Iedereen heeft wel andere ideeen en dus zullen ook wel wat verschillende antwoorden gegeven gaan worden. Helemaal niet erg want als iets niet een vast gegeven is dan is dat wel het hele HT gebeuren (net zoals dat ook voor het hele HiFi gebeuren geldt). Het mooie is dan wel dat je uit al die verschillende antwoorden die ideeen kunt oppikken welke jouw het meest aanspreken.



Eigenlijk zou je het eens aan Patrick vdB (sr. memeber) moeten vragen. Ik heb een aantal van zijn posts gelezen en hij weet echt waar hij het over heeft.

Bedankt voor dit compliment maar moet toch eerlijk zeggen dat het iets teveel credit is:D Ook voor mij zijn er nog vele onbeantwoorde vragen en ik denk eigenlijk dat dit voor iedereen geldt wie met HT bezig is. Hoe langer en intensiver je met HT en alles eromheen bezig bent hoe meer ervaring/kennis maar de grens is nog lang niet bereikt en zal naar alle waarschijnlijkheid door niemand ooit bereikt gaan worden;)

Mvrgr

Patrick

stefan
26-10-2002, 15:08
Ik wil bij deze iedereen bedanken voor hun advies en hulp.
Ik heb er heel veel aan gehad.
Ik houd jullie op de hoogte vwb mijn aanschaf en mocht ik nog vragen hebben, dan mail ik zeker...(zeker vwb boxen :D)

Maar iig zal ergens eind december mijn setje staan en kan niet wachten tot het zover is.

MvG,

Stefan

Johan van den D.
26-10-2002, 16:38
Maar iig zal ergens eind december mijn setje staan en kan niet wachten tot het zover is.


dus op zoek naar een THX of niet:)

stefan
26-10-2002, 19:18
Het wordt waarschijnlijk een 6.1 dts es setje...en mocht ik een betaalbare thx receiver vinden dan ga ik daar voor....zit alleen nog even in een dubio welke boxen + subwoofer ik ga aanschaffen.

Sander Haarmans
26-10-2002, 19:34
mischien zegt THX niet veel maar het is wel leuk dat je het op je speakers en versterker heb staan ik zou het ook wel willen hebben
http://www.kenwood.de/images/thxselect.jpg http://www.kenwood.de/images/thxultra.jpg

darth tyranus
26-10-2002, 20:14
hahahahahahahahaa kijk sander dat is ook een idee THANX

Johan van den D.
26-10-2002, 20:57
http://www.kenwood.de/images/thxselect.jpg http://www.kenwood.de/images/thxultra.jpg
ziet er goed uit toch:bier: :cool:

Johan van den D.
26-10-2002, 20:58
welke boxen + subwoofer ik ga aanschaffen.
heb jezelf al enig idee of een voorkeur voor een bepaald merk:)

Sander Haarmans
26-10-2002, 20:59
ziet er goed uit toch:bier: :cool:
Het staat erg interessant :D

darth tyranus
26-10-2002, 21:38
heb jij het ook thuis sander op je boxen geplakt

Sander Haarmans
26-10-2002, 21:50
heb jij het ook thuis sander op je boxen geplakt
Nee ik ga zo iets niet zomaar op m'n boxen plakken, heb het wel op m'n versterker(s) staan, maar dat hoort er ook op.

Johan van den D.
26-10-2002, 22:12
Het staat erg interessant :D
het ontwerp van het logo is in iedergeval heel mooi dus daar ligt het niet aan:cool: :D

scorpion69
27-10-2002, 08:22
Weet nie of ie al genoemd is maar ik vind de Denon AVR-3802 wel een leuke receiver. Volgens mij is ie op dit moment ook voor een heel leuke prijs te koop aangezien binnenkort de AVR-3803 er aan komt. :D

wrcveen
27-10-2002, 11:46
ja die heb ik dus gekocht. ik had eigenlijk 6 meter nodig (wat automatisch resulteerd in 10 meter), maar die hadden ze niet van Oehlbach, dus ik zeg: doe dan maar een 5 meter QED, dat moet wel lukken. Was meteen de duurste kabel die ze op dat moment in huis hadden: 163 hele eurootjes :( ;)

Ja en dan zo'n dure kabel aansluiten op de crapy plastic scart aansluitingen van je TV. ;)

stefan
27-10-2002, 16:13
ik zit te denken aan B&W speakers....

Trouwens....zo'n THX logo ziet er echt wel vet uit :D !!

John
27-10-2002, 20:34
Ja en dan zo'n dure kabel aansluiten op de crapy plastic scart aansluitingen van je TV. ;)

ja erg is dat heh.... :)
maar ach, t beeld is subliem, dus het zal toch wel zin hebben......