PDA

Bekijk de volledige versie : Amsterdamned [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:02
Amsterdamned [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=90)

HiddeV
23-07-2002, 01:45
Geen slechte dvd voor een nederlandse film uit 1987!

GalO
24-07-2002, 12:04
Hallo ik zag op een andere dvd site dat zij een DD 5.1 versie aan het reviewen waren!!!
Is er een rerelease van geweest?

Kasper P.
25-07-2002, 23:05
Hallo ik zag op een andere dvd site dat zij een DD 5.1 versie aan het reviewen waren!!!
Is er een rerelease van geweest?

Nee dat moet dus een fout zijn geweest. Ook al had ik graag een DD 5.1 release gezien van deze erug leuk film.

Kasper P.
03-08-2002, 10:25
EDIT: er is wel een 5.1 en DTS (!) versie maar deze is niet Nederlands talig zie: Amsterdamned met DD 5.1 en DTS(!) (http://www.commeaucinema.com/news.php3?nominfos=6920&cinenews=0)

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 11:43
EDIT: er is wel een 5.1 en DTS (!) versie maar deze is niet Nederlands talig zie: Amsterdamned met DD 5.1 en DTS(!) (http://www.commeaucinema.com/news.php3?nominfos=6920&cinenews=0) Niet te geloven, de na-gesynchroniseerde tracks zijn in 5.1 en ed orignele tracks niet. Maar wie wil er nou naar Amsterdamned in het Engels of Frans luisteren?
Hoe vertaal je bv beschuitlul ?:D

GalO
03-08-2002, 12:36
hey in de amerikaanse versie :
Goatfucker!

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 12:40
hey in de amerikaanse versie :
Goatfucker! Is toch heel wat anders:D Maar goed dat er geen lipsynchonasatie nodig was.:)

GalO
03-08-2002, 14:44
nee ik bedoel in die overhoring dat ie zegt : GEITENEUKER!

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 14:49
nee ik bedoel in die overhoring dat ie zegt : GEITENEUKER! O dan klopt het wel.:D

Biscuitdick dan?:D

Philippe
03-08-2002, 17:01
De achtervolging met de speedboten is zeer goed gedaan en heel origineel op die grachten. Ook de openingscredits met die duiker die telkens boven water komt piepen, zorgt wel voor een behoorlijk sfeertje.

Kasper P.
03-08-2002, 19:43
Niet te geloven, de na-gesynchroniseerde tracks zijn in 5.1 en ed orignele tracks niet. Maar wie wil er nou naar Amsterdamned in het Engels of Frans luisteren?
Hoe vertaal je bv beschuitlul ?:D

BiscuitDick(maas):D Nee ik ga ook mailen naar FFF en valkieser dat ik dit belagelijk vindt.... :mad: Zullen we een petitie starten :confused:

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 19:46
BiscuitDick(maas):D Nee ik ga ook mailen naar FFF en valkieser dat ik dit belagelijk vindt.... :mad: Zullen we een petitie starten :confused: Wil er best aan meedoen, ik vraag me alleen af of het wat op zal leveren.

Kasper P.
03-08-2002, 19:54
Wil er best aan meedoen, ik vraag me alleen af of het wat op zal leveren. Ik zou het niet weten maar misschien in de toekomst met re-release een SE ofzo voor 10 euro meer (19,95) en voor de toekomstigen Nederlandse films een voorbeeld te geven.

EDIT: zie voorbeelden: Een vlucht regenwulp enz!

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 20:01
Ik zou het niet weten maar misschien in de toekomst met re-release een SE ofzo voor 10 euro meer (19,95) en voor de toekomstigen Nederlandse films een voorbeeld te geven.
Ik ben bang dat het niet genoeg zal opleveren. De meeste Nederlanders kiezen toch voor Hollywood-films en er zal te weinig afzet zijn.

Kasper P.
03-08-2002, 20:03
Ik ben bang dat het niet genoeg zal opleveren. De meeste Nederlanders kiezen toch voor Hollywood-films en er zal te weinig afzet zijn. Nou volgens mij zijn al die Amsterdamned en Flodder kopieen goed verkocht!

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 20:05
Nou volgens mij zijn al die Amsterdamned en Flodder kopieen goed verkocht! Ja? Ik vraag me overigens af of die Amsterdamned in Frankrijk of USA goed verkoopt.

Kasper P.
03-08-2002, 20:07
Ja? Ik vraag me overigens af of die Amsterdamned in Frankrijk of USA goed verkoopt. Amsterdamned heeft in de USA meer dan 2.5 miljoen bioscoopbezoekers getrokken! En die dvd's zijn bijna overal uitverkocht! PS in frankrijk ook redelijk veel succes gehad!

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 20:09
Amsterdamned heeft in de USA meer dan 2.5 miljoen bioscoopbezoekers getrokken! En die dvd's zijn bijna overal uitverkocht! PS in frankrijk ook redelijk veel succes gehad! Ongelovelijk. Dus daar is terecht een goede DVD uitgebracht. Waarom hier nou niet?

JayLunar
03-08-2002, 20:10
Amsterdamned heeft in de USA meer dan 2.5 miljoen bioscoopbezoekers getrokken! En die dvd's zijn bijna overal uitverkocht! PS in frankrijk ook redelijk veel succes gehad! Ben je ons aan het dollen ofsow :confused: Ik kan dit namelijk moeilijk geloven :o

Kasper P.
03-08-2002, 20:12
Ben je ons aan het dollen ofsow :confused: Ik kan dit namelijk moeilijk geloven :o Ja ik heb het ook eens gelezen in de filmkrant ( ik wist zowieso dat er een groot roulement was in the usa) en ik dol niet!

Kasper P.
03-08-2002, 20:18
Ja ik heb het ook eens gelezen in de filmkrant ( ik wist zowieso dat er een groot roulement was in the usa) en ik dol niet!

Wisten jullie dat Do Not disturb (amsterdamned 2) in Japan in de top 10 van best gezochte films van het jaar 2000 heeft gestaan!

Lex v/d Moolen
03-08-2002, 20:21
Wisten jullie dat Do Not disturb (amsterdamned 2) in Japan in de top 10 van best gezochte films van het jaar 2000 heeft gestaan! ik wist niet eens van diens bestaan af:confused:

Kasper P.
03-08-2002, 20:25
ik wist niet eens van diens bestaan af:confused:

Oh best bekend uit 1999 ook van Dick Maas met William Hurt en Jennifer Tily en Dennis Leary

BrianB
03-08-2002, 22:19
BiscuitDick(maas):D Nee ik ga ook mailen naar FFF en valkieser dat ik dit belagelijk vindt.... :mad: Zullen we een petitie starten :confused:

Best, vraag dan gelijk even wanneer Flodder in Amerika! uitkomt.

GalO
04-08-2002, 13:11
Wisten jullie dat Do Not disturb (amsterdamned 2) in Japan in de top 10 van best gezochte films van het jaar 2000 heeft gestaan!

LOL Do Not Disturb was geen vervolg maar ee geheel nieuwe film....

Kasper P.
04-08-2002, 17:13
LOL Do Not Disturb was geen vervolg maar ee geheel nieuwe film....

LOL! Ik heb een stuk op internet waarin dick maas zegt dat je dit als een soort vervolg kunt zien op Amsterdamned voor de internationale markt......... (dus toch!)

GalO
04-08-2002, 18:35
LOL! Ik heb een stuk op internet waarin dick maas zegt dat je dit als een soort vervolg kunt zien op Amsterdamned voor de internationale markt......... (dus toch!)

aah zo.. sorry maar ik d8 van niet omdat er geen een scene inzat die ik als een vervolg op amsterdamned kon beschouwen...

maar eigenlijk was Amsterdamned toch veel beter als DND...
WATZEG IK : DND WAS ZELFS SLECHTER ALS : DOWN....

Kasper P.
04-08-2002, 19:41
aah zo.. sorry maar ik d8 van niet omdat er geen een scene inzat die ik als een vervolg op amsterdamned kon beschouwen...

maar eigenlijk was Amsterdamned toch veel beter als DND...
WATZEG IK : DND WAS ZELFS SLECHTER ALS : DOWN....

Ja ik vondt Down vrij aardig, leuk vermaak waarbij je niet moet nadenken van het zelfde niveau als Deep Blue Sea. Tuurlijk de lift is 1000 x beter maar toch! Echt slecht ik DND ook niet ik heb me er mee vermaakt (meer ook niet!) hij had idd veel beter kunne zijn.

Lex v/d Moolen
05-08-2002, 23:20
Ik had deze vandaag gekocht en gelijk vanavond gekeken. Hij was beter dan in mijn herinnering.

Ondanks de matige acteerprestaties van de supporting cast vond ik het een goede actiefilm. Wel wordt er uitermate reclame gemaakt voor de stad Amsterdam, maar aangezien ik daar graag kom vind ik het niet erg.

Ook leuk is de extra docu die er bij zit, waar je al de belangrijke scenes nog eens van achter de schermen kunt zien.

Voor de prijs van €8.99 is dit toch wel waard, Neerlands beste actiefilm.

Kasper P.
05-08-2002, 23:34
Ik had deze vandaag gekocht en gelijk vanavond gekeken. Hij was beter dan in mijn herinnering.

Ondanks de matige acteerprestaties van de supporting cast vond ik het een goede actiefilm. Wel wordt er uitermate reclame gemaakt voor de stad Amsterdam, maar aangezien ik daar graag kom vind ik het niet erg.

Ook leuk is de extra docu die er bij zit, waar je al de belangrijke scenes nog eens van achter de schermen kunt zien.

Voor de prijs van €8.99 is dit toch wel waard, Neerlands beste actiefilm.

Waar bij de frs ik kan hem niet meer vinden???????

Lex v/d Moolen
05-08-2002, 23:44
Waar bij de frs ik kan hem niet meer vinden??????? Bij de FRS in Den Haag lagen er nog zat

Kasper P.
05-08-2002, 23:54
Bij de FRS in Den Haag lagen er nog zat

Okj dan heb ik woensdag amsterdamned erbij en karakter!

Lex v/d Moolen
05-08-2002, 23:55
Okj dan heb ik woensdag amsterdamned erbij en karakter! Flodder en de Lift lagen er ook

Kasper P.
06-08-2002, 00:00
Flodder en de Lift lagen er ook
De lift heb ik al en ik ga maar 20 euro uitgeven flodder komt nog wel moet ik nog ff wat gaan werken voor :D

Sander Meijer
06-08-2002, 18:35
Ik vind het gewoon ronduit flauw .. dat Schatjes! (nog) niet op DVD is

Kasper P.
06-08-2002, 21:49
Ik heb hem net gekocht voor €7,50 krijg hem morgen (met een paar lichte krasjes)

BrianB
07-08-2002, 11:33
Ik vind het gewoon ronduit flauw .. dat Schatjes! (nog) niet op DVD is

Waarom zet je dat bij elke dvd van Dick Maas? Schatjes! Is niet eens van hem, maar van Ruud van Hemert (zet het dan bijvoorbeeld bij Ik Ook Van Jou) of begin er een thread over.

Gerben van der Leun
12-08-2002, 22:27
Het is grappig te zien dat dvd's vooruit gaan. Deze beoordeling was uit 2000. De extra's krijgen aardig wat stippen. Vandaag de dag hadden het er veel minder geweest.

Gerben van der Leun
26-10-2002, 11:27
Niet te geloven, de na-gesynchroniseerde tracks zijn in 5.1 en ed orignele tracks niet. Maar wie wil er nou naar Amsterdamned in het Engels of Frans luisteren?
Hoe vertaal je bv beschuitlul ?:D

:( BOEHOE ik wil ook een DTS Amsterdamemd. Dit is toch wel heel dol, een Nederlandse film die in een andere taal DTS is :S

Milan
07-11-2002, 00:23
Waar bij de frs ik kan hem niet meer vinden???????

Je kunt hem voor € 9,99 bestellen bij de Free Record Shop. Desnoods via www.freerecordshop.nl

Gr, Milan